Goede prijs en snelle levering

Helemaal goed

Kan nog niets zeggen.

Goedemorgen,ik kan nog niet reageren omdat de kachel nog niet geleverd is.

Correcte levering Geen lange wachttijden

Fijne betrokken mensen.

Met haast had ik een bestelling gedaan. Ik had het gevoel dat er aan de andere kant alles aan gedaan werd om de bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Ik werd op de hoogte gehouden, en binnen no time was mijn kachel binnen. Prettig bedrijf, zal zeker zo nodig weer hier bestellen.

Zeer snelle levering

Prima voor elkaar

Top service en prima levering

In overleg met chauffeur precies geplaatst eaar het moest zijn, erg fijn.

Snel geleverd, informatieve website

Julia next kachel aangeschaft(via tussenleverancier) en juliabocht rechstreeks besteld. Snel geleverd, veel informatie op website!

Super !

They delivered on time !

Bedrijf is onbereikbaar .

Kachel was verkeerd bezorgd .en wacht nu al een paar dagen wat er gebeuren zal . Wanneer ik een andere krijg . Spijt dat ik hem daar besteld heb .

Goed contact en heldere uitleg

Zie hierboven

Houdt zich niet aan de leveringsafspraak.

Pakketje nog steeds niet binnen

Dubbel gevoel op dit moment

Op dit moment ben ik nog niet echt blij met ze. Weinig communicatie over uitzicht wanneer die binnenkomt. Het is alweer helft van de week. Vorige week vrijdag na vijf werkdagen eindelijk een bericht gehad dat ze wachten op extra materiaal en hopelijk volgende week kunnen leveren. Maar ze reageren ook niet tussendoor met de status. Helaas gaat het niet om een paar schoenen van een paar tientjes. Ik raad ze wel aan omdat ik er speciaal naar toe ben geweest en ze erg vriendelijk vind in real life. maar om verwachting te managen geef ik wel aan dat je weinig communicatie krijgt. Groetjes

afwachten nog

kachel besteld met pijp een deel even niet leverbaar keurig mail gehad, dat de levering wat later werd. begrijp de grote vraag wel dus wachten rustig even af

Levering OK voor de kachel.

De grillplaat was niet voorradig. Geen handleiding meegeleverd. Zeer summier op internet te vinden. Maar... van de kachel zijn we zeer tevreden.

Bestelling op tijd binnen en was naar onze verwachtingen

Kortom perfect

Echt zeer slecht!!

Zondag 17 oktober onderdeel voor de pelletkachel bestel. Per mail gevraagd wanneer ik het kon verwachten maar geen antwoord. Ook vaak geprobeerd te bellen. Werd niet opgenomen. Geen commenucatie mogelijk. Is ook prima maar bestel niks meer bij jullie. Kan er niet tegen dat er niet wordt opgenomen.

Service is goed maar telefonisch moeilijk bereikbaar

Gemakkelijke site, goed en snel

Ik kwam gemakkelijk door de website heen op zoek naar het benodigde product. 2 dagen later binnen. (Was sneller dan de track&tracé) De track&tracé was niet echt duidelijk en up-to-date, vandaar 4 sterren i.p.v. 5

veel te vroeg deze update, is nog niet geleverd

is er nog niet

Goede en vriendelijke service

Wordt altijd netjes en vriendelijk tr woord gestaan.

Snelle service en alles heel goed verpakt

tegenvaller

Bestelling gedaan van pelletkachel, zou op voorraad zijn. Na een aantal dagen gebeld wanneer levering van kachel, helaas niet meer op voorraad en niet meer te leveren. Nu duurdere kachel moeten aanschaffen die ook niet op voorraad is, beetje jammer

Vlotte levering volgens afspraak Chauffeur belt ruim op tijd en netjes op plek gezet.

de website is niet erg handig

we hebben een mail gestuurd met de wensen, kachel roetzak en bocht maar geen offerte gekregen.

Fijn

Fijn