Ziet er goed uit

Graag betalen bij aflevering !!!!

goede voorlichting

bestelling onderdelen vlot geregeld

De zeer snelle levering en een zeer uitgebreide uitleg en handleiding over de kachel

Alles ok

Prima gegaan de kachel doet het weer.

Kleine tegenvaller, maar komt vast in orde.

6 Januari besteld. Geen track and trace bericht ontvangen. Tot nu toe geen bezorging, terwijl het product volgens de website in vooraad was.

Lastig

heb een storing in een nieuwe palletkachel lastig om telefonisch contact te krijgen met de service heb allen stappen doorlopen maar krijg de pellet kachel niet aan de gang en heb nu een onderdeel moeten bestellen maar vindt dit niet aan mij om te doen . is nl een nieuw product en zou niet moeten maar volgens jullie stappen plan is een onderdeel nu al defect en nog nooit gebruikt.

Wat een keuze

Grote keuze , goede prijs en vooral goede uitleg.

Trekt op niet

Pakket niet ontvangen, 5 dagen op de post , tis rond de wereld aan het gaan zeker !!!!!!!!!!!

Bestelling is op een correcte manier uitgevoerd.

Goede ervaring

Mysterie

Snelle levering ! Eerst verzending gratis , dan 9 euro daarna 10,87 euro ???? Product werkt maar voor de helft Één ramp om te retourneren !!

Prima bedrijf

Doen wat ze beloven

gemakkelijk besteld , snel geleverd

bestellen, betalen en levering allemaal snel voor elkaar

Heel snel geleverd. Het zou fijn zijn als er een gebruiksaanwijzing bij zat.

Keurig bedrijf. Netjes door medewerker gebeld. Pelletkachel was op voorraad en heeft netjes overlegd wanneer de kachel kon worden verstuurd.

Prima bedrijf, stipte levering.

Tweemaal een Julia Next aangeschaft bij Blue Solid, voor verschillende gebouwen. Beide keren zonder problemen kunnen laten leveren bij een alternatief adres. Vlotte beantwoording van e-mails, snelle en correcte levering. De kachels zijn prima en voldoen aan de beschrijving.

geen betaling bevestiging

Ik vind het jammer dat ik geen betaalbevestiging heb gekregen. En dat er door de drukte wat vertraging is opgelopen

duidelijk,afspaak=afspraak, Top

Ik ben vriendelijk geholpen, afspraken worden nagekomen, deskundig.

Producten niet voorradig dus niet als nadere webshops andere dag in huis

Product niet voorradig. Slecht moeilijk berijkbaar contact.

Goed. Meedenkers

Warmtepomp is snel geleverd en werkt prima. De nederlandse vertaling van de installatie is slordig. Zo kloppen de nummers in de tekeningen van de componenten niet met de nummers van de omschrijving. Een verloopkabel heet plotseling ' verbindingslijn' Belasting van de uitgangen 'lading', enz. Hier heeft Blue Soleil nog wel iets te doen. Daarom 4 sterren i.p.v. 5.

Prima service tot nu toe

Snelle levering, Nog telefonisch contact met mij opgenomen omtrent onduidelijkheid bestelling. Prima. Montage moet nog uitgevoerd maar zal geen problemen opleveren.

Mijn bestelde pelletkachel heb iknog niet ontvangen en ik weet ook niet wanneer ik het ontvang

Ik zit te wachten op een bericht van Blue solid wanneer mijn kachel wordt geleverd. De installateur komt Maandag 2 januari, maar ik weet niet of de kachel maandag wordt afgeleverd.

Wel verkopen maar geen service geven als er later iets kapot is. iets

Ik heb de kachel online gekocht maar moest hem zelf ophalen. Vervolgens wordt ik bij een storing niet geholpen.

Goede service en snelle levering

Blue Solid heeft de diensten van mijn locale partner voor de pelletkachel overgenomen. Bij problemen zijn ze eenvoudig bereikbaar. Onderdelen worden snel geleverd. Ik heb nog geen onderhoud via hun laten doen maar het eerste gevoel is goed

Goed geregeld

Snelle accurate levering niets aan veranderen

Betrouwbare kachel leverancier

Kachel uitgezocht op internet, telefonisch informatie gevraagd en gekregen. Kachel besteld en ontvangen zoals afgesproken. Telefonisch informatie gevraagd omtrent de aansluiting, gekregen en aangesloten. En nu zijn wij tevreden met de kachel.

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert