Prima geleverd. Nu nog ervaring met de service opdoen.

Levering volgens afspraak. Kachel nog niet operationeel. Dus over service geen oordeel nog.

Niet al te best.

Bestelling wordt geleverd zonder overleg met klant en wordt gewoon op de oprit neer gedonderd. Eerste en ook meteen laatste keer van hun diensten gebruik gemaakt.

Goed bereikbaar en goede service

Kan ik nog niet geven ,heb nog niets ontvangen .

Wel besteld maar nog niet geleverd , daar is het wachten op.

Pelletstoof gekocht. Heel snelle levering. Chauffeur heel vriendelijk. Als ik 1 minpuntje mag zeggen beter ongeveer tijdstip van levering laten weten want 5 minuten later en was weggeweest. Toch zeker dag zeggen wanneer levering gebeurt. Voor de rest niets dat positiefs.

Prima en goede communicatie

Product nog niet in gebruik genomen maar de levering en communicatie was perfect.

Originele onderdelen. Onderdeel was goed geprijsd. Zeer snel geleverd.

Goed product, prima levering, echter flink aan de prijs

Erg duur

reeds aangekochte toestellen

Voor de prijs deze aangekocht werken deze perfect en raad ik deze zeker aan

we hebben nog niets binnen gekregen van de pellets

we hebben nog niets gekregen van de pellets

Geen idee mn bestelling nog niet ontvangen…

Als ik wat ontvang laat ik het nog eens weten.

Zeer goede service en uitstekende ervaring

Artel Split Airco doe-het-zelf pakket aangekocht. Kwalitatief product snelle en correcte levering. Zeer makkelijk zelf te installeren. Een aanrader!

Snelle serive en makkelijk te plaatsen

Goed geholpen.

Prettige ontvangst en uitleg.

product in goede staat ontvangen

Product in goede staat ontvangen, na toch wel wat langere tijd ( vier dagen) en was een beetje verbaast dat ik 9 euro verzendkosten moet betalen voor een brievenbuspakje waarop vermeld staat dat de verzendkosten 4,6 euro zijn.

duidelijke site

netjes op tijd zoals afgesproken

Perfecte service.

De kachel werd keurig afgeleverd. Telefoontje vooraf wanneer ze terecht konden, super.

Vlotte afhandeling van bestelling.

De bestelling is correct en tijdig geleverd volgens afspraak.

Snel verzonden , dag na de bestelling.

Bedrijf wat afspraak na komt .

Gewoon goed geregeld

Alles volgens afspraak

Uitstekende service , vriendelijk personeel en meedenkend !! Erg blij met de ontdekking van dit bedrijf !!

Super tevreden en erg vriendelijk!!!!

Super vriendelijk. Op tijd bezorgd en op de plek waar ik het graag wil hebben staan!!!!

Niets geleverd

Tot nog toe zijn we een week verder maar heb ik van Blue Solid nog geen enkele reactie ontvangen over de status van mijn order, of er nog überhaupt iets wordt geleverd is mij eveneens onbekend.

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert