Slecht contact en levering

Jammer genoeg kan je slecht contact krijgen. En informatie over levering klopt ook niet zou binnen 3 werkdagen geleverd worden. Maar wacht er helaas al een week op zonder informatie te krijgen. Had betere service verwacht.

Netjes snel en vriendelijk

Bestelling gedaan en werd super snel geleverd zoals beschreven staat. Keurig en netjes afgeleverd naar juiste plaats.

mijn pakket nog niet ontvangen

vraag me af waar mijn pakket blijft

vlot

een vlotte communicatie en snelle levering

Geen levering,

Nog geen levering. Na grote aanbetaling verwacht je iets meer duidelijkheid. Product is wel op voorraad. Onduidelijk wanneer er geleverd wordt. Contact via telefoon lastig. We wachten af.

Slecht bereikbaar

Jammer dat je niet alles in 1 keer krijgt

Snelle levering en goed contact

Tevreden met de levering

Geen pallets geleverd

Pallet betaald maar niks ontvangen en bellen is ook niet mogelijk,krijg der naar gevoel van. Hoop dat alsnog opgelost word en dat ze gaan reageren.

Bestelling is nog niet geleverd

Betaling was niet eenvoudig

Snelle levering, goed produkt

Nog geen ervaring met het stoken op zich, maar ik verwacht (gezien alle service ) een goede werking

Ben wel benieuwd wanneer mijn bestelling bezorgd wordt

Goed bedrijf

Goed contact, snelle levering

Ik vind het een vriendelijk bedrijf waar nog direct en persoonlijk contact mogelijk is. Kachel binnen een paar dagen in huis!

Goed geregeld.

Bestelling pelletkachel geplaatst en kort daarna gebeld voor afspraak levering. Dat was zelfs de volgende dag mogelijk!! Wat een service.

Deze mensen zijn niet te bereiken.

Bestelling gedaan, daarna een mail gehad met de opmerking dat levering nog niet gedaan kan worden. Dat snap ik, stond er ook bij. Daarna per mail en telefonisch geprobeerd in contact te komen. Dat is nagenoeg niet mogelijk. Bij een aankoop van 2000 euro mag je meer verwachten. Dit geeft geen fijn gevoel!

Besteld en snel geleverd

Kachel is compleet schade vrij geleverd en na werwachting helemaal goed

snel en netjes geleverd

snel en correct

Snelle levering en persoonlijk gebeld nog.

Goede service werd nog even gebeld of ik zeker weet dat ik juist produkt gekozen had.

Vriendelijke mensen en komen afspraken na

Kontakt gehad en was goed duidelijk En netjes afgehandeld

Geen gehoor

Ik heb zaterdag een kachel besteld en nu is het donderdag avond en heb nog altijd niets gehoord?

Leveren volgens afspraak

Goede en duidelijke communicatie. Niet alles was direct leverbaar dit werdt kenbaar gemaakt via een mail. Met de vraag of ik alles in een keer wenste te ontvangen. Na dat ik aangaf dat ik alles in een keer wenste te ontvangen. Werdt alles netjes geleverd volgens afspraak.

niet bereikbaar

bedrijf is niet bereikbaar via telefoon n och via email. er wordt geen reactie gegeven. betalingen gaan niet door op de website

Die kan ik pas geven wanneer er geleverd is !!!

We hebben het bestelde nog niet geleverd gekregen. Kunnen dus pas een oordeel geven wanneer dit gebeurt is!

Slechte communicatie en bereikbaarheid

Niet of nauwelijks bereikbaar. Lange verwerkingstijden zonder terugkoppelingen. Onzekerheid bij koper over bestelstatus.

Product is op voorraad maar levering blijft uit

Mail geschreven dat een product op voorraad is maar niet wordt geleverd. In account blijft staan order in bewerking. Gebeld wordt dat ik een mail heb gehad met: "gevel afvoer is nog niet te leveren". Heb mail nagekeken, nooit geen mail hierover gehad. Men geeft aan dat materiaal vandaag binnen zou komen en order verwerkt zou worden. Controleer om deze tijd of mijn bestelling wordt verwerkt. Is niet het geval. Staat nog steeds uw order is in bewerking. Was ben zo wie zo al verbaasd. Zoon had kachel besteld en heeft 1700 euro betaald. Kachel was toen 200 euro duurder. Ik bestel de kachel tijdens een aanbieding die 200 euro goedkoper is maar betaal alsnog 1700 euro. Dus aanbieding is schijn. Men maakt kachel goedkoper maar afvoer gewoon 200 duurder lijkt het.

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert