Top service en goede prijzen

Gewoom goed

Service goed. Levering goed. Meedenken goed.

Altijd goed

Goede kwaliteit

Super cool te vreden

Goed, niet duur

Goed en snel

Goed en snel

Goed bedrijf

Goed bedrijf ruime keuze

Prima. Bestel altijd naar volle tevredenheid

Zeer goed. Ook als het een keer misgaat met de levering wordt het adequaat en snel opgelost.

Geweldige producten

De producten werken uitstekend zowel als presentatie en als take-away product. Houd warmte Goede kwaliteit

Goed voor weinig

De Jong heeft goede kwaliteit producten met een mooie uitstraling voor een scherpe prijs! Ik zou het iedereen kunnen aanraden

De beste service!

De prijs/kwaliteit van de disposables is erg goed, daar staat dit bedrijf om bekend. Waar mensen werken kunnen fouten ontstaan, maar de manier van oplossen is heel belangrijk. Wij bestellen al zo'n 25 jaar bij De Jong Disposables. Mocht er eens iets fout gaan word dit TOP opgelost!

Tevreden als niet internetter

zeer gemakkelijke site

al lange tijd klant van de jong, we zijn ook blij met de nieuwe manier van bestellen

goed bedrijf

Niet veel problemen mee gehad

Altijd snel en goed geholpen

Snelle afhandeling en altijd vriendelijk te woord gestaan.

Goeie producten

Goeie producten en altijd snelle levering

Goed en fijne prijs!

Snelle levering van een goed product!

goede prijs kwaliteit verhouding.

Vriendelijk personeel, snelle en keurige levering, en doen wat ze zeggen.

Duidelijke website

Artikelen zijn goed te vinden op de website

top

alles goed geregeld

Er word snel geleverd en de medewerkers zijn altijd vriendelijk en correct.

Geweldige service!!!

Goede kwaliteit

Goede producten en niet duur. En snelle levering.

Voldoende

Meerdere problemen aangegeven maar verandert niet

Eenvoudig en snel besteld, volgende dag in huis

goede prijs/kwaliteit verhouding

Altijd wel een oplossing voorhanden in hun vakgebied en fijn personeel

Peizerweg 109

9727 AJ Groningen

Over De Jong Disposables

Disposables is ons vak. Al meer dan vijfendertig jaar staan wij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Dankzij ons grote assortiment kunnen wij iedere relatie een productpakket op maat aanbieden. De eenheid in vormgeving draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. U vindt onze producten in uiteenlopende bedrijfstakken als catering, overheid, fastfood en scholen. Ook de recreatiesector – evenementen, bioscopen, attractieparken, stadions – maakt veel gebruik van onze disposables. Onze producten voelen prettig aan, zijn stevig en met de nieuwste inzichten en technieken in duurzaamheid gemaakt. Dit maakt ons tot een toonaangevende leverancier in disposables.