Ben erg tevreden. De enige opmerking is over het transport. De pelletkachel is netjes op de afgesproken dag afgeleverd, maar we hebben geen mail ontvangen met een levertijd indicatie van de vervoerder. Maar goed, ben tegenwoordig al zo gewend om de informatie te krijgen.

Zeer positief ik heb er geen klachten over

Alles was zeer na wens niks op aan te merken

Service na verkoop zeer slecht .

Ik heb sinds mijn aankoop al een 3 tal mails verstuurd voor technische hulp en problemen maar heb tot op heden nog steeds geen antwoord erop . Ook telefonisch niet bereikbaar 3 x gebeld telkens kreeg ik te horen “ een moment alstublieft de specialist is bijna weer bereikbaar “ maar een half uur later kwam was er nog niemand . Dan heb ik eens via de aankoop gebeld daar had ik onmiddellijk iemand aan de lijn maar die kon mij maar heel weinig verder helpen . Ik heb er een wifi pakket mee gekocht maar die blijkt niet te werken op dat toestel , uitleg de fabrikant heeft een ander systeem toe gepast en zij wisten dat niet . ( dat kan toch niet ) Ook de info op jullie website over de aankoop artikelen zijn niet hellemaal correct waardoor je een pellet kachel koopt niet helemaal overeenkomt met de info van de website . De handleiding die bij de kachel is , is zeer omslachtig , dubbelzinnig en niet volledig . Aankoop ging zeer vlot woensdag online besteld de zelfde avond telefoon over de levering en de dag erna donderdag geleverd . Ik vindt het jammer het kost toch wat geld en je krijg geen service ervoor . Guy Smets .

Niet zo goed

Geen ontvangst mail gekregen Geen verzend bewijs En geen onderdelen ontvangen Dus enige ervaring tot nu Geld is snel van de rekening

Ik heb de kachel nog niet ontvangen.

Heb de kachel nog niet ontvangen....

Te late reactie en dan ook nog het verkeerde onderdeel afleveren

Onlangs via mail een gloeiplug besteld voor een Artel Hydro,ten eerste kreeg ik pas 3 dagen later antwoord vervolgens bestel ik de gloeiplug en krijg ik die binnen, gisteren aangekomen bij de klant blijkt het de verkeerde te zijn. Omdat jullie telefonisch niet te bereiken zijn moet ik nu per mail reageren en dat is niet klantvriendelijk. Ik verkoop in ieder geval geen Artel meer, te meer omdat de service ronduit slecht is. Waarom geen telefoonnr in het leven roepen voor bestellingen of opmerkingen daaromtrent??

Slechte service, niet bereikbaar en reageert niet

Reageert niet op mails, telefonisch maar 3 dagen in de week 2 uurtjes bereikbaar en nemen dan niet op.

Kachel snel geleverd maar daarna via de mail niet thuis

In het weekend een pelletkachel besteld en dinsdag al thuis! Echt super snel en tevreden. Echter de kachel ergens anders goedkoper gezien (helaas altijd achteraf) Dinsdag gelijk (en vrijdag opnieuw) mail gestuurd om te vragen of hier iets mee gedaan kon worden. Hier helemaal 0 reactie op gehad helaas...! Jammer

nog niet geïnstalleerd...!!!

Ik heb op 12-11 de ARTEL WIFI kit ontvangen/betaald. Ik heb hem nog steeds niet geinstalleerd omdat ik daar zeer tegenop zie/meestal toch niet uitkom. Wij gebruiken de pelletkachel (JULIA NEXT) veel, het wordt telkens dus 23 graden(de vaste instelling?), ik zou dat heel graag willen kunnen regelen. Ik zou het heel fijn vinden als de BOX door jullie geïnstalleerd zou kunnen worden. Of als jullie mij een bedrijf in deze regio zouden kunnen doorgeven waar ik deze vraag aan voor kan leggen. Uiteraard tegen betaling...... Ik hoor graag of dat tot de mogelijkheden behoord. Vriendelijke groet

Geen mening nog

Heb nog geen mening,omdat ik nog steeds wacht

Ik werd gebeld om te zeggen wanneer hij zou worden geleverd, heel persoonlijk vond ik dat. Een puntje..mss een uitleg over de afatandsbediening, nu moest ik hem appart bestellen en extra kosten natuurlijk voor versturen. Maar ben super blij! En maak al reclame bij vrienden!

Gewoon top

Snelle en goeie service.

onderhoud snel en vakkundig uitgevoerd door zeer prettige monteur 'x

uitermate kundig en door een zeer prettige monteur uitgevoerd !!

Geen informatie

43 minuten aan de lijn gehangen eer je iemand kon spreken . Dan geef je u order nummer door en dan zeggen ze ik zit niet aan de pc ! Je zal wel antwoord krijgen via email. Echt geen antwoord gekregen op mijn vragen!

Top! Snelle levering, perfect product

Product snel verzonden en werkt perfect.

Geweldige snelle service

Maandag besteld en de kachel kon vrijdags al geleverd worden.

Prima geregeld, snel geleverd en transportbedrijf ook prima !

slecht

Tot nu toe slecht hebben niet alles geleverd wat op de bon staat. Heb meerdere malen gebeld en krijg geen telefonisch contact. Ook een mail gedaan en daar ook geen reactie op gehad. kortom zeer ontevreden over de service.

Op 11 november besteld nog steeds niet verzonden

Ik heb dit onderdeel besteld omdat mijn kachel stuk is. En nu zitten we in de kouw omdat de bestelling niet is verwerkt en niet binnen is

Mog niets ontvangen

Heb nog niks ontvangen

Ze leveren wat belooft maar slecht contact

Ze leveren wat belooft wordt maar advies is slecht bijna onmogelijk contact persoonlijk te krijgen en reactie per mail duurt heel lang, alles moet je maar via de site uitzoeken, wacht al dagen op tech vraag maar helaas tot nu toe

Ervaring is goed met het bedrijf

Ervaring goed en goede levering afspraak nakomen.

Snelle verkoop qwa prijs zeker goed ...maar als er wat is , heel slecht berijkbaarheid

Ze moeten nog terug mailen en bellen ...jammer dat het o deze manier gaat ....hoe noemen ze dat service !!!!

Alles van begin tot het eind Mocht er een storing komen en het wordt net zo adequaat opgelost ben ik nog meer tevreden

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert