Supersnelle levering - geen verzendkosten

goed en snel

na voorgaande jaren moeite met het digitale bestelsysteem te hebben, gaat het dit jaar zeer goed.

Prima service en toegankelijk bedrijf

Vriendelijk en persoonlijke benadering. Snelle levering van goed geprijsde disposables.

Snel en kordaat

Zoals hier boven beschreven! Wel jammer dat jullie geen Jasper meer hebben

Goede leverancier

De leveringen zijn altijd op tijd en in 99% compleet. Bedankt voor de jarenlange fijne relatie.

Duidelijk overzichtelijk

Goeie snelle service

Kwaliteit spullen

Goed telefonisch kontakt ook.

Is altijd weer super!

Bestelling klopt altijd en word snel geleverd!

Duidelijkheid op de site Makkelijk bestellen

Goed advies prijs is oké

idem

Een Top bedrijf met Top producten voor een goede prijs

Bestellen gaat gemakkelijk, nu assortiment aankunnen passen wanneer je dat wilt.

Zie boven

Vriendelijk en snelle levering

Vriendelijk aan de telefoon, duidelijk, behulpzaam. Snelle levering

Word met ons bedrijf meegedacht

Fijn

Snelle fijne levering

Goede service met vriendelijke medewerkers. Niks op aan te merken. Simpelweg een topbedrijf!

Top bedrijf met betaalbare prijzen

Goede service en snelle levering

helaas te hoog min bestelbedrag

bestel meestal bij de disposable discounter ipv bij u

Snelle correcte service

Snel Correct

Goed!

Goed! Duidelijke website en mensen zijn keurig en duidelijk aan telefoon bij vragen of iets dergelijks. Wil alleen graag op rekening kopen, maar dat heeft tijd nodig en dat is begrijpelijk. Ga zo door!

Positief

Prima bedrijf. Mogen in mijn geval wel eens weer met een leuke aktie komen op de plastic bakjes. Verder prima en snel geleverd

goed advies en snelle service

je belt krijgt advies en het staat klaar.

Vakkundige en vriendelijke

De bestelling wordt meestal goed behandeld.

Alles is ok. Nog beter als jullie iets meer uitgebreide assortimenten hebben

Vriendelijk, servicegericht, kwaliteit

Vriendelijk, servicegericht, kwaliteit

Peizerweg 109

9727 AJ Groningen

Over De Jong Disposables

Disposables is ons vak. Al meer dan vijfendertig jaar staan wij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Dankzij ons grote assortiment kunnen wij iedere relatie een productpakket op maat aanbieden. De eenheid in vormgeving draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. U vindt onze producten in uiteenlopende bedrijfstakken als catering, overheid, fastfood en scholen. Ook de recreatiesector – evenementen, bioscopen, attractieparken, stadions – maakt veel gebruik van onze disposables. Onze producten voelen prettig aan, zijn stevig en met de nieuwste inzichten en technieken in duurzaamheid gemaakt. Dit maakt ons tot een toonaangevende leverancier in disposables.