Goede communicatie en correcte levering

Binnenkort komt nog het wifi gedeelte van de airco, maar ik verwacht dat dit ook goed gaat. De gebruikte leverancier Ben Becker is een goeie klantvriendelijke leverancier.

Snelle en schadevrije levering

Snelle en schadevrije levering

Heel tevreden!

De bestelling en de levering verliep heel soepel en snel. Ook met vragen reageren ze vrijwel direct of met telefoon of met mail. De pelletkachel Menext heb ik zelf geïnstalleerd en hij brand prachtig! Verder heb ik nog geen ervaring voor de langere termijn.

Correct en op tijd geleverd

Correct en op tijd geleverd

Snelle levering en nette vriendelijke mensen

Prettig

Zeer tevreden!

Bestelproces via de website ging heel makkelijk en binnen een paar dagen email contact gehad met een medewerker van Bluesolid voor het maken van een bezorgafspraak. Bezorging snel en keurig binnen het afgesproken tijdvak geleverd (en door de bezorger keurig binnengebracht). Heb 3 aircos van het merk Airtel besteld: tot nu toe zeer tevreden. Ze doen het supergoed, zijn heel stil en buitenunits hoor je nauwelijks. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen maar ga er vanuit dat ik er nog jarenlang van kan genieten.Kortom: een mooie ervaring en zeer tevreden.

Prima en snel geleverd

Was eerste keer is goed bevallen en netjes geleverd

Goeie pellets snel geleverd

Snelle levering volgens afspraak.

ben zeer tevreden

ben zeer tevreden

Goede communicatie!

Met Lars een goede communicatie, snel en concreet! (Jammer dat de melding op de website dat het op voorraad staat niet juist was)

Netjes, klantvriendelijk.

Goede communicatie. Snelle levering

Nette afhandeling, snelle levering

Op zondag! besteld, op maandag een telefoontje, 2 onderdelen niet op voorraad en worden nageleverd, en meteen de vraag wanneer het mij schikte om de spullen bezorgd te krijgen. De volgende dag ook meteen geleverd.

Diverse keren bij u gekocht en zeer tevreden

De toestellen ik ik bij jullie gekocht heb is van goede kwaliteit

Top snelle levering

Als je belt.met vragen. Wordt je keurig te woord gestaan. Goed overleg met wanneer jou de levering uitkomt.

Goede communicatie

De order geplaatst de volgende dag door een werknemer van Blue solid gebeld voor de afleverdatum. Alles netjes geleverd zoals afgesproken.

In contact komen is lastig

De website bevat veel informatie, maar als je een vraag hebt die niet tussen de faq staat is het heel lastig om in contact te komen. Bovendien is het kantoor beperkt telefonisch bereikbaar

Snelle levering en mooie haard.

Heel goed de haard is in het echt nog mooier als op plaatje online op pagina ben zeer tevreden. Echt een aanrader.

Goede communicatie betrouwbaar

Bestelling verliep vlekkeloos, wat ik bijzonder goed vond is dat er direct gecommuniceerd werd nadat bleek dat de levering van de airco vertraging op liep met een paar dagen. Verder exact gekregen wat ik besteld had..dus goede communicatie en betrouwbaar.

Tot nu toe goed

Nog maar 1 keer wat besteld dus tot zo ver prima verlopen

Het adres waar je moet zijn!

Eerste keer pellets besteld. Goede service, snelle levering. Contact gehad met zeer vriendelijke verkoper. Aanrader!

Snelle levering vriendelijke mensen

Zeer snelle levering. Duidelijke site. Correcte afspraken.

Geleverd op minder dan 24 uren. Topservice en ondersteuning! Enkel bij opstart wilde het LCD schermpje niet oplichten om de kachel te starten. Effe de techneut in mij laten opkomen en vond al snel via de uitvoerig beschreven handleiding dat misschien de connectie met de printplaat onderbroken was. En inderdaad de stekker zat er niet in van het display. Daarna genoten van de zeer stille MENEXT warmte!

Website niet net waarheid!

Wij heb een dual airco gezien op het website. Direct leverbaar. Geld overgemaakt. Een dag later heb ik een email 3 weeken plus leverbaar. Wij heb het druk bij ons bedrijf. Extra week on onze geld terug te vragen plus nog een vinden enz. Maar het hulp later positive en het producten met prijs blijft aantrekkelijk

Degelijk product voor goede prijs

Goed product, snel verstuurd.

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert