Filtre

Goede service en vriendelijke personeel.

Goede klantenservice en goede levering. Als ik nog eens iets nodig heb dan ga ik zeker terug bij jullie bestellen

Goede prijs, aardige medewerksters, mooie spullen!

Heel netjes geholpen in de winkel en aan de telefoon, de offerte kon op verzoek bij een wijziging makkelijk en snel worden aangepast, en vervolgens de mooie spullen geleverd volgens afspraak.

Mooi product, snelle levertijd. Prijs-kwaliteit is ook in verhouding.

Zeer uitstekend

Zeer vriendelijk en behulpzame verkopers , goed verpakt en netjes volgens afspraak geleverd ! Gewoon TOP

Allemaal zeer vriendelijke mensen waar ik contact mee had. Product snel geleverd. Goede kwaliteit. Zeer zeker aan te bevelen.

uitstekend product

Zonder problemen een douchewand geplaatst. De glazen scheidingswand ziet er keurig en degelijk uit en laat nergens water door.

Professioneel en netjes

Heb afgelopen maand sanitair gekocht bij Sanexo. Als aannemer had ik deze snelle levering en service niet verwacht omdat ik bij andere leveranciers een tragere levering gewend ben. Ook de prijs was het zeker waard om bij Sanexo te kopen.

Tevreden klant

Een Stoomcabine bij Sanexo besteld met Sauna infrarood lampen, beste investering tot nu toe om een eigen welness in huis te hebben. Klanten service was ook prima duidelijke uitleg bij het instaleren en plaatsen in de badkamer.

Sterk en mooi

Dit douche scherm is net wat ik nodig had. Mooi design. Meegeleverde instructies waren duidelijk. Installeren duurde 1,5 uur.

Goede service er werd goed geluisterd.

Ik heb via de site een douche cabine bestelt. Wist niet wat ik er van moest verwachten. Naar aanleiding van het telefonische contact toch nog de bestelling geplaatst. Ben blij dat ik het gedaan heb.

Douchewand, zeer goede kwaliteit, makkelijk plaatsen, geweldige service mbt afleveren. Een (vloer) blokje erbij is handiger

mooi betaalbaar genieten :p

heel blij met mijn nieuwe badkamer: mooie prijs voor kwaliteit producten gekregen en goeie service. ze maken waar wat ze prijzen. helemaal niet opdringerig, maar zeer oprecht. top team! bedankt

Tijdstip levering volgens afspraak maarr...

Tijdstip en onderlinge afspraak kwa bellen van te voren is goed verlopen .. alleen de beste man die het kwam brengen snapte er niks van toen ik uitlegde waar hij moest zijn..

Warme douche

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. We hebben een douchecabine met infrarood gekocht en laten plaatsen en zijn er erg blij mee. Informatie over voorbereiding in huis (elektra en water) kan beter.

Goede kwaliteit en snelle levering

Uitstekende prijs/kwaliteitsvertoning en sneller geleverd dan verwacht.

Niet geheel tevreden

De chauffeurs waren heel vriendelijk, maar volgens jullie regels mochten ze niet verder dan een deur. Aangezien ik pas verhuisd ben naar een appartement moesten wij de douchelift vanaf de lift zelf naar boven sjouwen en nog heel de galerij af. Dat viel niet mee, want er was geen sterke man in de buurt, dus mijn vriend was helemaal doodop, want van mij kon ie niet veel hulp verwachten.

Top, snel geleverd, goede kwaliteit

Besteld, snel geleverd, goede prijs kwaliteit verhouding

Een echte aanrader!

Snel geleverd en top kwaliteit. We zijn zeer blij met onze douchewand :)

Een goeie servies en vriendelijke en aangename chauffeur grt marleen

Een goeie servies en vriendelijke en aangename chauffeur grt marleen

Alles prima geregeld, werden van tevoren gebeld

We werden van tevoren gebeld voor de levering en de heren van Sanexo hebben alles keurig afgeleverd.

Fijne service

Heb telefonisch goed advies kunnen krijgen.

De communicatie alsook de afhandeling was zeer goed .

Goede persoonlijke service!

Telefonische service. Goede uitleg. Betrouwbaar en komt afspraken na.

Prachtige en badkamer gekocht voor een goede prijs

Zeer vriendelijke mensen, met verstand van zaken. Na veel badkamerspeciaalzaken bezocht te hebben waren we het een beetje zat. Toch nog de moeite genomen om deze Showroom te bezoeken. Wat een verademing. Geen opdringerige verkopers! We hebben hier dezelfde dag onze nieuwe badkamer hier aangeschaft.

72 Wernhoutseweg

Wernhout 4884AX