Had 2 onderdelen besteld . Medewerker van jullie heeft mij gecontacteerd voor mij te vragen als dit wel het juiste onderdeel was . Heel professioneel . Nogmaals super.

Ruim voldoende

No nonsens gewoon aan de vraag voldoen

Snelle levering.

Duidelijke site. Snelle Levering

Op tijd Vriendelijk

Geen communicatie terug. Ze hadden ons ook kunnen bellen

Ik heb voor 396 aan korrels besteld, zouden afgelopen maandag komen. Niets gezien die dag. Ik ben tien gaan bellen en was boos omdat er ook geen contact met ons was opgenomen. Die man die ik aan de telefoon kreeg verstknd ik niet goed en achteraf hoor ik dus dat hij het niet zo fijn vond dat ik boos was. Gisteren vaak gebeld, of ze ook konden leveren. Hoor je dus dat de leverancier niet reageert. Ondertussen zaten wij al twee dagen in de kou. Hebben gisteren voor nood wat korrels uit Winsum gehaald. Hoor hopelijk vandaag wanneer de korrels geleverd worden. Stom he .....dat men dan kwaad word.

Niet al te best

Als je haast heb met je product dan zou ik het hier niet bestellen want de aangegeven bezorgtijden kloppen niet

goed en alles snel bezorgd

ondedeel pelletkachel was op voorraad en mooi snel verstuurd

zeer snelle levering

Duidelijke uitleg

Pelletkachel wilde niet branden men wist precies wat er aan de hand was na wat handelingen

minder goed door de leveren

De persoon die het bracht heeft alles buiten laten staan. Wij hebben dan ook alles zelf binnen moeten dragen. De andere leverancier heeft indertijd wel de transpallet binnen kunnen krijgen. Deze had enkel een versleten exemplaar. Hij had niet zoveel inzicht in de zaak en zij maar dat het aan onze inrit lag terwijl hij zelf met zijn vrachtwagen wat korter had kunnen inrijden, maar hij had het gewoon niet in zich. Mijn man had de transpallet (geen elektrische mee van zijn werk). We hebben de pallet wat leeg gemaakt en met man en vrouw kracht geprobeerd naar binnen te krijgen. Daarna heeft een voorbij ganger ons geholpen en is het gelukt. Gelukkig want we werden wel wat nat en nu hebben we de plastic moeten verwijderen terwijl we die er liever nog rond hadden, maar dat is nu niet anders.

Doet zo verder frans

Slecht

Heb een betaling gedaan voor een pallet kachel. Vraag gesteld. Geen reacties. Ik ga vandaag wederom contact opnemen.

netjes verpakt en afgeleverd

Het is een goed bedrijf alleen het doorgeven van het afleveringsadres was verkeerd doorgegeven aan de vervoerder terwijl deze wel goed op de factuur staat.

Super goed behandeld

hoge verzendkosten

Hoge verzendkosten van €9,- en dan de artikel in een brievenbuspakket mogen ontvangen.

Goed. Maar toch heb ik nog iets

De geleverde kachel ziet er goed uit. Alles zat erbij. Het bestelde rookgas afvoer was niet compleet. Er mist een deel van de pijp. Dat betreft het 50 cm enkelwandig stukje. Daarover heb ik gemaild en dat zou worden opgestuurd. Ik hoop dat wel deze week te krijgen zodat ik de kachel kan installeren. Ik mis ook een goede tekening van het rookgas systeem zodat het duidelijk is hoe dit te installeren. Ook het dubbelwandige deel dat door de muur moet is niet compleet. Je krijgt er een kapje bij en een kraagje maar dat is lang niet waterdicht te installeren. De behoefte aan een goede tekening is dus groot. Vooral voor iemand die dit voor het eerst doet

Materiaal prima

De pellets zijn naar zeer tevredenheid gekomen, 12.5 kg prima om te tillen. Maar wel jammer dat er drie zakken stuk waren en dat deze al voor bijna de helft leeg zijn. Iets meer aandacht voor opslag en transport zou fijn zijn.

Ik heb mijn bestelling nog niet 5 dagen geleden ervaring heb ik nog niet

Ervaring heb ík nog niet

Goed service met bezorgen

Ze hadden het druk maar bellen je toch terug

Ik heb pellets besteld via de website. De volgende had werd ik gebeld wanneer ze de zakken pellets konden brengen. Ze werden keurig geleverd en de chauffeur was zo vriendelijk om de pallet met pellets achter de woning te meer te zetten.

Prima bedrijf, snelle service en goed advies

Telefonisch contact gehad om een gloeibougie te vervangen. Er werd een keramische geadviseerd en deze besteld en gemonteerd.

Zeer snelle levering, goede informatieve website

Knappe prijs, snelle levering. Ondanks dat er overal leveringsproblemen zijn ivm weinig voorraad werd er zeer snel geleverd. Bereikbaarheid via de telefoon wel erg beperkt. Paar dagen in de week op middagen. Bij de levering van het rookgaskanaal ontbrak een montagevoorschrift/handleiding. Ik heb een half jaar geleden ook een rookgaskanaal besteld voor een houtkachel bij een andere leverancier. Hier zat keurig een handleiding bij incl. Norm en wetgeving. Bij de andere leverancier kon ik een korte belafspraak inplannen zodat ik met een specialist om de bestelling door te lopen en het juiste pakket samen te stellen. Alles is keurig geleverd maar het blijkt dat ik nog een verdiepingssteun nodig heb. Als ik dat had geweten had ik het gewoon meebesteld. + Goede plus op voorraad en levering, knappe website met veel informatie. - Betere telefonisch bereikbaarheid en ondersteuning was wel prettig geweest.

Goed voor mekaar

Goed bezig 2 dagen en pakket ontvangen

Fijn bedrijf komt zijn afspraken na.

Ruime keuze goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk en behulpzaam.

Snel antwoord en goed geregeld.

Verzenden duurt iets langer dan je tegenwoordig gewend bent.

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert