Altijd correct geleverd goeie prijs kwaliteit verhouding

goede service

Altijd een goede service. Helaas afgelopen tijd nogal wat niet te leveren producten

Al jarenlang een tevreden klant

Wij zijn al jarenlang klant en dat is natuurlijk niet voor niets. We zijn dik tevreden.

Verkeerde geleverd

2 snackzaak nr23 besteld, 2 keer nr22 gekregen.

prima bedrijf met aantrekkelijke prijzen en goede service

al meer dan 30 jaar klant van dit bedrijf vol tevredenheid.

Goede sevice

Altijd goede en snelle service. Duidelijke afspraken die nagekomen worden

Super goed geholpen

Ik bel altijd voor de bestelling want dat gaat stukken fijner makkelijker en ik weet zeker dat ik altijd de goede producten krijg de mensen die ik aan de lijn krijgen zijn altijd erg vriendelijk aardig en spontaan Ik word altijd erg goed geholpen hier kunnen andere bedrijven nog wat van leren

Het personeel denkt mee. Erg prettig bedrijf.

Als ik contact met ze heb is het altijd met een telefoontje geregeld.

Altijd goed en snel leveren.

De prijs en kwaliteit verhouding is heel tevreden.

Goede producten

Luuk personeel

Zeer positief

Onze ervaring met De Jong Disposables zijn uitermate positief. Ze zijn vriendelijk, betrouwbaar, behulpzaam en leveren snel. Wij zouden jullie een 10 gegeven hebben, ware het niet, dat de aluminimum gevoerde zakken zo vaak niet leverbaar zijn. Dit beschouwen wij als een manco, waar nog aan gewerkt moet worden.

Goede snelle service

Snelle en goede service

prima service

Gewoon goed

Alles te vinden

Wordt altijd goed geholpen en correct behandeld!

Bestelling snel ontvangen

Goede prijzen. Kwaliteit produkten. Snelle verzending ook naar het buitenland

Nooit geen klachten in 20 jaar

Alleen maar goede ervaringen

Fijne zaak goeie producten

Vriendelijk personeel en snelle levering al jarenlang.

correct

Afspraken worden nagekomen en goede prijzen.

Snelle afhandeling

Goed bereikbaar en persoonlijk.

Peizerweg 109

9727 AJ Groningen

Over De Jong Disposables

Disposables is ons vak. Al meer dan vijfendertig jaar staan wij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Dankzij ons grote assortiment kunnen wij iedere relatie een productpakket op maat aanbieden. De eenheid in vormgeving draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. U vindt onze producten in uiteenlopende bedrijfstakken als catering, overheid, fastfood en scholen. Ook de recreatiesector – evenementen, bioscopen, attractieparken, stadions – maakt veel gebruik van onze disposables. Onze producten voelen prettig aan, zijn stevig en met de nieuwste inzichten en technieken in duurzaamheid gemaakt. Dit maakt ons tot een toonaangevende leverancier in disposables.