In één woord: fantastisch!

Geweldige klantenservice die snel en adequaat reageert. De levertijd was wat krap voor mijn deadline. Maar dankzij de snelle service en het meedenken van medewerker Job heb ik de levering ruim voor de deadline ontvangen. Ook kreeg ik de mogelijkheid om vooraf een sample te ontvangen. De kwaliteit van de producten is top en komt precies overeen met de sample. De prijs-kwaliteit verhouding is ook heel goed. Kortom, deze tevreden klant heeft een geweldige ervaring gehad!

Goed bevallen

Met spoed had ik 12 koelboxen nodig voor mijn bouwbedrijf. Premiumwereld heeft mij uitstekend geholpen en de koelboxen zien er ook nog eens goed uit

Zeer vlotte communicatie, service en levering

Een zeer krappe deadline vormt voor PremiumWereld geen probleem. Dankzij een zeer promte en vlotte communicatie én een uitstekende service, werd het project uiteindelijk 5 dagen voor de deadline reeds opgeleverd. Excellent, en wij uiterst tevreden natuurlijk!

Vlugge reactie en levering

Contact verliep soepel, met vragen een vlugge reactie terug. Levering ook snel in een drukke tijd! Keurig product.

Altijd een snelle reactie. Producten snel geleverd en zoals verwacht.

Altijd een snelle reactie. Producten snel geleverd en zoals verwacht.

alles verliep goed

niets op aan te merken

Top service !

Antwoorden zeer snel, prijs-kwaliteit zeer goed !

Goede service, denken mee en vlot geleverd

Eerste keer besteld. Heb gebeld hoe ik de bestanden moest aanleveren. zeer behulpzaam en had zelf een fout in de bestelling gemaakt. Hebben ze voor mij gecorrigeerd. Volgende bestelling weer hier.

snelle en uitstekende service

snelle en goede afhandeling van persoonlijke aanvragen

Heel blij met onze mooie bidons!

Prettige en efficiënte communicatie, meedenken bij proces, scherpe prijs, snelle service

Top service en eerlijke communicatie

Vlotte en eerlijke communicatie. Zeer vriendelijke klantendienst die mails beantwoorden met de ‘glimlach’. Een aanrader!

Personeel denkt mee in oplossingen (ook voor resellers). Levering en kwaliteit zoals afgesproken.

Fijne en snelle samenwerking

Ik heb deze samenwerking als zeer snel professioneel en fijn ervaren.

Vlotte communicatie en snelle levering

4 sterren voor de vlotte communicatie, ruim aanbod en snelle levereing.

Snelle levering, heldere communicatie en prachtig product

Wij hebben houten snijplanken voorzien van ons logo besteld. De communicatie was vlot en helder en werd door 1 contactpersoon verzorgd. De levering was snel. De planken zijn prachtig en onverwachts nog los verpakt in mooie zwarte doosjes ook. Echt een mooi relatiegeschenk voor een goede prijs.

Fijne samenwerking

Goede site en veel uitleg. Dat is fijn voor een klant. Hopelijk ga ik in toekomst vaker hier mee samenwerken.

Prima service!

Dankjewel Job! Je hebt goed geluisterd naar wat ik graag wil en ging hier direct mee aan de slag! En ik ben heel blij met het eindresultaat. Dankjewel!

Fijn en snel contact

Snelle reacties, duidelijke adviezen mbt tot de bestelling. Kwaliteit van de bestelling is ook top!

Correct en snel !

Snelle communicatie, snelle levering, product geleverd zoals afgesproken.

TOP!

Een super vlotte en uiterst gemakkelijke manier om aan relatiegeschenken te geraken, met nog een hele fijne en vriendelijke service er bovenop!

top

correct

Geweldige ervaring

Wij hebben pennen besteld met het logo van de firma. Samen hebben wij de juiste pen gevonden en een mooi logo ontworpen. De juiste prijs voor de kwaliteit van de pennen. Het eindresultaat is geweldig, met dank voor de geweldige hulp!

Alles wat je verwacht van een goede klantenservice!

Goede communicatie en levering sneller dan verwacht!

De klant is koning!

Prettige samenwerking en een snelle service.

Zeer content over mijn bestelling

De communicatie verliep soms wat moeilijk, wel altijd vriendelijk respons. Snelle bestelling, snelle verloop van verzenden etc

De Run 4401

5503LS Eindhoven

085-773 18 37

Over Premiumwereld

Makkelijk online relatiegeschenken en werkkleding bestellen. Dat is het doel van PremiumWereld. Wij bieden u een uitgebreid assortiment dat u online makkelijk kunt bestellen. Ook scherpe prijzen, een gebruiksvriendelijke website, gratis digitale drukvoorbeelden en een hoge kwaliteit service zijn voor ons vanzelfsprekend.