Het was een super snelle levering. En goed geholpen.

kwaliteit goed maar klantencontact slecht

21 september 2022 ben ik in de winkel geweest. Hierbij heb ik een offerte aangevraagd voor een rookkanaal voor een pelletkachel. Deze zou ik dezelfde dag nog toegemaild krijgen. Echter de hele week niets gekregen. Telefonisch contact is alleen mogelijk van woensdag t/m vrijdag gedurende een paar uur. De woensdag erop (28 sep) gebeld. De offerte zou zo snel mogelijk opgestuurd worden. Dus niet. Uiteindelijk maar zelf beredeneerd wat ik nodig had. Ook iets besteld bij BlueSolid. Dit kwam gelukkig wel binnen enkele dagen thuis bezorgd. Denk dat ze het gewoon te druk hebben.

Pelletkachel besteld en binnen een week binnen. Op tijd bezorgd. Top

Super goed

Op dinsdagavond besteld om 20.00 uur en de kachel was donderdagmiddag binnen, goed ingepakt en bezorgd door een aardige vrachtwagen chauffeur

Helaas nog altijd geen kachel

Half september heb ik een pelletkachel besteld. Er stond bij vermeld dat die leverbaar zou zijn vanaf 25 september. Dat was voor ons geen probleem. Kregen netjes een mailtje dat de kachel nog niet leverbaar was en eind september werd verwacht en of we wilden wachten. Daarop hebben we bevestigend geantwoord. Helaas hield daarna de communicatie op. Op mijn mailtjes werd niet of nauwelijks gereageerd. En inmiddels is het 5 oktober en nog geen kachel. Heb een mail gestuurd of hij idd deze week geleverd zou worden zoals op de website stond. Maar geen reactie. Dat iets langer duurt dat kan maar één communicatie hierover is dan minimaal noodzakelijk. Erg jammer...

Slechte communicatie

Slecht,volgens mail levering gisteren niks geleverd. Gebeld naar bedrijf zijn niet bereikbaar.

Geweldige en praktische webshop

Duidelijke webshop Heel veel duidelijke info Korrels direct geleverd Pelletkachel via telefoon duidelijk wanneer ze komen! Tot nog toe helemaal top dankjewel!

Er wordt niet gereageerd op email!!!

Kachel besteld was niet direct leverbaar, hiervoor begrip in deze crisis. Maar niet reageren op mail is eigenlijk schandalig te noemen.

Woensdagavond de palletkachel besteld en vrijdagmorgen al binnen, Woensdagochtend gebeld en een goede uitleg gehad, en donderdagochtend werd ik gebeld wanneer ze de palletkachel konden leveren, TOP service

Nog steeds geen levering of leverdatum

2 weken geleden besteld en zou op voorraad zijn. Zelf al 2 keer gebeld om de status, maar wordt maar niet teruggebeld. Bij een bedrag van 3700 euro kan dit echt niet

Niet goed

Jullie hebben niet alles geleverd wij missen nog spullen

TELEURSTELLEND

GEBREKKIGE COMMUNICATIE

Slecht contact na aanschaf

Ik heb een pelletkachel gekocht, maar ik krijg geen mail over de levering. De klantenservice bellen heeft ook geen nut, want je wordt oneindig in de wachtrij geplaatst. Mailen daar wordt niet op geantwoord, en de chat idem. Nu weet ik nog steeds niet wanneer de kachel geleverd wordt, terwijl ik er behoorlijk wat moeite voor gedaan heb om er achter te komen. Terwijl ik vind dat dit de verantwoordelijkheid is van Blue Solid. Als ik de kachel ooit nog krijg hoop ik dat deze beter werkt, en zo niet is het maar de vraag of ik überhaupt mijn geld terug kan krijgen. Hopelijk krijg k via deze weg wel contact .

Te hoge verwachting

Communicatie over levering en vriendelijkheid is vatbaar voor verbetering. Bestel niet iedere dag product van tegen de € 1000 euro Tegenwoordig verwacht je toch een track en trace. En bij een palletlevering. Een dag in overleg.

Goede en snelle levering. Bijgeleverde stukken voor installatie duidelijk en goed opgezet.

Alles is perfect gegaan snelle levering niks te klagen

Totaal geen klachten zeer goed

Redelijk

Jammer dat we 3 dagen na onze bestelling moesten bellen hoever onze bestelling was op onze account stond nog steeds in behandeling nactelefoontje 48 uur later in huus

Super en snel

Super en snel

prachtig.....

alles is correct verlopen een hele en correcte levering zoals beloofd binnen de 5 dagen van gronigen naar oostkamp subliem... voor mij is blue solid een meerwaarde verpakking was goed minpuntje de traking is mislukt doordat er een fraude traking is gestuurd en problemen heb gehad houw dat in het oog.

Zeer slecht.

Na een week nog steeds wachten op mijn bestelling. En het is gewoon voorradig ( na telefonische controle).

Ervaring ????, er is nog steeds niets geleverd

Heb bestelling gedaan maar staat nog steeds op verwerken. Geen enkele informatie zeer slecht dit.

Goed geregeld top

M’n pellet kachel in een paar dagen in huis super geregeld met het transport top !

Fijne hulp

Al mijn vragen netjes beantwoord en ook fijn geholpen

Alles zoals het hoort.

Bestelling, bezorging en levering, niets op aan te merken

Ik zou graag weten wanneer je kan komen binnen komt

Ik zou graag weten wanneer het binnenkomt voor de rest is alles goed

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert