Super.

Alles altijd perfect geregeld zowel service beurt als pellets bestellen en leveren.

Levering van onderdelen voor mijn petite pelletkachel is correct verzorgd.

Goed advies en product, snel geleverd.

Ik heb eerst advies ingewonnen, wat snel verliep en duidelijk was. Bervolgens besteld en het werd snel en accuraat geleverd.

Al een paar jaar een artel palletkachel, en de palletkorrels zijn top, snelle levering en branden mooi

Correct en snel

Zeer correcte opvolging en afhandeling van mijn bestelling, en de levering was tiptop in orde en snel

Goede levering en goede communicatie

Goede service en een verkeerde levering binnen een dag opgelost.

Heerlijk warm en met die katalysator geen houtgeur

Dit is de eerste keer dat ik echt niks ruikt. Of mijn neus is verstopt, of dit is gewoon echt geweldig! Super man die pelletkachelman;)

Heerlijke kachel.

Wij waren in februari in Tolbert om te kijken naar een pelletkachel. Na een duidelijke uitleg van Johan zijn wij snel over gegaan tot de koop van een nextgen pelletkachel. Het enige wat wij wilden zien en ruiken is dat er geen overlast voor anderen bij ons in de straat zou zijn door de pelletkachel. Dit was door de bijbestelde katalysator niet het geval. De pelletkachel geeft een behaaglijke warmte af en het ziet er zeer strak uit. Al met al zijn wij super tevreden!

Kennis van zaken, adequaat advies

Vriendelijk en vakkundig personeel. Heel behulpzaam ook zodat de kachel die we wilden hebben toch nog op tijd werd geleverd voor de verhuizing.

Heerlijke Peletkachel

Prima kachel wij zijn er erg blij mee

Heerlijke gezellige warmte

Prima kachel snel geleverd door bluesollid, zoek nog wel een filmpje hoe onderhoud te doen. Bij de vorige kap zijkant eraf , kon het zelf doen. Al met al top!

EEN TOP KACHEL

HET IS GEWOON EEN TOP KACHEL MAKELIJKE BEDINING ,EN SUPER SCHOON TE HOUDEN ECHT OM AANTERADEN

tot nu toe zijn wij tevreden

We hebben deze pelletkachel nu 2 weken en hij bevalt ons goed

Super goed

Super kachel, goed gemonteerd

Wat een heerlijke warmte.

Sinds dag één zijn wij heel tevreden. We gebruiken de pelletkachel Nextgen9 als hoofd verwarming. Staat op de laagste stand en lekker warm in de woonkamer. Plusminus 21 graden.

Heerlijk genieten in de woning met de NextGen9

Heerlijke warmte in de woning. Lekker stil. Mooie gezellige vlam. Schoonmaken is ook gemakkelijk. Het enige wat wij denken is waarom hebben wij dit niet eerder gedaan.

perfect

Vlugge levering.

Super tevreden

Alleen jammer dat BlueSolid geen onderhoudsservice doet in Overijssel. Onze NextGen9 produceert wel wat meer geluid dan ik had gedacht. We zijn nu op vakantie in Thailand. In april wil ik langs komen om een en ander te bespreken Groet Karl

Wij twijfelden, of een houtkachel of een pelletkachel. Het is dus een pelletkachel geworden. De NextGen 9kw. Helemaal blij mee. Nu nog wachten op de blokken, voor een nog beter aanzicht.

Geweldige kachel

De kachel staat hier nu 3 maanden te branden, ben er zeer enthousiast over. Laatst was de gloeispiraal kapot gegaan, 2 dagen later heeft blue solid een nieuwe geplaatst en de kachel netjes afgesteld, hij brandt nu nog beter.

Goede en goedkope winkel

Goede ervaring met deze winkel, kachel werkt beter dan mijn vorige die drie maal duurder was.

Alles volgens afspraak

Helemaal goed goede service

Zeer stille Pelletkache NextGen

Zoals men ook adviseert is de kachel erg stil, al had ik een klein probleempje met de lucht inlaat dat daar een extra stukje buis op moest van 7 centimeter wat ervoor zorgde dat hij daarna op een correcte manier de lucht aanzoog en geen lawaai meer veroorzaakte. Dit hadden ze kunnen vermijden om een buisje mee te sturen en hadden een dikke tien gehad. Het is wel snel opgelost en ben ook wel zeer tevreden, maar dat was dan ook alles

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert