Uitmuntend!

Heel veel producten op voorraad. Lage kosten en snelle verzending.

Super shopervaring.

Prima bedrijf. Levert prima producten. Goede service bij vragen. Altijd een tijdige levering en de collectie is zeer uitgebreid.

nog nooit een slechte ervaring gehad

goed en erg snel als je contact wenst altijd iemand die klaar is soms wel iets duurder dan de andere sites al bij al goed bedrijf

Ik vind de website erg overzichtelijk en het pakketje was op gestelde termijn geleverd.

Snel en goede prijzen !

Zeer juist ! Optijd geleverd ! Geen gedoe !

Betrouwbaar en eenvoudig!

Uitstekende levering en service. Veel producten besteld en nooit een probleem gehad, altijd keurig geleverd. Uitgebreide keuze van artikels en eenvoudige betaling.

Toppie

Prima levering + ruime keuze

snel en betrouwbaar

nette service en goed te volgen

Prima webshop die zich aan de afspraken houdt en beter

Bestelde spelletjes werden op enkele dagen afgeleverd, ondanks dat er een levertijd tot 2 weken stond vermeld. Verder nette service Goede informatie Handig en gemakkelijk

Service!

Doen wat ze beloven. Levertijd word keurig nageleefd. Alles goed.

Prima levering + goede producten

Gewoon goed en betrouwbaar

Ben zeer te vreden. Betalen van ontvangst,.,

Comfortabel online bestellen maar niet altijd even goed

Twee bestellingen heb ik heel snel ontvangen in goede staat. Mijn meest recente bestelling is er nog steeds niet na meer dan 15 dagen. Echt jammer...

• Would you recommend us? No

Grote keuze aanbod

Paar bestellingen geplaatst. En krijg alles netjes binnen. Top, houden zo!

correcte service & hoge kwaliteit

na plaatsen van bestelling werd de vooropgestelde leveringstermijn van het product gerespecteerd

Prima winkelen

De prijzen zijn over het algemeen altijd concurrerend. Wel altijd even goed naar andere aanbieders kijken. Helpdesk en algemene service zijn best goed.

slechte kwaliteit en geen reacties een echte dropshipper

Een geheugenkaartje gekocht van 1 TB. Werkelijke capaciteit zit tussen 50 en 60 GB. Zware tegenvaller. 2x e-mail gestuurd. 2x contactformulier ingevuld. 0x reactie.

Betrouwbaar

Gaat altijd volgens afspraak. Erg tevreden.

Goede partij en service

Goede prijzen voor meeste van de producten, ruime productkeuze, levertermijnen die (meestal) gerespecteerd worden. Een keer is het mis gelopen en heb ik meerdere weken gewacht. Daarvoor heb ik een korting gekregen.

Goede service en eventuele naverkoop.

Zie titel hierboven Prima bedrijf!!!

favo site

mijn favo site heel makkelijk achteraf betalen

Uitstekende service en producten.

Wij zijn zeker tevreden, aankopen worden snel geleverd en in een net pakje. De zoekoptie van de site is niet goed maar als je via google gaat vind je er alles meteen. Andere voorwaarden en aftersales zijn steeds gerespecteerd.

Correcte goederen zeer snel geleverd Transparant als er iets is Verder geen rare dingen

redelijk goed

ik ben zeer tevreden over de service, tijdige bezorging, goed bereikbaar (maar enkel via email)

De site bezorgt altijd binnen de aangegeven levertijd. Altijd reële prijzen. Lekker ruim assortiment.

55 Hoornzeelstraat 1

Tervuren 3080