snel geleverd

vlotte levering

Ben het in het verleden er tevreden over geweest, hopelijke halen ze weer het oude niveau ,

Matig

Wordt altijd vriendelijk geholpen voor een nette prijs.

Snel geleverd!

Mooi en en snel geleverd met instructies.

Prima kachel

Goede service netjes gebeld om levering in te plannen

Helemaal goed! Items waren prima vindbaar, snelle levering, dus TOP!:)

Prima service, snelle levering

Product zoals verwacht, levering zoals verwacht.

Goede service en eerlijk advies

Goede service en eerlijk advies

.....

Snelle actie

We gaan zeker weer bestellen

Display besteld voor pelletkachel Binnen 2 dagen in huis

Makkelijk besteld, snel geleverd volgens afspraak!

Snel, safe en simpel.

zeer goed

goede producten en snelle levering!

niet goed.

heb meer dan 14 dagen geleden 2 paletkachels gekocht en 1 palet met pelethout. na diverse telefoontjes zou vandaag alles worden geleverd. deze morgen nog gebeld, zou mij deze middag terugbellen voor leveringsuur. niemand meer gehoord. zelf nog diverse malen proberen te bellen, doch telefoon wordt niet opgenomen. de palet met hout is uiteindelijk geleverd om 17h45, maar kachels nog niet. nochtans is de volledige bestelling reeds 14 dagen volledig betaald. ik moet nog extra kachels bestellen, maar heb mijn bedenkingen om dit nog bij jullie te doen. hoop dat ik donderdag 11 november mijn restant van de bestelling mag ontvangen.

bij een bestelling is alles goed gegaan, communicatie, betaling en bezorging.

Alleen verzendkosten vond ik te hoog voor een brievenbus pakket.

bij defect weinig support

Deffect aan pelletkachel wordt niet serieus mee om gegaan. Erg jammer

Slecht

Ik heb een onderdeel besteld. Deze was stuk. Ik heb hierover gebeld en gemaild maar geen reactie gehad.

Slecht bereikbaar, wel snel bij de winkel

Nadat ik zelf mijn kachel op heb gehaald van de locatie in Marum bleek bij thuis komst dat de de kachel behoorlijke schade heeft. Vervolgens proberen contact te krijgen maar geen reactie op de mail en of telefoon. Inmiddels een week geleden en nog geen contact.

Kachel ziet er keurig netjes uit. We zijn netjes gebeld voor een afspraak om te bezorgen en de chauffeur was top!!

Komt afspraken na.

Oke

Oke

Het vervangende onderdeel werkt goed en is snel geleverd

De oude ontstekingsbougie was versleten en deze vervangen voor een keramisch element. Deze wekt goed en is snel geleverd

erg postief

zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur overigens net als de vorige keer

levering goed communicatie slecht

mijn pelletkachel op tijd gekregen maar nu probeer ik ze al 2 dagen te bellen niemand neemt de telefoon op. 3 Email gestuurd geen antwoord. terwijl ik toch echt een paar vragen/ problemen heb met mijn pelletkachel jammer

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert