Goede voorlichting en klantvriendelijke aflevering

Jammer dat ze het heel druk hebben. Dus telefonisch slecht bereikbaar, maar daar integendeel wel goed geholpen.

Goed ervaren monteur heeft ons met de kachel geholpen.

Goede monteur

makkelijke bestelling te plaatsen

snelle levering en goede communicatie. De buren willen nu ook bestellen. U wordt gebelt.

kachel is gisteren niet bezorgd

Kachel zou gisteren bezorgd worden. Nog niet geleverd. Jammer.

Heel slecht

Meerdere keren gebeld en gemaild maar krijg geen antwoord maar wacht ondertussen wel op mijn bestede producten

Snelle correcte levering

Bestelling snel verwerkt en contact gehad over de te kiezen afleverdatum. Goede communicatie en snel en correct geleverd.

Kan er nog niks over zeggen

Is nog niet aangekomen

Geen goed ervaring

Ik heb een aantal malen een mail gestuurd , tot nu geen reactie . Onbereikbaar via telefoon , 45 minuten wachttijd bij alle onderdelen . Verkoop , service administratie Een teleurgestelde klant

niet te bereiken na levering verkeerd product.

Na een airco van Artel ( multi split)besteld te hebben krijg ik een merkloos product toegestuurd. Na het artikel nr opgezocht te hebben zou het gaan om een Misui product ( nog nooit van gehoord en vele malen goedkoper) Hierover meerdere keren geprobeerd te bellen maar wordt niet beantwoord. Ook niet via de email. Ik voel mij belazerd!

Moet nog plaatsen maar de levering binnen 3 werkdagen dagen. Afgeleverd aan huis voorafgaand dag eerder of we thuis waren .

via webshop besteld en binnen een week geleverd. eerst keurig telefoontje dat de kachel er aan kwam. dikke prima

Geen track en trace gekregen

Snel en netjes bezorgd. Product van uitmuntende kwaliteit. Ondanks vakantie periode en bouwvak toch binnen 48 uur geleverd.

Snel en betrouwbaar

Besteld en snel geleverd. Communicatie was helder.

Top webwinkel.

Uistekende keus met goede prijzen. Zeer tervreden en zal zeker weer terugkomen.

goed tot nu toe

mijn laatste bestelling zou met 2 of 3 dagen worden geleverd maar ik heb nog niets ontvangen

Duurt lang

Zondag besteld en nu is het vrijdag en ze zijn nog steeds aan het verwerken zoals het er staat als ik inlog. Maar wel al een mail krijgen om te beoordelen.

Alles ging goed, geen klachten

super slecht

heb gisteren 20 minuten aan de lijn gehangen , kreeg steeds te horen U bent de eerst volgende , om 16.00 uur werd ik eruit geknikkerd. Zeer slechte klant behandeling Heb ook een mail gestuurd , word gewoon niet op gereageerd

Positief

Ondanks wat communicatiestoornissen is het proces van aankoop, planning en montage goed verlopen.

Prima service ook als je een vraag heb

Goed geregeld en georganiseerd

Een prettige organisatie!

Goede uitleg over verschillende producten. Supersnelle, nette plaatsing. Zou misschien leuk zijn dat wanneer cliënten die hun kachel bij jullie hebben gekocht wat korting krijgen wanneer " het eten voor de kachel " ook bij jullie wordt besteld :)

Product netjes afgeleverd.

Product netjes afgeleverd, echter ik heb van te voren geen sms bericht gehad.

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert