Nog geen ervaring gehad met blue solid

Dit is voor ons de 1e x dat we wat bestellen en hebben nog geen verzendbevestiging mogen ontvangen.

perfect

alles verlopen naar wens , zeer goede service

Zeer vriendelijk personeel je word netjes geholpen

goeie eerlijke prijzen

zeer goed, ontvangen wat ik nodig had voor mijn pelletkachel die nu terug 100% draait en warmte geeft

Allen telefonisch slecht bereikbaar

levering laat op zich wachten

15 oktober besteld, levertijd zou tussen 2/5 dagen zijn. 21 oktober nog niks gehoord dus maar gebeld, blue solid was wel goed bereikbaar en de pelletkachel zou vervolgens voor vandaag 25 oktober op de bezorglijst gezet worden. ik heb hierover echter geen bevestiging/mail gehad nog van blue solid of de bezorger. Ik wacht dus maar af en hoop dat de pelletkachel vandaag ook daadwerkelijk bezorgd word. vind de communicatie erg tegenvallen.

Zoals het hoort !

Jullie reageren niet op mijn mail

Ik heb een pelletkachel besteld en wil ze nu on hold zetten omdat de verhuur maatschappij eerst moet akkoord gaan Ik heb jullie al 2 mails gestuurd maar geen reactie.

Helaas geen melding gekregen wanneer t pakket geleverd zou worden.

Topper

Ondanks de grote drukte toch een snelle levering.

Verkoop alleen als je het artikel op voorraad heb.

Bestellen en mensen laten betalen vooor artikelen die niet op voorraad zijn is waardeloos.

Geen levering in zicht

Raar om de vraag te krijgen hoe de ervaring was, als er nog geen zicht is op levering. Eerst was er bericht dat deze bestelling op dag x zou worden geleverd, dit werd teruggeroepen, en sindsdien oorverdovende stilte.

Mooi product ook de probleempjes opgelost

Enige mindere is absoluut het verkrijgen van telefonisch contact meerdere malen bellen en word niet opgenomen

Een veelzijdig bedrijf met mooie producten, die wel vanwege hun succes moeilijk te bereiken zijn.

Zeker een bedrijf waar hoog gekwalificeerde producten te koop zijn. Jammer dat het succes zo groot is dat het altijd erg druk is waardoor er niet altijd even accuraat gereageerd wordt op vragen en problemen die kunnen optreden met de gekochte producten. Ik begrijp dat ze het erg druk hebben, maar als klant wil je ook snel geholpen worden zodat je et gekochte product snel kun gebruiken of blijven gebruiken. Ik wens Johan veel succes met zijn zaak en hoop dat hij ook meer tijd krijgt om iets te doen aan het door mij aangegeven punt.

ze doen wat ze beloven, en een fout wordt zonder tegenspraak hersteld.

Tot nog toe goed

We hadden een palletkachel besteld. Maar door omstandigheden ging het niet door. Gebeld en een mevrouw maakte het gelijk ongedaan. Vroeg mijn bankgegevens. En nu hopen dat ik het geld snel terug krijg. Maar neem aan dat het goed komt

Goed advies, product snel geleverd

Zie boven. Telefonisch advies ingewonnen en product (buis pellet kachel) snel geleverd. Verbeterpunt: geen bevestiging van de bestelling en melding van verzending met Track & Trace. Onzekerheid dus over de levering. Vr. gr.

Precies zoals afgesproken

In mijn zoektocht naar een goede en gunstige airco die door een vakspecialist geïnstalleerd zou worden, kwam ik dit bedrijf tegen. Offerte aangevraagd en redelijk snel gekregen. Even over nagedacht en ook nog vergeleken met anderen in de buurt en overgegaan tot akkoord. Vrij snel een afspraak kunnen maken en monteur kwam op afgesproken dag en tijdstip. Factuur en offerte waren exact hetzelfde, dus geen "verrassingen". Airco nog niet echt voor koelen kunnen gebruiken, maar al wel 2 x voor even snel warm. Tot nu toe dus heel tevreden en hoop dat dit zo blijft.

Goede sevice snelle levering

Goede service, snelle levering.

een heel correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling

een vriendelijke koerier correcte levering supersnelle levering

Zeer tevreden in overleg alles geleverd helemaal goed

Werd eerst gebeld wanneer het uitkwam om de kachel te leveren. Kachel ziet er netjes uit makkelijk te plaatsen en werkt zeer goed.

prima. hele snelle levering.

Na mijn bestelling gedaan te hebben via de website geen enkel contact meer. dus de vraag gesteld of en wanneer en hoe verder. Geen antwoord op mijn vraag gekregen maar de vervoerder stond binnen 2 dagen voor de deur en de levering was verder prima in orde. ik merkte dat ik niet gewend ben om zonder enig bericht na mijn bestelling en betaling de goederen dus snel en in goede orde geleverd te krijgen. erg blij mee en intussen de pelletkachel geinstalleerd en werkt uitstekend...!!!!

Altijd fijn contact en goede service

Altijd fijn contact en goede service

Mooie kachel aardige man

Mooie kachel aardige man

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering, tevens een tip gekregen. Had een pelletkachel maar de achterwand in de kachel was zoek. Levertijd was enige weken, maar die meneer heeft mij heel duidelijk uitgelegd hoe ik zelf een achterwand zou kunnen maken. De kachel werkt nu prima.

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert