vriendelijk en goed mee denken

ze weten wat je moet hebben

Correctie levering voor een goede prijs

Altijd correcte levering binnen 2 dagen.

Ze zijn gewoon goed en vriendelijk

Gewoon goed en betaalbaar

Altijd snel en geen foutieve levering. Ook geen beschadigingen.

Jarenlang een tevreden klant

Al jaren klant naar volle tevredenheid. Erg mooie producten.

Niet exact gekregen wat we nodig hadden

De aluminium bakjes, die we hebben besteld, hebben weliswaar dezelfde artikelcode als de voorgaande bestellingen, maar zijn - zonder toelichting - anders van uiterlijk. Geribbelde zijkanten ipv. gladde buitenkanten. Hierdoor is het lastig om iets duidelijk op de geribbelde zijkanten te schrijven. Dit laatste is voor ons onhandig omdat er monstercodes op geschreven moeten worden. De bakjes met de gladde zijkanten zijn schijnbaar niet meer leverbaar. Qua levering niets op aan te merken, qua bestelde goederen dus wel.

Altijd goed, altijd aardig

Is altijd goed jammer dat niet alles goed leverbaar is

Ben al 20 jaar tevreden klant

Altijd correcte levering en eventuele nalevering volgt snel.

Al jarenlang een betrouwbare leverancier.

Goed en snel

Goed en snel

Uitstekende producten en top service.

Ik wordt altijd direct en keurig geholpen en de producten zijn de beste.

Topleverancier in disposables!

Altijd goede ervaringen en service gehad met De Jong disposables, altijd de beste kwaliteit voor een redelijke prijs!

gebruiksvriendelijk

heel goed!

Gewoon goed

Nette levering en op tijd

Goede kwaliteit

De pizzadozen zijn van goede kwaliteit. Jammer dat de minimum afname voor gratis levering opgevoerd is naar 250 euro

Gewoon goed

De bestelde goederen worden snel geleverd en voldoen aan de verwachtingen. De prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Tevreden over de producten

De bestel termijn kan mijn inziens worden verbeterd. Donderdag besteld is maandag met geluk in huis. Anno 2021 is dit vrij bijzonder

goede uitstraling en kwaliteit .

goede kwaliteit snel met afhalen en vriendelijk . kan misschien nog wel af en toe een aanbieding brengen naar de klant zo als andere horeca bedrijven .

Goede prijzen en service.

Geweldige service en topkwaliteit!

Al jaren lang klant van Henri en zijn team. Uitstekende service en topproducten! Zeer enthousiast en klantvriendelijk aan de telefoon. Bestellen via de webshop is ook eenvoudig en wordt altijd volgens afspraak geleverd.

Arrogant

Zeer slecht en arrogante medewerkers.

makkelijk

Fijn dat er prijzen vermeld staan op de website

Gebruiksvriendelijk

Overzichtelijk website, gebruikersvriendelijk. Snel bezorgd.

top

snel geleverd netjes

Peizerweg 109

9727 AJ Groningen

Over De Jong Disposables

Disposables is ons vak. Al meer dan vijfendertig jaar staan wij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Dankzij ons grote assortiment kunnen wij iedere relatie een productpakket op maat aanbieden. De eenheid in vormgeving draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. U vindt onze producten in uiteenlopende bedrijfstakken als catering, overheid, fastfood en scholen. Ook de recreatiesector – evenementen, bioscopen, attractieparken, stadions – maakt veel gebruik van onze disposables. Onze producten voelen prettig aan, zijn stevig en met de nieuwste inzichten en technieken in duurzaamheid gemaakt. Dit maakt ons tot een toonaangevende leverancier in disposables.