Filtre

zeer goede service en echt verstand van zaken.in 1 woord SUPER...

Mijn beste ervaring ooit bij een online aankoop.

Duidelijke webshop

Sanexo had het juiste materiaal voor een scherpe prijs.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

snelle levering en goede kwaliteit

snelle levering en goede kwaliteit

Super tevreden! Goede service en mooie kwaliteit!

Zeer klantvriendelijk

Mooie showroom met ruime assortiment, deskundig en vriendelijk advies. Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom een heel tevreden klant!

Vriendelijk deskundig en snelle levering

Onlangs mijn badkamer en 2e toilet gekocht en laten zetten door Sanexo. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen, zij nemen ruim de tijd en adviseren je deskundig. Heel eerlijk ik kwam binnen voor een douchecabine en tegels en ik liep weg met van alles tot aan mijn design radiator. Niets is te gek, alles is aanwezig voor een gehele badkamer renovatie. De renovatie verliep ook soepel en alles was klaar volgens afspraak. Tip:

Goed geholpen

Ik ben tevreden dat ik deze ervaren en vriendelijke mensen ben tegengekomen. Ze hebben me goed geholpen en we zijn super blij! Tip: stel veel vragen, want ze zijn behulpzaam.

Super Qualitativ

Professionals Klantegericht Subtiel Chiek Flexible Vriendelijk Geen lange wachttijden Reliable

Prettig en goed

Top service, alles is van hoge kwaliteit! Wij zijn blij met onze nieuwe badkamer

Prima hulpvaardig afspraak nakomen top

Topfirma

Nette communicatie met betrekking tot het maken van een vrijblijvende offerte. Na akkoord wordt de afspraak in overleg ingepland. Komen netjes op de afgesproken tijd en dag

Top kwaliteit

Wij hebben pas geleden infrarood besteld merk “Brynja Rustica Infrarood Stoomcabine 2 persoons Black White 145x90x215 cm met mengkraan regendouche massagejets LED-verlichting bluetooth” hier zijn wij erg tevreden mee. Wij zijn enorm goed en vriendelijk geholpen. Nogmaals bedankt Sanexo!

Uitstekende ervaring

Vorig maand een aantal badkamer benodigdheden aangeschaft. Dik tevreden over de service in de winkel, levering en montage.

Goede service en snel geleverd!

De bestelling die ik heb geplaatst was snel geleverd in deze corona tijd. Bij vragen of twijfels waren er direct antwoorden waardoor ik me gerustgesteld voelde! Goede service :)

Top service & kwaliteit

Vriendelijk personeel, goed advies gekregen. Heel tevreden met mijn nieuwe badkamer!

Uitstekend!!

Wat een topservice heeft dit bedrijf! Ben zeer tevreden met mijn badkamer

Top service!

Super blij met onze nieuwe stoomcabine! Snel geleverd en goed advies ontvangen. Ook prima gemonteerd, echt top service!

Zeer goede geholpen

Goede prijzen top kwaliteit snelle service ik ben zeer tevreden

Top service!

Ondanks deze moeilijke periode waarin we met ze allen zitten, zeer tevreden met de service.

Juiste kwaliteit en prijzen

Klant vriendelijk en beste kwaliteit

Topwinkel!

Vanwege Corona bedacht om onze badkamer te renoveren en bij Sanexo terecht gekomen. Wij zijn super geholpen!

Aanrader!

Prachtig!!! Super blij met mijn aankoop!

72 Wernhoutseweg

Wernhout 4884AX