Wij hebben voor het eerst een pallet houtpallets besteld bij BleuSolid. We waren echter de dag van levering niet thuis. Dit is super opgepakt. Er is aan de bezorger netjes doorgegeven dat de pallet achter het huis kon worden geplaatst. De chauffeur heeft zelfs nog gebeld dat hij de pallet onder het afdak had gezet. De pallets zijn van goede kwaliteit, dus wij zijn tevreden klanten die hier in de toekomst zeker weer gaan bestellen.

Afspraak is afspraak

Super snelle levering en top service.

Snelle levering, hork van een transporteur

Besteld en binnen een uur al gebeld wanneer te leveren. Dit leveren was ver beneden de maat. Vooraf al contact gehad dat de pallet binnen het hek geplaatst mocht worden. De chauffeur besloot de pallet midden op straat te dumpen, niet op de stoep of eigen terrein maar gewoon op straat. Wij wonen in een smal straat, waardoor geen vrachtwagen er meer door kon. Wij waren zelf niet thuis, dus helaas de chauffeur niet aan kunnen spreken op dit asociale gedrag.

Supervriendelijke service en product volledig volgens onze verwachtingen

We kochten de pelletbuitenkachel met pizza-oven. De kachel werd, ondanks de drukke periode, snel geleverd. De chauffeur die de kachel leverde was vriendelijk en behulpzaam. De kachel zelf voldoet volledig aan onze verwachtingen. Eenvoudige bediening, warmt snel op. De pizza-oven werkt heel goed, de, reeds ontdooide, pizza was volledig gebakken in 15 minuten. We testen hem binnenkort uit met zelfgemaakte pizza want hebben er alle vertrouwen in dat ook dit zal lukken. Verder konden we zelfs eieren bakken in een pannetje op de pizzasteen. Heel blij met deze aankoop!

Goed onderdeel voor je juiste prijs

Jammer dat ze moeilijk bereikbaar zijn en niet even terugkoppelen op mn technische vraag. Gelukkig was het onderdeel juist en werkt de kachel weer goed.

Snelle levering en erg goede communicatie

Slecht

Sorry maar dat vindt ik persoonlijk het duurt toch wel lang voor mijn bestelling die ik al betaald heb en nog niet toegestuurd gekregen

goede en snelle levering van de pellets

donderdag besteld dinsdag geleverd.

Prettig en accuraat

Zoals hier boven gemeld

Snel , reageerd op mails gewoon actie top

Snelle comunicatie en snel geregeld

Geholpen door vriendelijk personeel. Kachel s'morgens gebracht ter reparatie en s'middags al klaar. Zeer schappelijk met de prijs.

Ik heb nog niks gekregen

Ik heb nog niks

De snelle levering was top, de service slecht.

Afgelopen dinsdag is de kachel geleverd. Vanaf die dag gebeld met de klantenservice met een vraag, de deksel gaat er niet af en er zijn pennen verbogen en we willen nog een stuk pijp bijbestellen. Ze beloven de hele week om terug te bellen maar dit gebeurd niet. Dus de kachel staat werkeloos in de kamer. We hebben zelfs een kraan moeten huren om hem boven te krijgen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Hopen de kachel voor de zomer nog te kunnen gebruiken anders is het weggegooid geld. Onderstaande vraag aanbevelen? Voor alsnog niet.

Uiteindelijk goed

Probleem met de plaats van de rookgasafvoer. Zelf opgelost in overleg met Lars met behoud van garantie.

Vriendelijk en vakbekwaam

We hebben een pelletkachel via bluesolid gekocht en laten installeren. We zijn heel goed geholpen met al onze vragen en wensen in de showroom, daarna werd de kachel snel geleverd en geïnstalleerd. We zijn zeer tevreden over alles, de kachel werkt super.

Bestelling snel binnen.

Even zoeken op de website.

nog geen ervaring

beste het is vandaag 08/01/ 2022 en zit nog steeds op mijn betaald pakket te wachten het is dus logisch dat ik nog niet kan vertellen hoe mijn ervaring met jullie is deze is op 29/12/2021 besteld en betaald kunnen jullie mij vertellen wanneer ik het pakket mag ontvangen mvg Marc

Slecht

Slechter service. Je krijgt geen hulp je kan ze Amer bereiken ze zouden berijdbaar zijn van 9uur tot 16:30 niemand bereikbaar. Kachels worden verkocht in Belgen maar onderhoud komen ze niet doen. Als je stukken besteld krijg je de verkeerde aan. Deze site is niet te betrouwen.

Goede Service en web site overzichtelijk

Alleen jammer dat de chauffeur ipv automatische pellet kar een kooiaap bij zich had ik had namelijk garage leeg gehaald zodat hij de pellets achterin kon zetten maar de kooiaap ging niet onder garage deur door dus dat is balen moet ik als nog alle zakken met de hand neerleggen

ik kan nog niks zeggen heb nog niks gehad

de rest van de sterren komen als ik mijn pakket heb ontvangen

geweldig

besteld gebeld en geleverd in twee dagen nou das snel.

Alles zoals afgesproken

Zit nog op verdere terugkoppeling te wachten

kan best indenken rond Deze tijd maar als je al bijna een week met een storring in de Norma zit en je mailt Dan hoop ik toch wel een antwoord te krijgen......

Na mijn bestelling werd ik volgende dag gebeld voor de leveringsdatum. Levering was een dag later dan afgesproken. Voor mij geen probleem.

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert