Prettige mensen aan de telefoon en prima levering.

Top geregeld en snelle bezorging

stipt geleverd en volgens afspraak

* * * een stelletje bandieten * * *

Na 6 weken heb ik mijn installatiekost nog steeds niet teruggekregen nadat ze ons meedeelden dat dit niet mogelijk was. De afvoermaterialen waren niet meegeleverd met de pelletkachel, ondertussen had ik deze hier lokaal aangekocht en reeds gemonteerd. Plots werden de afvoermaterialen toch geleverd, deze heb ik teruggestuurd (transportkosten op mij genomen) en weet je wat: die komen mooi terug naar mij omdat BLUE SOLID deze niet heeft ontvangen of werden afgehaald!

Uitstekende dientverlening, goed geholpen.

N/A

Lange levertijd

Een week wachten op bestelling vind ik wel erg lang Voorlichting per telefoon is naar volle tevredenheid

Snelle levering. Prijs en product als omschreven...

Product zeer snel ontvangen en goed verpakt.

Het gevraagde product klopt, maar moet nog installeren.

Niet telefonisch bereikbaar

Ik wil graag even met iemand overleggen.. Is bij jullie niet mogelijk. Alleen via internet bereikbaar

Prettige ervaring

Snelle levering, hele goede service. Kwalitatief goede producten. Een echte aanrader.

goede service

op tijd bezorgt

Via de site bestellen ging helemaal prima. Vooraf kregen we telefoon of het uitkwam dat de volgende dag de kachel bezorgd zou worden. We zouden dan een mail krijgen met de track and trace code. Mochten we deze code niet ontvangen moesten we de volgende dag terug bellen om te vragen naar de code. Dit hebben we dan ook gedaan. Heb 12 minuten in de wacht gehangen omdat, het uitgezocht zou worden maar kreeg het idee dat ik was vergeten gezien de gesprekken op de achtergrond die hoorbaar waren. Weer terug gebeld, meneer zou het uitzoeken maar, nooit meer iets gehoord. Kachel is wel netjes geleverd, en ziet er goed uit.

Snelle reactie

Goed geholpen naar alle tevredenheid!!

Slecht staat dat het product op voorraad is is het er niet

Het product wat ik had besteld zou op voorraad zijn maar hellaas was ie er niet meer. Ik zal mijn geld terug gestort krijgen nog maar niks terug ontvangen Zijn bijna 2 week veder nog niks

Service uitstekend

Goede service en communicatie

X

kwaliteit van de kachels en andere zaken zeer goed

Ben erg tevreden met de geleverde kachel en de pellets die gewoon in voorraad waren ofwel binnen een redelijke tijd na de bestelling geleverd werden. De communicatie verliep echter niet altijd even gemakkelijk dat zou nog een verbeterpunt kunnen zijn. Verder kan ik Blue Solid alleen maar aanbevelen.

Snelle levering .en alles netjes afgeleverd door de bezorge .toppie

Geen info over mijn bestelling.

Geen info over mijn bestelling. Is nu 8 dagen en geen bestelling binnen, geen track trace code. Dit is niet normaal.

Zeer slecht, geen communicatie.

Product besteld, geen track en trace code ontvangen, na week nog steeds niks ontvangen, telefonisch niet bereikbaar, mail wordt niet beantwoord en messenger ook niet.

Zeer net

slecht

dat ik voor een huiskamer temperatuur kabeltje van net een halve meter zoveel geld moet betalen en dan ook nog eens 9 euro verzendkosten moet betalen terwijl het gewoon in een envelop door de brieven bus komt

duidelijke informatie als je besteld heb en snelle levering VRIENDELIJKE CHAUFFEUR

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert