goede service

gekregen wat ik had besteld snelle levering

Snel geleverd, goede website met veel nuttige tip

Telefonisch goed bereikbaar en geholpen door de afdeling verkoop. De pelletkachel was op voorraad en na 3 werkdagen al geleverd. Hij is ter vervanging van een oude pelletkachel dus verder geen installatie nodig. Goede website met veel nuttige informatie en tips om storingen zelf op te lossen mocht dat nodig zijn.

Bestelling liep vlot, En op tijd geleverd volgens afspraak

Pelletkachel besteld en na twee dagen al afgeleverd, kortom super!

Da’s lastig

Een uur en 8 minuten in de wacht voor telefoon contact … spreekt voor zich Dat een collega mij zelf belde en t probleem van dubbel e betaling oploste was dan weer prima

pakket is niet bezorg door post n.l

op vrijdag zou het pakket bezorgd worden,dit heeft echter niet plaats gevonden. Ptt post rade mij aan om het pakket op te halen maar gaf niet aan waar. Zij gaven mij wel de keus om aan te geven waar ik de pakketten op zou willen ophalen voor alle volgende keren dat zij liever NIET BEZORGEN. Dat heb ik dus niet ingevuld. Ik ben 76 en dat is dus niet mijn voorkeur. Men zou PPT POST eens aan moeten pakken voor MISBRUIK van ZZ-PERS

Ik krijg geen antwoord op mijn vraag, alleen een verwijzing naar FAQ

Mijn vraag ging over levertijd en betalingsmogelijkheden. In de FAQ vond ik het niet, dat heb ik ook eerder gecontroleerd. De antwoordmail leek automatisch gegenereerd. Helpcenter laat me de laatste vraag niet invullen. Kan bluesollid nog niet aanbevelen.

Product snel ontvangen

Verkoopt kachel met wifi. Alleen werkt wifi niet. Kachel is te nieuw.

Software voor de kachel is nog niet klaar. Zodat deze wel goed werkt. Gebruiksaanwijzing is bij elkaar gezocht van oude kachels. Terwijl de nieuwste nog niet afgebeeld wordt en instelling nog niet aangepast kunnen worden.

Was blij verrast door de snelle levering.

Nietgied

Zou snel bezorgd worden,maar is nog niet aangeboden bij bezorger. Graag snel reactie

Goed maar pizza steen zat er niet bij

Lastig te bereiken maar daarna goede service

Als de website niet de goede of te weinig informatie geeft is het bedrijf lastig te bereiken.

Duidelijk website, porto kosten veel te hoog!!!

Porto te hoog, raar dat de Porto kosten hoger zijn, dan het is.

Gewoon prima

Alles prima te vinden en komen afspraken na

Makkelijke site en zeer snelle levering

Kachel besteld en werd snel gebeld ivm levering super tevreden

Snelle service en goeie overleg. Zeker een aanrader!

Bestelling ging vlot levering minder

Bestelling ging heel goed levering aan huis minder ik wacht al 10 dagen op mijn bestelling na enkele mails hierover te hebben verstuurd nog steeds geen voldoend antwoord dat vindt ik spijtig

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zie onder.

Moeilijk om een voldoende te geven. Nog niets gehoord omtrent levering bestelling. Of ik jullie aanbeveel is eerst nee.

Heel tevreden

Perfecte levering heel content

Helder

Prima site. Alles is goed gegaan

Ben telefonisch goed geholpen gisteren maar jammer dat de tijden waarin jullie bereikbaar zijn niet

Nog geen mening

Pelletkachel op tijd bezorgd, in overleg met klant

Dubbel: goed qua service, minder qua gebruik van het toestel

Ik ben teleurgesteld over de warmteafgifte van het toestel Qube. Qua sfeer is dit een heel mooi en goed toestel, maar het was eigenlijk bedoeld om je te kunnen verwarmen en dat gaat niet met de Qube; Hiervoor had ik beter een ander toestel gekocht, maar dat was niet duidelijk uit de documentatie. Over de levering en afhandeling van de bestelling zelf kan ik enkel positief zijn.

Slecht bereikbaar

Zeer slecht bereikbaar.zeer korte tijd om te kunnen bellen.lange wachttijden.

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert