ronduit Perfect

zeer positief en correct, ben ook heel netjes en fijn geholpen via een telefoontje . gewoon heel goed. ga zo verder zou ik zeggen. bedankt ! Grt. Toon

Makkelijk besteld en snel geleverd.

een pallet pellets besteld. was snel in huis. Nu zitten we er weer lekker warm bij. Henk

Top kachel!! Snel en goed geleverd, goede service!

MeNext pelletkachel besteld voor recreatie eenheid. Voor de aanschafkeuze staan er veel handige filmpjes op de site. Na mijn vraag over mijn bestelde kachel ben ik meteen de volgende dag teruggebeld. Ik kan me voorstellen dat er veel vragen komen en dat die niet altijd meteen beantwoord kunnen worden, vooral in het kachel-hoogseizoen. Er staat ook heel veel informatie op de website. Contact via whatsapp gaat prima. Gelukkig is er ook telefonisch contact mogelijk en werd ik heel vriendelijk geholpen, uiteindelijk bleek het probleem toch mijn nalatigheid/onwetendheid te zijn. Zoals gezegd staat alle info op de website maar soms is persoonlijk contact net even prettiger. Ik zou deze firma dan ook zeker aanraden!!

Prima deze kachel

We zijn dik te vreden.

Goede service en vriendelijke mensen

Mijn NextGen ongeveer 3 weken geleden laten installeren, ging allemaal vrij vlot, aardige installateur, hij brand alleen niet zoals het moet, ik werd gebeld en helemaal door het programma geloodst, alle waardes in gesteld. Maar brand nog steeds niet goed, dus even wachten op een monteur die hem na kan kijken.

Echt een aanrader!

Communicatie, levering en kwaliteit van het product op de Hooge niveau. Zeker te vertrouwen!

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering

Ok

Ok

Ze denken mee

Toen ik aangaf dat ik graag meer advies wilde over warmtepompen dacht degene van blue solid super mee!

Uitstekend komen afspraken na

Uitstekend afspraken worden nagekomen. Vriendelijke mensen

Betrouwbaarheid

Afspraken worden nagekomen en een snelle levering. Materiaal is in orde en heeft een prima prijs kwaliteit verhouding

Prima bedrijf

Je krijgt wat je besteld en een snelle levering

Lars is een topper, alles super geregeld.

super

er was iets mis gegaan met de levering maar na wat e mail berichten alles super verlopen

Toppers

Ik had een kachel besteld maar een paar uur later me toch bedacht en een mail gestuurd dat ik eigenlijk een andere kachel wou en dat was geen probleem werd gewoon omgeruild.

Prima bedrijf

Duidelijk advies voor een warmtepomp, goede prijs en volgende morgen al geleverd!

zeer tervreden

Goed produkt en zéér snelle levering

Goede service en snelle levering

Pelletkachel gekocht en supersnel geleverd. Nadat wij de pelletkachel hadden gekocht moest er nog een extra pijp bij. Helaas de verkeerde besteld, maar na 1 mailtje is de juiste pijp zonder extra kosten opgestuurd. Super.tevreden.

Snelle en nette levering met goede communicatie, Ook was het product netjes verpakt om transportschade te beperken.

Website geen voorraad en order annuleren kost veel tijd

Kachel besteld die pas over 4 weken op zijn vroegst geleverd zou kunnen worden. Alternatief die sneller leverbaar is wordt niet aangeboden. Daarom gevraagd om de order te annuleren en terug te betalen zodat ik verder kan zoeken. Tot op heden wacht ik nog steeds op de terugbetaling. Voor mij veel geld dat ze vasthouden waardoor ik ook niet verder kan.

Heel goed.

Snelle service. Snegeleverd.

Goede communicatie

Mijn bestelling was niet op voorraad, is nog onderweg. Afspraak levegjng is gemaakt. Nu afwachten of dit gaat werken. Communicatie is helder en duidelijk.

Helemaal top!

1000 kg pellets besteld, de volgende dag al vroeg in de ochtend stonden ze al voor de deur. Knap staaltje logistiek.

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert