Goede en snelle bezorging na aankoop

Online een pelletkachel besteld en alleen over de bezorging contact gehad. Ze hebben een overzichtelijke website en geven veel informatie over de producten

Enthousiast.

Super snelle levering. Woensdag besteld en vrijdags onze balletkachel al in huis.,

Super snel

Zondag besteld, woensdag in huis. Veel keuze. Duidelijke site.

geen ervaring nog niets geleverd?

op 19 oktober bestelling geplaatst en betaling gedaan, maar helaas nog niets ontvangen. zending duurt wel erg lang.?

Niet compleet en geen service

Nummer is alleen op wo do vrij te bereiken en alleen Smorgens.! Dit voor veel geld niet acceptabel. Geen complete levering. Onopgelost tot nu toe! Veel geld voor weinig service.

Snelle levering, prima service

Snelle levering, prima service

netjes geholpen en snel geleverd

super kachel , werk goed en gebruikt weinig korrel

Goede ervaring mee en na de koop ook veel info over gebruik,onderhoud en dergelijke

Kachel doet het niet. Oplossing niet op site.

Ik heb een Julia next gekocht. Deze meldt: U983JT08. Ik kan ' s ochtends niet bellen ivm werk. Verder is er dus geen contact mogelijk. Ik wil de kachel terug sturen. Waar staan de stappen hiervoor?

Duidelijk en ook levering erg snel voor elkaar.

Vond het een duidelijke site. Was makkelijk een bestelling te plaatsen en levering was ook erg snel.

nette service

Binnen 1 dag geleverd!! netjes voor ons in de garage gezet(100 kilo wegend )Nu nog unboxen en wij zitten er warmpjes bij deze winter ;)

Snelle levering Telefonisch maar 2 uur per dag bereikbaar Mail zeer traag in beantwoorden

Eerste ervaringen zijn goed

Er is snel op de mail bestelling gereageerd en contact met ons opgenomen. De producten waren snel en onbeschadigd in huis.

Zeer naar tevredenheid

Ik heb een warmtepomp gekocht en deze geïnstalleerd echter had ik de aansluitkabel elders gekocht en daar door werkte op een gegeven moment de interface verkeerd. Ik heb toe contact gezocht en mijn probleem uitgelegd. Al snel was duidelijk wat het probleem was en heb ik de geadresseerde kabel bij Bleusolid gekocht en nu werkt de interface weer goed. Wel heb ik nog klein opstart probleem maar ik ben er van overtuigd dat dit ook opgelost kan worden.

Alleen de bevestiging door de muur is karig weer gegeven in de gebruiksaanwijzing. Dat zou duidelijker mogen.

niet goed ..slechte communicatie bij vragen

onprofessioneel, mensen kunnen geen hulp vragen bij het instaleren van de kachels. Al 3 keer gebeld gemaild GEEN ANTWOORD...

Wel tijdig leveren maar geen reactie meer bij een vraag over een retour

Wel tijdig leveren maar geen reactie meer bij een vraag over een retour. Al eerder een vraag gesteld na het bestellen van een triple split airco, ook geen reactie meer. Erg jammer want de spullen zijn goed en de levering is na betaling snel.

Snelle levering en goede service

Snelle levering naar België en goede communicatie.

Steeds in wacht

Ik wacht nog op product , via de post

Onze pelletkachel binnen 3 dagen na besteld te hebben keurig netjes bezorgd. Echt perfecte service! We kunnen nu snel gaan genieten bij onze kachel.

Zeer goed!

Onderdelen uit voorraad leverbaar en binnen een paar dagen keurig thuis bezorgt,

Jammer maar niet correct

Ik had een bestelling gedaan. Een mail er achteraan gestuurd. Geen reactie hierop. De bestelling werd aangepast. Helaas werd de pakking van het inspectieluik eruit gehaald. Volgende keer eerst contact. Produkten zijn prima.

Goede Service

Gewoon goed

Positief verrast

Na bestelling dezelfde dag nog contact met de vraag wanneer ze mochten leveren. Diezelfde week had ik mijn bestelling al binnen.

Even afwachten

Ik heb een pellet kachel besteld en betaald op de webshop maar heb nog niets ontvangen. Ik snap dat het druk is bij Bleu Solid dus wacht ik maar even af. Als ik de pellet kachel heb ontvangen zal ik de review aanpassen.

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert