Netjes

Bellen netjes wanneer ze kunnen leveren. Top

In een woord prima

Alle afspraken nagekomen zoals afgesproken

Productie zijn goed levertijden helaas iets minder up to date

De materialen/producten zijn goed echter de vermelde levertijd op de site blijkt helaas af te wijken. Bij 2-3 dagen levertijd krijg je te horen dat het product niet meer op voorraad is en dat het in eerste instantie een week gaat duren. Helaas is die tijd alweer langer geworden. Mijn inziens zou de levertijd/voorraad iets beter aangegeven kunnen worden. Op de producten tot heden zeer tevreden!

Eerst verkeerde geleverd volgende dag de goede

Eerst verkeerde geleverd volgende dag de goede

Ggggg

Ggggg

Communicatie moeizaam

MeNext pelletkachel ontvangen met een verkeerde afstelling. Kachel vlammen bleven veel te laag en daardoor ging de kachel bijna uit. Kamer ventilator maakt nu nog steeds een jankend geluid en loopt geheel vrij. Garantie zal waarschijnlijk een probleem worden. Telefonisch contact gehad met bedrijf. Willen niet komen.

duidelijke site snelle levering

duidelijke site met goed advies en info zaterdags besteld maandag in huis!!

Ga zeker weer bij hun bestellen

Ga zeker weer bij hun bestellen

Niet aan te raden, krijg geen contact met ze.

Ik heb de pelletkachel snel kunnen aankopen via de webshop. Daarna had ik nog vragen over het meegeleverde afvoersysteem omdat het niet overeenkomt met de foto's in de webshop etc. Hier heb ik 0 reactie op gehad. Bellen werkt ook niet, het bandje verbreekt simpelweg de verbinding. Ik ben geneigd de volledige bestelling, inclusief pelletkachel, retour te doen. Een week lang geen reactie als er niets in de brand staat valt natuurlijk mee, maar als datzelfde gebeurd wanneer er wel wat in de brand staat (wellicht letterlijk) lijkt me niet handig. Op het moment kan ik Blue Solid niet aanbevelen.

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert