Eerste ervaring, bedrijf komt niet heel klantgericht over

Onze eerste bestelling van een pallet pelletkorrels bij Blue Solid: Bestelling wordt een week later ingepland dan op de site staat - kan gebeuren in deze rare (crisis-)tijd. Bestelling komt vervolgens niet op de afgesproken dag (speciaal voor gaan thuiswerken) geleverd. Telefonisch contact gezocht, waarbij het ‘bandje’ zes (6!) keer verwijst naar de faq op de site; uiteindelijk toch iemand aan de lijn. Na telefonisch contact niet teruggebeld, zoals beloofd. Mail dat bestelling maandag komt, maar vervoerder staat opeens op zaterdag al op de deur (op zich natuurlijk niet erg, behalve als we niet thuis geweest waren). Het geheel komt tamelijk rommelig over.

Snelle levering, correcte communicatie

Besteld, betaald, geleverd, alles binnen twee dagen!

Slecht beantwoorden van mail en telefoongesprekken

Heb nu een kachel gekocht en betaald, contact gehad dat deze ook geplaatst moet worden….. ja ja is ingewikkeld!! Akkoord met offerte…. Daar komen wij op terug!! Pfffff zit alweer dagen te wachten tot ze daar eindelijk op terug komen! Duurt allemaal extreem lang en er worden geen afspraken gemaakt alles op z’n beloop! Hoop dat als er eindelijk een afspraak staat dat het goed komt maar dit vind ik niet zo leuk! Het gaat niet om een pakje boter wat je aanschaft!

heel goed

Wij zijn tevreden over de leveringen en de service die gegeven wordt. Ook toen bleek dat ons pakketje geopend was, hebben wij meteen gebeld en zou er een nieuwe levering gaan plaats vinden.

Kachel was niet voor radig wel andere gekregen goede service

Vriendelijk, duidelijk en goed advies

Na onze eerdere ervaring van dit bedrijf nu een tweede pelletkachel aangeschaft. Personeel is vriendelijk, eerlijk en duidelijk in zijn advies.

Duidelijke website.snel gevonden wat ik zocht.

Er word een “te” actieve houding van de klant verwacht

Pluspunten: gebruikte kachel met weinig branduren goed verpakt geleverd. Men staat je redelijk netjes te woord. Uitgebreide webwinkel met veel tips voor onderhoud en storingen en ook onderdelen leverbaar voor de kachel. gebruiksaanwijzingen kan je gelukkig downloaden. Mindere ervaringen: men heeft het blijkbaar nogal druk wat ten koste gaat van de servicebereidheid je moet actief veel zelf regelen met bellen en mailen omdat in mijn geval de kachel niet compleet is zoals omschreven op de webshop. Gebruiksaanwijzing word niet meegeleverd en twee weken later wacht ik nog steeds op de afstandsbediening en afdekplaat. Het beloofde 2 m netsnoer heb ik maar bij de action gekocht.

Super snel geleverd.

Mooie kachel met alles erbij schoorsteen compleet geleverd zodat ik gelijk kon monteren.

After sales gaat zeer stroef

Ik bel voor een probleem, maar de service afdeling neemt consequent de telefoon niet op. Via verkoop geprobeerd. Die nemen de telefoon wel op maar adviseren mij een mail te sturen, die vervolgens niet beantwoord wordt. Zeer slechte zaak. Ik een jaar tijd heb ik 3 kachels bij Blue Solid gekocht, maar een volgende gaat het niet worden.

Snelle verzending, en geleverd wat gevraagd is.

Snelle levering, hoge verzendkosten

De bestelling en levering ging snel De verzedkosten bedroegen 9 euro en daarvoor zou ik een track and trace nummer krijgen. Het kwam echter als brievenbuspost zonder track and trace... Dan is echt 9 euro teveel voor verzend en handlings kosten. Jammer.

100…%

Zoals beschreven en snelle levering !

Slecht

Nog steeds geen reactie over datum van levering

Snel geleverd. Comunicatie/email contact kan beter.

Hele snelle levering.

De kachel staat in ons vakantiehuis in Italie , de levering van het onderdeel zou 1 maand duren. Bij Bleu Solid 2 dagen en binnen 3 dagen was het in Italie. En dat terwijl het merk uit Italie komt. Alle lof voor Bleu Solid.

Prima na service

Had een palletkachel gekocht incl montage. Bleek er geen installateur te zitten in mijn regio. Gemeld dat dit wel de bedoeling was en anders van de koop af wou zien. Netjes binnen 24 uur mijn centjes terug op de rekening zonder moeite. Zoals het hoort. Hiervoor dank.

Prima pelletkachel in korte tijd geleverd

Snel binnen en goed geregeld TOPPIE

Goede prijs, matige service

De prijs van de bestelde pellets is goed. De info op de website last te wensen over, zeker waar hervalt om leveringskosten. Ergens staat: gratis levering vanaf €800 en bij de pellets staat niet duidelijk dat dat niet voor de pellets geldt. Telefonisch niet bereikbaar en foute info op het telefoon bandje. Geen duidelijke info over leveringsdatum en niet nakomen van afgesproken leveringsdatum. Nogal warrig dus. Er valt veel te verbeteren.

Goed bevallen

heb nog geen ervaring ,produkt is nog niet geleverd.

iiiï

Top! Snel! Correct!

De machine zelf ziet er goed uit. Draait nog niet.

Vriedelijk Heb aan bevolen aan collega's

Goed, snel geleverd, goed bereikbaar, goede service.

Snel, bereikbaar , betrouwbaar

Tolbertervaart 1