Goede service en snelle levering

Goede diens verlening

Begonnen met een mail, maar daar kwam geen antwoord op. Daarna vele malen bellen kreeg ik iemand aan de lijn die mij kon helpen. Uiteindelijk was de persoon toch vriendelijk

Niks mis mee

Scherpt geprijsd en heel menselijk verkoopteam. Er gaat wel eens iets anders dan gepland maar dan wordt alles uit de kast getrokken om dit weer recht te trekken. Keerzijde van succes en groeiend dynamisch bedrijf.

Na 1 week nog altijd geen reactie gekregen

Bestelling geplaatst maandag 6 December en nog geen reactie op gekregen , ook nog geen mailtje van verzending .

Goede Service met een goede prijs

Een keramische gloeibougie besteld voor een pelletkachel, omschrijving van de website is perfect met duidelijke informatie. Past precies en een goede levering ondanks drukte rond de kerst!

Levertijd wordt niet nagekomen

Goede service alleen levertijden royal en worden niet nagekomen

Prettige en vlotte wijze van advies geven

Onze ervaring is . Snelle service . Goed contact .

Kachel is precies omschreven als op site .

Zeer moeilijke communicatie

Hallo Johan, Eerst heb ik een nieuwe kachel besteld bij jullie die uiteindelijk al lang uitverkocht was. Na een week lang contact te zoeken heb ik eindelijk iemand kunnen spreken via de telefoon en heb k na meer dan 2 weken eindelijk een kachel ontvangen. Een Showroom model waarvan er bij levering een Stelpootje achterzijde kachel miste en de kabel vanuit de kachel naar de afstandsbediening ook ontbreekt. Nu hopen we dat de kachel wel goed zal branden en als er iets kapot gaat we je toch nog een keer kunnen bereiken voor eventueel een garantie die je een jaar hebt gegeven. Een tip vanuit ons.. zou zijn (en we snappen dat het druk is) je wel kunt reageren via whatsapp of telefonisch en niet dat we morgen of binnen 2 dagen een berichtje terug krijgen van jou. Mvg, Fam van Poppel

Na betaald te hebben en dan achteraf een prijsverhoging vragen kan echt niet.

Heb een product besteld en betaald, aantal dagen later een rekening sturen met een prijsverhoging.

Snelle levering en op tijd volgens de afspraak

De bestelde pelletkorrels werden snel geleverd En de afspraak kwam op tijd super geregeld

Prijsverhoging na aankoop en betaling

Pellets gekocht online met een prijs krijg ik 2 dagen later een mailtje of ik no 50 euro bij wil betalen anders krijg ik de pellets niet. Maar ik zoek het juridisch nog even op of dit mag.

Duur product.

Wat vindt u zelf van de prijs van het product? En dan de 9 euro verzendkosten voor het verzenden in een envelope.

Goed geholpen, snelle levering

Misschien handig om de website aan te passen. Als een bestelling is geplaatst en de betaling mislukt, krijg je wel een mail met daarin de bestelling. Dit kan tot verwarring lijden.

Al 11 jaar een tevreden klant

Ik ben heel blij met mijn pelletkachel. Hij brandt al 11 jaar prima en voor onderhoud en onderdelen ben ik altijd goed geholpen. Het enige minpuntje is dat ik ooit, jaren geleden, verkeerde pellets heb ontvangen.

Leverservice

Alhoewel ik graag zaken doe met blue solid laat de leverservice te wensen over. Nu al de tweede keer dat ik op de afgesproken dag voor niets heb zitten wachten. Helaas ligt dit aan externe bezorgers, maar daar zit je als bedrijf ( en klant ) niet op te wachten. Probeer daar wel duidelijke afspraken over te maken! Maar geen paniek, blijf gewoon klant, het blijft een transparant bedrijf met goede klantenservice!

Goed zoals het moet

Alles correct en goed verlopen. Zeker aan te bevelen

topbedrijf!

correcte en snelle aflevering voor een goede prijs.

De bestelling, afhandel, en verzorgen is zeer goed verzorgd. Een opmerking; Bij het geringste schuren de pelletszaken open dat vind ik wel ongemakkelijk. Gegroet Jan Haijen

Via internet gevonden.goede prijs.

Zeer behulpzaam & supersnelle levering!

Onze pelletkachel stopte er mee, net toen het koud begon te worden buiten. Dankzij BlueSolid hadden wij direct de volgende dag een nieuw onderdeel en zaten we er weer warmpjes bij.

Via Internet een pelletkachel besteld (net voor het weekend) en dinsdag werd het afgeleverd. De rookgasafvoer is nog niet aangesloten dus de werking van de pelletkachel kan ik nog niet beoordelen

Gewoon

Voor een offerte aanvragen is het niet goed maar als je een palletkachels koopt via de website dat is wel goed

Snelle levering ondanks ik niet wist dat onderdeel op voorraad was

Levering en mail contact goed mischien op de website van de onderdelen rubriek of het op voorraad is dan kan je ongeveer weten wanneer je onderdeel binnen heb

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert