Geen mogelijkheid bij tijdig annuleren order

Na order plaatsen is gelijktijdig betaling noodzakelijk. Bij annulering order GEEN MOGELIJKHEID IN HET SYSTEEM OM TE ANULEREN, niet anders dan via mail. dan nog na contact waar gevraagd werd om leverdatum, is kenbaar gemaakt dat deze niet door ging duurt het nog tot dit moment dat terug storten gelden niet is gedaan. Ook is er via mail geen feedback naar ons gegeven, en tasten volledig in het duister voor wat betreft de voortgang. Zal heden ochtend nieuw contact via telefoon zoeken. Advies LAAT WAT VAN JE HOREN.

gewoon duidelijk

5 jaar geleden een Artel Petite gekocht en nu komen er kleine probleempjes. na levering van de gloeispiraal direct vervangen en kachel werkt weer op en top. niets te klagen na 5 winters. fijn dat alle onderdelen te bestellen zijn

Totaal geen aandacht voor het verkochte producht

zeer slecht geen aandacht

besteld en geleverd wat wil een mens nog meer

Klantvriendelijkheid is vrij dramatisch

Een pelletkachel aangeschaft bij blue solid waar we blij mee zijn. +- 4 week geleden 4 pallets pelfin pellets besteld. Meerdere malen gebeld om te vragen hoe het zit met de bestelling en levertijd. Aangegeven dat ik begrijp dat de levertijden langer duren dan normaal, maar ik wel graag op de hoogte wordt gehouden van hoe en wat. Meneer zou me op de hoogte houden. Wederom een week voorbij, maar geen nieuws. Weer gebeld. Werd benoemd dat het de week erop geleverd zou worden. Week later weer gebeld op een donderdag. Werd me verteld dat ze maandag een mail hadden gehad dat het weer langer zou duren, maaaaaar, ik zou op de hoogte worden gehouden. Dat is dus het probleem, je moet als klant steeds zelf bellen ipv dat ze de klant bellen. Dat terwijl ik wel al keurig 900,- heb betaald. Uiteindelijk zijn ze geleverd, maar 1 keer en nooit weer.

Makkelijk bestellen, snelle levering, snel reactie terug op de bestelling. Makkelijk om de aflever dag nog even aan te passen.

Snelle levering en afhandeling

Snelle levering en afhandeling

Alles is netjes bezorgt volgens de afspraak het enigste wat me tegen valt is de afdicht ring aan de binnenkant deze dekt niet goed af oftewel is net zo groot als de sparing naar buiten (130) Maar verder alles na wens Groetjes johan

niet goed

ik heb geen gebruiksaanwyzing van easy 10 kanalisatie en ook niet van de afstand bediening in het nederlands.

Tot op heden niets ontvangen

Tot op heden niets ontvangen - ik ga maar eens bellen oid

Nemen geen contact op

Ik heb al een aantal keer gemaild voor contact. Mijn kachel doet het niet, er is iets met de software. Maar ik krijg geen contact. 1 iemand aan de telefoon gehad na lang wachten, maar die vertelde doodleuk dat ik een mail moest sturen voor een belverzoek. De levering ging wel prima, website is ook goed. After sales zijn ontzettend belangrijk, maar daar geven jullie niet thuis helaas.

Komt afspraak na

Snel en goed geregeld, komt afspraak na, chauffeur belde een half uur voor aankomst en hij was er ook. Behulpzaam met lossen en meteen op de juiste plaats gezet met de heftruck. Volgende keer weer zo.

Snelle levering en fijn dat er telefonisch contact wordt opgenomen wanneer de kachel geleverd kan worden.

Zeer goed en snel geholpen!

Vriendelijk te woord gestaan bij het vragen om informatie. Deskundig advies gekregen bij het bestellen van een nieuwe gloeispiraal voor mijn pelletkachel. De oude vervangen voor een kwarts. Snelle levering. Zeer tevreden over dit bedrijf.

we hebbendeze keer geen pellets via Blue Solid gekocht maar van Pure Power ,

was eerst per ongeluk wel bij u besteld maar later geannuleerd door Marleen van Pure Power

Prima en snelle levering,maar..

...twee kleine rubberdopjes die in een klein envelopje passen en die niks wegen waarvoor dan toch 9 euro verzendkosten?

Snel geleverd priema

Zeer goede ervaring

Na mijn bestelling met de klantenservice gebeld omdat ik met iDeal vooraf had betaald normaal bestel ik liever met AfterPay,en ik wilde weten of de bestelling goed was ontvangen dit was het geval gelijk een afspraak gemaakt voor de dag van levering dit werd netjes nagekomen.chauffeur belde op de dag van levering hoe laat hij er zou zijn.de pellets werden geseald afgeleverd zodat ze droog bleven.ik ben erg tevreden over de levering en de vriendelijkheid van de klantenservice en de chauffeur.

Snelle en goede service

Duidelijke communicatie en vlotte levering.

Niets mis mee goed bedrijf

Niets mis mee goed bedrijf

Geen levering

pellets bestelt na 3 weken nog niets geleverd een keer een mail gehad daarna niets meer

Blue Solid, een warme jas!!

Uw bedrijf is in zijn branche de grootste. Als klant wordt je keurig geholpen, met raad en daad ter zijde gestaan zowel persoonlijk als via de zeer uitgebreide documentatie, ook komt men gemaakte afspraken prima na. Een policy die past bij vooral kleine bedrijven en een bedrijf dat zo groot is en op deze manier klein, is in onze ogen een prima keuze. De 5 sterren zijn dan ook zonder meer terecht. Met vriendelijke groet, Pieter Braat Jenny Buwalda

Een goede uitleg bij de koop van de pelletkachel Julia Next

Ik heb contact gehad met Johan. Hij heeft mij goed geholpen bij de aankoop van mijn pelletkachel

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert