Snel gekocht, daarna nul antwoord op vragen

Ik heb de pelletkachel snel kunnen aankopen via de webshop. Daarna had ik nog vragen over het meegeleverde afvoersysteem omdat het niet overeenkomt met de foto's in de webshop etc. Hier heb ik 0 reactie op gehad. Bellen werkt ook niet, het bandje verbreekt simpelweg de verbinding. Ik ben geneigd de volledige bestelling, inclusief pelletkachel, retour te doen. Een week lang geen reactie als er niets in de brand staat valt natuurlijk mee, maar als datzelfde gebeurd wanneer er wel wat in de brand staat (wellicht letterlijk) lijkt me niet handig. Op het moment kan ik Blue Solid niet aanbevelen.

Uitstekende services

Mijn pelletkachel laten bezorgen wanneer mij het uit kwam. Duidelijke instructies

Uitstekende services

Morgen komt de kachel pas binnen

Dus over een week of twee weet ik meer instructie en documentatie is ok tot op heden

Morgen komt de kachel pas binnen

Goede services

Pelletkachel geheel naar wens. Duidelijke instructies

Goede services

Pelletkachel geheel naar wens. Duidelijke instructies

Snel en efficiënt.

Prijs kwaliteit top.

Zéér tevreden.

Artel Julia Next gekocht. Snel geleverd. Voor 8kw geeft deze kachel echt veel warmte. Stil en mooi. Zeker aan te raden!

Zeer tevreden!

Artel Julia Next gekocht. Zeer snel geleverd, ontzettend tevreden met deze kachel. Voor 8kw geeft deze echt veel warmte. Zeer stil en mooi.

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert