Goed produkt Goede service Zeer goed geholpen

Zeer snelle levering,alles volgens afspraak ,en zeer vriendelijk ik kan het alleen maar aanbevelen

heel corect

duurt wel lang voor dat je bestelling er is dus zijn ze niet op voorraad al staat er dat ze wel op voorraad zijn.

Top service!

Bestelde een pelletkachel op zondagavond. Woensdag had ik 'm in huis. Door de verkoopafdeling keurig geïnformeerd over de status (2x gemiste oproep, daarna meteen een mail ontvangen over wanneer er geleverd kan worden). Als ik snel zou reageren zou de pelletkachel woensdag nog bezorgd worden, anders donderdag of vrijdag. Snel gereageerd en de kachel zoi woensdag bezorgd worden. S avonds ontving een bericht van de transporteur (bezorging tussen 9 en 13u). Woensdagochtend werd ik weer gebeld door bluesolid en gaven ze aan dat de levering 10.30u plaats zou vinden. 10.40u stond de pelletkachel bij ons thuis:). Goese prijs, erg goede service/communicatie.

Zeer snelle service en correct zeer tevreden

Zeer snelle service en correct zeer tevreden

Mooie site

Ja pellet ketel besteld verder bestelling bevestigd. Ik heb bericht gestuurd voor info welke pellet cv warmwater combi. Nooit een antwoord op ontvangen wacht er nog steeds erop. Wanneer ik bestelde product krijg is mij nog niet bekend gemaakt of het al in behandeling is genomen wanneer ik het verwachten mag mijn bestelling product. Graag hier over een antwoord over bestel nummer 000007525 M.V.G P.P.G Szendi

Vlotte levering

Alles zeer vlot en netjes verlopen.

Goed snelle levering

Goed snelle levering netjes

Goed product

Snel verzonden

Goed georganiseerd. Prima communicatie

Pelletkachel besteld. Werd prima op de hoogte gehouden. Binnen 4 dagen stond de kachel al in huis! Goed geregeld!

Duidelijke en snelle verwerking van bestelling

Erg positief

Terug koppeling slecht

Ik heb meerdere mails gestuurd waarbij ik aangeef dat er iets niet werkt maar krijg geen antwoord!! Maar als ik iets bestel dan wel!! Dus vind ik t contact krijgen erg moeilijk!

Nette en correcte firma

Ik heb online de JuliaNext Pelletkachel besteld. De medewerkers van BlueSolid hebben mij correct op de hoogte gehouden en de kachel is netjes geleverd.

Te weinig kennis van nieuwe type kachel.

Kortgeleden MeNext 8KW met rookgasafvoer aan achterkant besteld en betaald. Levering was prima. Echter kregen we de kachel geleverd met afvoer aan bovenkant. Na telefonisch contact werd ons verteld dat de afvoer bovenkant standaard is, terwijl ik in het manual/gebruikershandleiding las dat "standaard" deze kachel met afvoer achterkant werd geleverd. Na wederom telefonisch contact hierover zou een techneut contact opnemen...Tot op heden niets! Zelf dus maar het achter- en toppaneel verwijderd om de rookgas afvoer van bovenzijde naar achterzijde om te bouwen. Als nu de garantie vervalt omdat we zelf moesten sleutelen, tja..dan.. Al met al een vervelende ervaring, en de twijfel of we er goed aan deden om met deze firma in zee te gaan...

Product, vracht pelletkorrels, snel geleverd. Werd netjes telefonisch overlegd wanneer er geleverd kon worden door blue solid. De pellets op afgesproken leverdatum geleverd echter was beloofd dat de chauffeur zou bellen van te voren. Chauffeur heeft de vracht wel netjes achter thuis gezet. Maar geen telefoontje gehad. Had toch graag telefoontje willen hebben zodat ik thuis had kunnen zijn. Zo kon de vracht meteen de garage in. Gelukkig was daar een behulpzame buurman. Stoken maar!

Echt een uitstekend bedrijf.

Vriendelijke medewerkers die klaar staan voor de klanten en je van alle kanten helpen.

Een super bedrijf snelle reactie en levering

Bestelling geplaatst alles snel en goed geleverd duidelijke communicatie. Een bedrijf waar je niet over hoef te twijfelen of het goed zit.

Makkkelijk bestellen en snel geleverd.

alles goed geregeld

Prima ervaring.

Het heeft een tijdje geduurd voordat ik de pelletkachel heb ontvangen. Nu was het denk ik ook niet een standaard kachel. Ondanks dat de communicatie wat mij betreft duidelijker of uitgebreider zou kunnen is het verder een prima organisatie. Goede uitleg met filmpjes enz. Uitgebreide website. Binnenkort moet ik nog een kleinere kachel hebben en zal die dan ook bij hen bestellen. Bedankt Lars!! Groet, Johan Knuivers

Prima snel geleverd

Min punt is dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn! Vindt ik niet kunnen!

Prima snelle levering

Heb hier voor ook een artel Easy pellet kachel gehad,maar deze werkt toch wat anders zou nog graag willen weten hoe ik de pellet toevoer kan verminderen

Quick and efficient

Fast communication, good price and fast delivery, what more can you ask for!

Toestel binnen 2 dagen ontvangen reeds geïnstalleerd ben er erg blij mee Toestel ME NEXT 8 kw

Slecht te berijken

Ik heb meerdere keren gehaald en gebeld word niet terug gekoppeld met de klant Maar ze leveren wel he bestelling netjes ondanks fouten bij de koerier waar over ik nog door bleu solid terug gebeld wil worden

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert