Nog niks ontvangen

Tot op heden. 3 weken later nog niks ontvangen.

Positief over communicatie en levering.

Kachel zelf moet nog geïnstalleerd worden.

Snel ontvangen

Vandaag het derde apparaat geplaatst bij ons

Vandaag hebben wij onze derde apparaat laten installeren door jullie helemaal blij . Goede service en goeie monteurs .

Goed bedrijf. Deskundig!!!

Prima Pelletkachel gekocht snel geleverd en deskundig geplaatst. 1 verbeterpunt is telefonische bereikbaarheid.

Vlotte levering

Snelle en vlotte levering!

Bestelling is keurig afgewikkeld.

Goede / snelle service

Eenvoudig online bestellen en je wordt tijdig en goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Spoedonderhoud aan mijn pelletkachel was helaas niet mogelijk, maar om eerlijk te zijn werd ik wel goed geholpen om verder te kunnen en daarnaast kon ik bij geen enkele onderhoudsmonteur terecht. Ik bestel hier altijd pellets en tot nu zijn ze altijd sneller geleverd dsn van tevoren wordt aangegeven. TOP!!!!

zeer goed

zeer vriendelijke communicatie

Eerlijk bedrijf

Na diverse bestellingen heb ik op heden geen klagen en degelijk materiaal en goed werkend

attent en netjes goed geregeld

allemaal tip top geregeld heel attent een kleine opmerking - afdekplaat aan de binnen zijde naar overgang kleinere pijp is net zo groot als de doorvoer maar het gat is altijd iets groter dat is jammer - stond op tekening een grotere afdekplaat

Zeer snelle levering en vriendelijke klantenservice

De levering was razend snel en hier werd keurig een afspraak voor gemaakt tevens duidelijke uitleg en erg vriendelijke mensen.

Snel

Mooi snel geleverd

Helemaal goed

Het jaarlijkse onderhoud van de pelletkachel werd prima uitgevoerd en er werden meerdere adviezen besproken. Een nieuwe pallet met pellets werd binnen 3 dagen afgeleverd. Per abuis werden de geleverde pellets 2x betaald. Binnen 3 dagen werd het teveel betaalde teruggestort op onze rekening. Een minpuntje, dat niet direct aan Blue Solid kan worden toegeschreven, is dat alle geleverde zakken met pellets aan de achterzijde in de naad een scheurtje hadden van 5 tot 8 cm lang. Met een stukje ducttape heb ik dat opgelost.

correct

duidelijk antwoord op vragen

Raad gevend

Als ik raad nodig heb ivm de instellingen , krijg ik altijd antwoord , bedankt

Eenvoudigweg zeer goed

Vriendelijk, kennis, luisteren, denken in oplossingen...........

Telefonisch contact kan beter. Duurt echt heel lang voordat je iemand te spreken krijgt.

Goede combinatie en snel afgehandeld

Ik had een gloei spiraal besteld voor mijn pelletkachel met een productnummer van een onderdelen lijst . Dit bleek niet het goede productnummer maar na telefonisch contact was dit in no time rechtgezet. Na een snelle levering zitten we er weer warmpjes bij. Zeer vriendelijk en meedenkend personeel door de telefoon Mvg Arie

heb nog niks.

het is nog niet geleverd gr klaas

Geen levering ... GEEN punten

1 week na mijn bestteling nog altijd niets..

Vriendelijk en vakkundig advies

Wij zijn vriendelijk en vakkundig geholpen. Ook toen er een probleem was goed geholpen en netjes afgehandeld.

Fijne leverancier, prima producten.

Wanneer er problemen mochten zijn, worden ze opgelost. Zeer vriendelijk en kundige mensen. In verkoop, service en onderhoud. Prijstechnisch zeer concurrerend. Ik heb een 'goed gevoel' na ieder contact. Na twee jaar intensief gebruik van kachel en pellet korrels van Blue Solid, nog dagelijks blij en tevreden.

Op dit bedrijf kun je bouwen.

Na plaatsing van de opdracht is er direkt contact gelegd voor levering. Binnen 72 uur heeft de levering plaatsgevonden. De chauffeur heeft de pellets op de plek gezet, zodat wij de zakken niet hoefden te tillen. Top gedaan!

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert