Goede uitleg en antwoord op onze vragen gehad!

Mooi optijd

Ziet er mooi uit nog niet gebruikt om dat het zomer word en nog niet geplaatst Wel de afvoer niet helmaal als teken zat alleen 1 pijp bij van 150 cm en een 45 gr bocht ! Bij

Administratie niet te bereiken.

Na ruim een uur geprobeerd te hebben om de administratie te bereiken, wat niet gelukt is, heb ik de verkoop gebeld en die kon mij gelukkig helpen.

goede en snelle service

Na betaling werd ik gebeld om een afspraak voor de levering te maken de afspraak werd geheel nagekomen. chapeau gr. Ben Peters

Bojzonder slecht

Na ruim een week wachten op mijn bestelling , contact opgenomen met de afd.verkoop , wat ook niet meeviel , zou ik teruggebeld worden , een week later nog steeds geen bezorging en ook niet teruggebeld

Goedendag met Erik Peters. Ik heb bij jullie een pelletkachel besteld,deJulia Next en deze is goed afgeleverd en de kachel lijkt ook goed. Later een rookkanaal besteld speciaal hiervoor,maar i.p.v de bocht van 2keer 45 graden met klep kreeg ik een 90 graden bocht.de schroef van deze klep zit dus onderaan dicht op de vloer. Ik heb contact met jullie hierover gehad.Deze bocht was tijdelijk niet leverbaar.Maar als ik op de site kijk dan kan ik deze gewoon bestellen.graag een reactie hierop. M.vr gr Erik Peters

Wel besteld geen bericht

Ik heb een kachel besteld maar daar geen bevestiging van gekregen. Wel betaald. Krijg elke dag nu wel reclame mails.

Nog steeds niets ontvangen of reactie gekregen van de lopende bestelling.

Men schrijft 2 tot 5 dagen levertermijn. Dit is dus niet correct. En men antwoordt ook niet op de aanvragen per email.

Niet goed

Bestelde artikel is niet bezorgd!!!

Goed!

Netjes contact en snelle levering

goed contakt via de telefoon na een bestelling van pellets online

we werden netjes door een zeer vriendelijke man gebeld om met ons te overleggen wanneer we de pellets geleverd wilden hebben dit verliep vlot en probleemloos de volgende bestelling gaan we weer bij Blue Solid plaatsen

De bestelling ging vlot.

Telefoon heel slecht : kies 1 en 2 kies maar 3 heel goed .

Communicatie slecht, product weet ik nog niet

Ik heb vorige week online een pelletkachel gekocht en betaald, en daarna niks meer vernomen. Gezien de run op pelletkachels in Nederland, vind ik het heel begrijpelijk dat er een langere levertijd op zit. Maar laat dat even weten aan je klant. Ik heb geprobeerd te bellen, mails gestuurd, een bericht via Facebook gestuurd, maar ik hoor helemaal niks. Dus mijn ervaring met de communicatie is slecht (ik wordt wel bestookt met informatiemails, dus dat kan blijkbaar wel...), en mijn ervaring met het product kan ik niks over zeggen, want die heb ik nog niet. En ook geen idee wanneer ik die ongeveer kan verwachten.

Supersnelle levering

Heb nog geen ervaring met de kachel, Het wordt nu zomer.

Fijne uitleg over verschillen van pelletkachels, vriendelijke medewerkers en plaatsen werd vakkundig gedaan. Levering in no time

Verder prima maar de levering duurde wel lang

Ik bestel hier weer

Snelle acties en levering

Wij zijn heel tevreden over het contact en de producten van Bluesolid

Onderdeel was nergens te bestellen maar uiteindelijk wel bij jullie.. Dank voor de snelle service en klantvriendelijkheid.

Professioneel

Ik zal niet overdrijven maar dat service heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb gebeld met blue Solid de woensdag om 10.15 uur een beetje uitleg gevraagd die man zeer vriendelijk ik heb dan bestel voor een 9 kw pelletkachel en de volgende dag om 11.00 uur werd mijn pelletkachel geleverd thuis en ook door een professionele man als er iemand vraag aan mij waar zou ik een pelletkachel kopen weet ik maar één adres BLUE SOLID Echt bedankt voor jullie 100% inzet.

Vlotte service

Ervaring met de pelletkachel heb ik nog niet, maar het ziet er allemaal uitstekend uit. Het is op een professionele en vriendelijke manier geleverd. De uitleg over het installeren en in werking zetten van de pelletkachel is zeer uitgebreid maar overzichtelijk. Alvast bedankt voor jullie service Giovanni

Zeer vlotte en perfecte levering.Mooi product de volgende dag al!

Gebeld door een zeer vriendelijke Lars die meedeelde dat de bestelde kachel niet direct leverbaar was maar dat hij een zeer aantrekkelijk alternatief had.De volgende dag al was dit inderdaad mooie alternatief keurig thuis afgeleverd.Klasse!

Hele goede service

Zéér tevreden van de service

Snelle levering + heel goed verpakt

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert