Zeer correcte firma

Steeds stipte levering en goede pelletkachels

Snelle en goede afhandeling

Vrijdags besteld. Maandag en woensdag telefoon en daarna vrijdagochtend binnen.

Negatief

Ik heb een bedieningspaneel voor mijn pallet kachel besteld maar deze werd voor de helft geleverd. Gemaild dat hij niet compleet geleverd is en toen kreeg ik terug dat dit standaard is. Is niet los te bestellen op de site en er staat dus niet bij dat je een half product krijgt. Gezegd dat ik het dan wel terug zou sturen, Krijg ik alleen : PRIMA terug in de mail. Bijzondere gang van zaken Maar voor mij dus een negatieve ervaring

Leveringen snel en correct

Goeie service

Na een klein mis communicatie telefonisch contact gehad met Johan zeer goed te woord gestaan door deze man duidelijk het probleempje voorgelegd en keurig opgelost ik zou zeker weer kiezen voor blue solid en heb alle begrip dat door de drukte er wel eens wat bij elkaar langs gaat ik zeg top

Snelle afhandeling, maar erg onpersoonlijk

Ik had vraag over aflevering, kwam via chat op een tel.nummer uit, want ik wil gewoon iemand kunnen spreken. Tel.nummer nam niet op alleen tussen 10-12 en kwam zoweer op de chat uit..met .vicieuze cirkel het bos weer in gestuurd en geen antwoord op mijn vraag. Mensen met mensen laten spreken niet met FAQ-computer...

Coulant en kennis van zaken

Meedenkend en coulant top

Alles zeer vlot verlopen

Pellet Menext besteld, voorlopig geen enkel probleem.

Snelle levering van de onderdelen.

Al meerdere keren via Blue solid pallets en onderdelen besteld. Tot nu toe altijd keurig geleverd volgens plan en beloftes en klant vriendelijk.

Kwaliteit

Zeer snel geleverd. Dag na bestelling werd ik gebeld voor verdere afhandeling. Alles perfect gegaan

Goede en zorgvuldige afstemming!

Goedecservice

Goed product, snelle levering.

Online super goed!

Graag nog een optie mogelijkheid om het af te halen. Ik woon 'in de buurt' en wil graag wat makkelijker producten kunnen afhalen.

Alles nagekomen

Perfect geregeld

Goeie service

Perfecte service

top

Precies zoals omschreven

Zeer slecht

Kapot artikel ontvangen en ze reageren niet op de mail en per tel krijg je ze niet aan de lijn

Kan beter

Reageert slecht op mail moeilijk bereikbaar via de telefoon

Snel geleverd en een goede kachel

Snelle levering fijn telefonisch kontakt ivm de levering. super geregeld

top

Snelle reactie en levering!

Persoonlijke service op maat

Duidelijke website, snel geleverd

Overzichtelijke site met veel nuttige informatie. Ik had pellets besteld, op de site stond dat er rekening gehouden moest woreen met een levertijd van 3 weken. Na mijn bedtelling kreeg ik al snel een beticht dat het 2 dagen later al geleverd zou worden.

Supersnelle levering, goede communicatie

Kachel besteld, op woensdag en werd al op vrijdag geleverd. Op voorhand werd ik tweemaal gebeld om te vragen of ik thuis zou zijn en of het paste indien ze de kachel die dag konden leveren. Ook de transporteur belde me om te zeggen welk uur hij zou aankomen. Product zelf topqualiteit, enkel de handleiding was een beetje onduidelijk, mazr dit werd opgelost.

Prijs kwaliteit in orde.

Vlotte afhandeling na online aankoop, na 1 dag aflevering. Snelle reactie op vragen. Duidelijke beschrijvingen van techniek en onderhoud van de pelletkachel.

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert