Slecht

Bij levering weer geen pallet wagen bij zich Zodat de pallet niet achterom geplaatst kan worden Ben zelf gehandicapt kan de zakken niet naar de tuin brengen Bij de vorige bestelling het zelfde probleem U moet er rekening mee houden dat ik in een gewoon huis woon met een tuin waar de pellet neer gezet kan worden met een pallet wagen Mvrg

Stuk te kort en geen Nederlandstalige handleiding

Vlugge levering spijtig dat er 1 stuk te kort geleverd is., en het ontbreekt aan een Nederlandstalige gebruiksaanleiding

super firma

na bestelling gebeld wanneer het geleverd kon worden. afspraak gemaakt en na gekomen. geleverde pellets van super kwaliteit. erg tevreden.

Snelle corrected levering

Smells compleet

Soepel besteld en vlot geleverd.

Als je materialen nodig hebt om je pelletkachel aan te sluiten kun je bij Blue Solid prima terrecht.

Accuraat en netjes geleverd

Vlotte afhandeling, accuraat

perfect

duidelijk omschreven, snelle levering.

super!

Goede service en advies gehad

Top en snel

Ik nog geen ervaring 1 ste keer besteld

Goeiendag ik heb nog geen ervaring het is de eerste keer dat ik bij jullie bestel een pellet kachel

Nette prijs en snelle levering..

Prima volgens afspraak

Gewoon goed

Uiteindelijk was de rookafvoer niet geleverd, echter diezelfde dag nog hersteld. Kachel brandt prima.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Correct geholpen

Goed correct afgewerkt

Altijd snelle service

Gewoon goede service, zoals het hoort

Goed product!

Wij zijn heel tevreden over de palletkorrels van blue Solid. Het bezorgen gaat helaas niet zo goed. Chauffeur was vriendelijk en geduldig. Gelukkig maar, want de pompwagen die hij tot zijn beschikking had kon zelfs een klein drempeltje niet nemen. Hij was heel veel tijd kwijt om het bij ons in de schuur te krijgen. Uiteindelijk de vracht verdeeeld over 2 pallets en nog kwam hij niet normaal over de drempeltjes. Heel vervelend. Ik heb alles zelf weer opnieuw moeten stapelen....... Vr.groet Gina de Vries

Vriendelijk en hulpvaardig

Vlotte behandeling en levering. Vriendelijke mensen.

Goede kwaliteit, prima service

Kwalitatief goede pellets, wel eens ander merk geprobeerd maar deze zijn beter qua verbranding. Zeer tevreden over de service en afhandeling.

Alles snel en juist geleverd.

niet responsief - geen trackinginformatie

een week geleden besteld, alleen de factuur ontvangen maar geen verzendinformatie en niet de goederen, en geen reactie op e-mails

Gewoon zeer goed

Nadat we eerst de showroom hadden bezocht hebben we via de website de spullen besteld. Daags voor de levering een telefoontje of de bezorging de volgende dag ons goed uit kwam. Er werd zelfs aangeboden de volgende dag nogmaals te bellen voor een tijdstip (wat niet nodig was).

Perfect. Goede service. Telefonisch erg goed bereikbaar

Erg goed en betrouwbaar

Goed voorelkaar

Voor dat er geleverd werd werd ik gebeld wanneer het voor mij het beste uitkwam om op welke dag de bestelde producten te leveren. De producten waren in goed staat afgeleverd. Klein verbeter puntje, op de dag van de bezorging een tijd venster geven voor wanneer er geleverd gaat worden.

Snel goed produ

Tolbertervaart 1