groot en goedkoop inkopen

kan ik niet over oordelen

Niet vriendelijk

Ik bestel al jaren de kidsboxen bij jullie, nu kreeg ik verteld dat ze niet meer komen voor zo'n kleine bestelling was met de poetsrollen erbij meestal 200 euro, de manier hoe het werd verteld lekker bot....dus voor ons nu andere kidsboxen met andere leuke kadootjes, mij zijn jullie als klant kwijt. Gr natascha becholtz.

Bezorging service was matig.

De goederen werden gewoon voor de deur geplaatst.

achterbakse mentaliteit

Is bekend

Bestelling niet afgewerkt

Bestelling gedaan is niet geheel afgewerkt , wel deel geleverd

Prima service.

Prima service bestelling mooi optijd.

Slecht producten kwaliteit

Slecht producten. Frietvorkje hamburgerbak heel slecht geen kwaliteit. Niet meer bestelling

Netjes geleverd en op tijd. Ruim assortiment

Al jaren klant en altijd korte lijnen om te bestellen en te leveren! Prima!

Eigenlijk niets toe te voegen; service, contact en leveringen zijn altijd prima!

klantvriendelijk en zeer correct

ik bestel al zeker 15 a 20 jaar bij de jong en ben altijd zeer vriendelijk geholpen door de verkopers Gerard heb ik het meeste gehad aan de lijn en de laatste tijd tijdens de corona anderen en die waren ook zeer vriendelijk

Topbedrijf met goed advies

Altijd weer een juiste oplossing voor disposables

Goede samenwerking

Prima service. Snelle levering

goede service

levering altijd op tijd

Altijd tevreden mee

Beste kwaliteit.

Fijn bedrijf

Vriendelijke mensen die heel behulpzaam zijn met deskundig advies

Altijd goed

Top bedrijf

Snelle levering voor een goede prijs

is gewoon altijd goed

super makkelijk

overzichtelijke webshop. makkelijk om alles te bestellen

Snel en adequaat

Goede efficiente afhandeling besyelling

Goed product voor de juiste prijs

Alles goed in orde!

Snelle levering, grote voorraad!

Wij doen al jaren zaken met De Jong Disposables

We doen al jaren lang een bestelling en dat wordt naar tevredenheid afgehandeld.

Verpakt heel goed

Peizerweg 109

9727 AJ Groningen

Over De Jong Disposables

Disposables is ons vak. Al meer dan vijfendertig jaar staan wij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Dankzij ons grote assortiment kunnen wij iedere relatie een productpakket op maat aanbieden. De eenheid in vormgeving draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. U vindt onze producten in uiteenlopende bedrijfstakken als catering, overheid, fastfood en scholen. Ook de recreatiesector – evenementen, bioscopen, attractieparken, stadions – maakt veel gebruik van onze disposables. Onze producten voelen prettig aan, zijn stevig en met de nieuwste inzichten en technieken in duurzaamheid gemaakt. Dit maakt ons tot een toonaangevende leverancier in disposables.