De benodigde onderdelen waren op voorraad en werden snel verzonden.

Goed werk. Snel en schoon gewerkt.

Goed werk. Snel en schoon gewerkt.

Duidelijke communicatie

Bij de aankoop van m'n pellet kachel werd ik tijdig, correct en heel vriendelijk geïnformeerd over de status van mijn bestelling. Alles verliep volgens afspraak. top

duidelijke communicatie

duidelijke communicatie

prima geregeld

na de aankoop, al snel een datum gepland voor installatie. installatie is prima verlopen. leuke monteur.

zeer goede service

Prima ervaren

Heel slecht en eigenlijk geen ster waard !!!

De pelletkachel is in het zwart geleverd in plaats van in het wit en bijgestelde schouw is niet mee geleverd !!! Mijn klant is helemaal niet tevreden !!!

Alles snel en correct ontvangen

Snelle levering alles goed verpakt zeker een aanrader

Te zakelijk

Stunten met kachelprijzen en zeer duur met kachelpijpen en noodzakelijke instalalatiespullen en plaatsing .die zijn duurder dan de kachel zelf. Wel snel willen leveren.

Geweldig.

Kort maar krachtig , kachel besteld en twee dagen later geleverd na telefonisch afspraak. Zeker aan te raden de firma.

Meer dan goed

Super goed geregeld.na de bestelling hebben ze zelf contact opgenomen met een aantal vragen en voorgesteld we hebben ook een andere kleur leverbaar voor de zelfde prijs.de volgende dag al geleverd

Zeer spontane firma om mee samen te werken

Levering correct verlopen

Goed geregeld , duidelijke adviezen.

Zelfs door de drukte en te weinig personeel toch goed geregeld.

Communicatie is een dingetje

Contactformulier word eigenlijk niet beantwoord. Offerte nooit wat van gehoord Zou teruggebeld worden en dat moet nog steeds gebeuren. Als ze er eenmaal zijn is het goed.

Slecht service

Ik wacht nog op delen van een niet compleet levering.

De levering was in 2 delen de eerste moest ik zelf ophalen op de vutters 1 De pelletkachel brachten ze wel netjes thuis

Tolbertervaart 1

9356VD Tolbert