Helemaal top.

Helemaal top.

geweldig

snelle levering, proffesioneel geplaatst. wel zijn gereedschap vergeten

Vlot en prima levering!

Vlot en prima levering !!

Geleverd zoals gepland.

Makkelijk om te bestellen en snel geleverd

Heel snel

Heel snel en het juiste stuk

snel besteld,goed comunucatie,snel geleverd,voor de garage afgezet :perfect

perfect geregeld en bezorgd

Goede service en heel snel geleverd

Zeer mooie kachel, goede kwaliteit.

Snelle en correcte levering. Netjes gebeld voor overleg over aflevermoment

Fijn bedrijf, snel geleverd en denkt keer!

Vaker pelletkachels besteld in verband met dat we een camping hebben voor in chalets. Altijd razendsnel geleverd en goede kwaliteit. Denken met je mee. Top bedrijf, ik word er blij van! Ellen Kamerbeek

vlot & probleemloos

+++

Sneller server

We hebben mini pellekachel gekocht ben zeer tevreden mee en brand goed en lekker warm .en zeker goede server

Prima geholpen.

Product bleek niet meer leverbaar. Prima alternatief aageboden gekregen. Fijne communicatie. Helaas ook een minpuntje, de chauffeur van de transporteur was echt een botte boer. Jammer.

Prima en snel geleverd

Ventilator besteld en zelf geïnstalleerd geeft terug veel warmte

Pellets zijn prima, levering slecht.

Op vrijdag zou mijn bestelling geleverd worden. Niemand gezien en blue solid neemt de telefoon niet meer op. Maandag pellets geleverd en gebeld door blue solid met de mededeling dat hij ook maar een tussenpersoon is die er eigenlijk niets eraan kon doen. Tja, dan ben je als klant wel uitgeluld. Maargoed, als je het niet erg vind om een dag voor Jan Lul thuis te blijven wachten op niets, en het kost je ook geen vrije dag ofzo, dan zou ik dit bedrijf wel aanbevelen.

Geen handleiding bij het artikel, ook zijn de verzendkosten wel erg hoog voor een brievenbuspakket

teleurstellend

slecht bereikbaar, Na 5 jaar geven ze geen ondersteuning meer aan het merk kachel Calux die ze geleverd hebben.. geen service in onderhoud en bij storingen.

Helemaal goed

Weer wat besteld en wederom snelle levering. Gewoon prima

slecht

jammer dat er dingen worden beloofd ( website) en niet na te komen is waardoor ik genoodzaakt ben om (te laat) ander zingen te moeten gaan regelen. meedenken is er helaas niet bij alleen opleggen.

zeer tevreden

goede service

Te late levering.

Telefonisch slecht bereikbaar en via de mail werkt ook niet goed. Mijn mail werd niet beantwoord.

Wat beloofd wordt nagekomen

Van betaling tot levering klopt alles.

trage bezorging

het in een envelop stoppen van een keramisch gloeispiraal lijkt mij niet verstandig

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert