Goede service en snelle levering aan huis zeker aan te bevelen

Prima, deskundig en vlot

Prima informatie, vlotte levering

Teleurstellend

Op de website stond dat de kachel in voorraad was en binnen 48 uur geleverd kon worden. Ik heb de kachel op vrijdag besteld en betaald met de mededeling dat het uiterlijk dinsdag geleverd moest worden wegens een verhuizing. Op maandag kreeg ik het bericht dat de kachel niet in voorraad was!!! Voor niets een bus gehuurd vanuit Frankrijk… telefonisch onbereikbaar, ook niet handig! Wel redelijk snel terug betaald

Alleen de plakband aan het einde ontbreekt staat wel op de foto

Ondanks de niet complete levering netjes opgelost

Wij misten een onderdeel in de levering. Na telefonisch contact was het snel en goed opgelost d.m.v. snelle nalevering.

Zeer goede service en prijs

Vlotte afhandeling, online gekocht en direct contact gehad met de verkoper om de levering te regelen.

Goed en correct alles geregeld.

Alles TOP!

Slecht

Nog steeds niets ontvangen

Bereikbaarheid kan beter

Er zat een fout in de webshop bij de keuze van de pelletkachel met rookkanaal (€300 te duur). De bereikbaarheid was slecht dus heb ik alleen de kachel gekocht. Later via mail wel contact kunnen krijgen en uiteindelijk het rookkanaal voor de juiste prijs kunnen bestellen.

geen

kan er nog niets over zeggen heb een bestelling gedaan welke eind sept./begin okt. geleverd moet worden kan dan pas een mening vormen

Onbetrouwbaar onveilig gevoel

Ik heb Geen kachel ontvangen ! Website is niet up-to-date. Telefonisch Niet te bereiken !!!! Alleen maar een bandje . Geen communicatie! Consumenten bond en programma Kassa zouden hier wat meekunnen !! Echt jammer

Slecht produkt nog niet ontvangen

Tot nu toe niet goed. Krijgt zelfs geen bericht of het produkt al bij de transporteur is

Slechte service

Duurt lang voordat ik mijn bestelling binnen heb.Maar wel al eerder deze beoordeling al moeten maken.Er word niet gereageerd op mails.En retours verwerken duurt heel lang. Zijn zijn wel goedkoop.

communicatie nul

Ieder contact is onmogelijk en ze proberen alles via standaard antwoorden te formulieren. Echter de belangrijkste factor is niet beantwoord, bevestiging van ontvangen geld en 'echte' leveringstermijn. Ik ging nog enkele pelletkachels kopen voor mijn andere kantoren, maar heb dit toch op andere plaats gedaan, waar wel iemand bereikbaar is.

Heel prettig bedrijf

Zijn zeer klantvriendelijk, nemen ruimschoots de tijd om alles duidelijk uit te leggen.

tevreden

goede uitleg en vriendelijk

We hebben pellet kachel gekocht service is goed alleen de stekker zat er niet bij zou op gestuurt worden

Degelijk

Tot op deze stand van zaken (bestelling) ging alles super correct ook het telefoongesprek Spijtig de wachttijd (35min) aan de telefoon want vanuit B elgië kostte mij dit 10 € aan telefoon

super goede service

Ik heb de pelletkachel Julianext gekocht .Ben zeer tevreden .De onderdelen die ik mis worden netjes opgestuurd ..Ik raad bleu solit bij iedereen aan

Solide bedrijf waar je je niet blauw betaalt

Zeer snelle en adequate levering. Degelijk verpakt, dus goed aangekomen. Aanrader!

te weinig gevens

Geen idee wanneer de pellets geleverd worden. Wij maken ons daardoor zorgen, of het überhaupt geleverd gaat worden. Kunnen jullie alsnog aangeven wanneer de pellets geleverd worden? Groet, Henk van den Engel

Geen contact te krijgen

Vorige week woensdag een pelletkachel in ontvangst mogen nemen. Deze was beschadigd, krassen op deur en stukje van de lak. Kachel stond los op een pellet zonder spanbandjes doos zat er los omheen met de bovenkant open. Geen piepschuim of iets. Maar vooraf betaald en nu valt er geen contact meer te leggen. Hoop dat dit opgelost wordt voordat het model uitverkocht is.

Netjes en snel geregeld

Heel goede ontvangst van goederen en goede service van de chauffeur klant vriendelijk

Waar blijft mijn bestelling

Geen enkele reactie op mijn mail waar mijn betaalde bestelling blijft. Geen enkel belletje of wat dan ook. We zijn al vele jaren klant van Johan. We snappen er niets van en vinden dit echt niet oke.

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert