hoi

leuk

Prima bedrijf met een prima product

Aardige mensen aan de telefoon

werkt goed

Goed en snel

Goed en snel

Zeer goede service en heel snel geholpen

Altijd goede service

De bestelling word altijd netjes ingeleverd

Sinds de nieuwe bestelsite is het bestellen online nog beter geworden omdat nu de prijzen er ook bij staan.

Snel en overzichtelijk

Je kan bestellen op ieder moment van de dag

Altijd vriendelijk netjes en correct

Super service,altijd zeer vriendelijk en klantgericht.

Duidelijke site

Site is wel duidelijk , jammer dat er geen prijzen bijstaan.

Behulpzaam en bij ons al lang bekend

Wij hebben al een jarenlange relatie met de Jong Disposables. Dit stamt nog uit de tijd van Wijtze de Jong ( pa ). Een zeer goed bedrijf

kwaliteit voor een lage prijs

kwaliteit voor een lage prijs en snelle levering in een woord gazodoor.

goede produkten

Goede producten, snelle levering

Klantvriendelijk en goede service

Zeer tevreden over de dienstverlening

Top producten!

Goede kwaliteit en snelle levering

Zeer klantvriendelijk!

Vriendelijk aan telefoon, flexibel bij levering, altijd bereid om mee te denken.

Altijd betrouwbare levering

Gewoon goed

een goed bedrijf, dat doet wat ze zeggen

goede ervaring, ideaal dat je via website kunt bestellen.....vind het alleen jammer dat je geen prijzen kunt zien, en als je een nieuw artikel wil bestellen , je eerst moet bellen om de prijs op te vragen....dat vind ik niet meer van deze tijd.

Goede service & goedkope prijs

Al jaren ons adres voor verpakkingsmateriaal!!!

Altijd goed, al jaren klant bij De Jong en dat is natuurlijk niet voor niets. Ga zo door.

Goeie service

Goeie producten. Goede service. Goed contact met jasper

DE JUISTE LEVERANCIER VOOR VERPAKKINGEN

PRIMA KWALITEIT GROOT ASSORTIMENT GAAT MET DE MARKT MEE VRIENDELIJKE COMMUNICATIE

betrouwbare partner

solide bedrijf die met je meedenkt.

goede kwaliteit, prijs en snelle levering

beste kwaliteit tegen zeer gunstige prijs en snelle levering. problemen worden ook zeer snel opgelost.

Peizerweg 109

9727 AJ Groningen

Over De Jong Disposables

Disposables is ons vak. Al meer dan vijfendertig jaar staan wij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Dankzij ons grote assortiment kunnen wij iedere relatie een productpakket op maat aanbieden. De eenheid in vormgeving draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. U vindt onze producten in uiteenlopende bedrijfstakken als catering, overheid, fastfood en scholen. Ook de recreatiesector – evenementen, bioscopen, attractieparken, stadions – maakt veel gebruik van onze disposables. Onze producten voelen prettig aan, zijn stevig en met de nieuwste inzichten en technieken in duurzaamheid gemaakt. Dit maakt ons tot een toonaangevende leverancier in disposables.