Een tien voor de service

Sanexo heeft ons een stoom-infrarood douchecabine geleverd en geinstalleerd. De monteur had zich vergist met afsluitkranen waardoor er water was weggelopen waar dat niet moest. Maar Sanexo heeft dat keurige netjes op gelost, en uiteindelijk dus een zeer tevreden klant. De cabine is een genot en wordt goed gebruikt door de hele familie.

Netjes begeleid in onze wensen

Goed advies en inzicht in wat nodig is n.a.v. onze wensen.

duidelijk makkelijk en snelle levering

Zeer vriendelijk personeel, uiterst behulpzaam!

Mooie en goede douchebak gekocht. Zeer tevreden mee. Werd ook nog voor mij in de auto gelegd. Zeer aan te bevelen bedrijf.

uitstekende service

prima service en vlotte afhandeling

Rommelige bezorging en inflexibel bij bestelling verkeerd product

De bezorging van de douchecabine ging erg rommelig, ik kreeg steeds wisselende berichten van de bezorgdienst en de bezorgdatum werd telkens (1 dag van te voren) verplaatst zonder uitleg, het was niet mogelijk om zelf een bezorgdag te kiezen. Toen ik vervolgens erachter kwam dat de douchecabine niet geschikt was voor mijn situatie, waren ze totaal niet flexibel in het retournemen van het product (doordat de retourtermijn verstreken was). Hierdoor zit ik nu met een volledig nieuw product dat ik niet kan gebruiken en ook niet kan retourneren. De responsetijd van de klantenservice was tenslotte ook erg traag, meerdere malen gebeld en afgesproken dat ze zouden terugbellen maar dit gebeurde niet. Conclusie: teleurgesteld door deze leverancier!

Prima service, alles netjes en correct afgehandeld. Eerst door de producent een verkeerde douche cabine geleverd maar door Sanexo is het snel en goed geregeld, binnen een week de cabine om gewisseld.

Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Snelle oplevering van de badkamer uitgevoerd door vakkundige mensen.

Superservice

Onlangs diverse artikelen gekocht voor onze badkamer en toilet. Niets was onmogelijk. De verkoper (John) heeft ons dusdanig geholpen dat we alles hebben kunnen aanschaffen naar ons smaak. Hij kwam met alternatieven of had een betere oplossing. Dit deed hij dusdanig dat wij binnen ons budget zijn gebleven. Ik raad deze verkoper iedereen aan.

Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice

Helaas ging er het een en ander mis, artikel niet op voorraad na bestelling via BOL.com. Klantenservice heeft toen contact opgenomen en geprobeerd het zo goed mogelijk op te lossen. Sealskin gordijn gekregen zodat er toch gedoucht kon worden. Vanwege de vriendelijkheid en behulpzame klantenservice zal ik zeker een volgende keer weer bij sanexo kijken.

Mooi product, uitzonderlijk vriendelijkenklantenservice

Vijf sterren voor Sanexo op alle fronten voor de aankoop en levering van onze nieuwe ronde badkamerspiegel met led-verlichting.

Super goede service!

Helaas is er bij het uitpakken van de douche cabine een glazen deur gesprongen en tot alle pech was het vrijdagavond. Ik heb direct een mailtje gestuurd en volgende week woensdag werd een nieuwe glazen deur bij mij afgeleverd. Dus beter kan het niet!

Prettig contact en goede service

Bij missende onderdelen alsnog een snelle en adequate oplossing geboden. Toppie.

Goede service Klantvriendelijk en fijn dat het artikel wat wij nodig hebben door jullie verkocht wordt. Bedankt voor de snelle aflevering ;)

Ondanks een paar minpuntjes blij met de Douchedeur

De deur is mooi en voldoet aan de omschrijving. De levering liet wat te wensen over. Voor 7u in de ochtend is de deur bij onze voordeur neergezet. Er is niet aangebeld of geklopt. Ik had bericht gehad dat de deur voor de middag bezorgd zou worden, maar vóór 7u al? De doos was helemaal nat geregend. Het was een hele klus om deze in m’n eentje naar binnen te sjouwen. Gelukkig zijn we tevreden want terugsturen was ivm verregende verpakking geen optie meer. Helaas zijn afdekdopjes gebroken. Deze zijn dus niet erg degelijk en niet meer bruikbaar

Uitstekende service!

Bij het uitpakken van de douchecabine is er een glasplaat gesprongen. Na het opruimen een mailtje gestuurd naar de klantenservice van Sanexo. De volgende dag werd ik gebeld door Linda of ik foto's kon sturen. De foto's aangeleverd en de volgende dag werd ik weer gebeld dat de leverancier een nieuwe glasplaat zou sturen. Deze werd 2 dagen later al bezorgd en de douchecabine staat nu geweldig en compleet in onze badkamer!

Uitstekende service en prettig contact met Sanexo.

Ik had 2 maanden geleden een douchewand besteld die keurig is geleverd. Echter nu bij plaatsing bleek er een klein maar belangrijk onderdeel te missen. Dit is snel nageleverd door Sanexo.

Snelle en goede service

Hedda rustica cabine bij Sanexo besteld. Badkamer verder zelf verbouwd. Echter de gekochte tegels(bij andere winkel) kreeg ik niet alleen geplaatst (120x60 tegels). Na vraag of Sanexo deze kon plaatsen kregen wij een keurige offerte voor een nette prijs. Veel dank voor Sanexo voor de snelle planning en keurige betegeling. Wij genieten nu van een mooie badkamer met heerlijk infrarood stoomdouche.

Snelle en goede service

Top service en je wordt verwittigd via telefoon/gsm voor aanpassing.levering perfect.ook bij mail sturen geen probleem, altijd reactie,bedankt aan Lobke.

Goede service voor een goede prijs!

We hebben 2 prachtige douchewanden gekocht bij Sanexo voor een prima prijs. Perfect op tijd geleverd en netjes binnen gebracht. Ik miste een onderdeel, waarschijnlijk zelf kwijt geraakt, maar dat is de volgende dag netjes opgestuurd. Ook goede after sales dus!

Prima service en prachtig product

Na prima telefonisch advies te hebben gehad, de douche pendeldeur direct besteld en al de volgende dag in huis! Geweldig en ook nog eens een pracht product. Al met al zeer tevreden.

Persoonlijke contact over levering.

Fijn dat als je voor het eerst online sanitair besteld, je de volgende dag gebeld word voor een afspraak om de bestelling te leveren. Ook een week na de levering word je gebeld of alles goed gegaan is. Mooi dat dit soort bedrijven bestaan. Ga zeker weer neuzen bij hun als een volgend project zich aan doet.

Fijn geholpen en prima service

Wij wilden een stoom douche cabine met infrarood kopen, via internet terecht gekomen bij Sanexo. We werden super vriendelijk door Lobke ontvangen en gingen uiteindelijk de deur uit met een tevreden gevoel en een bestelling van de complete badkamer, tegels, sanitair, kasten, stoom douche cabine, kranen prullenbak, wastafel en alle verder benodigdheden. De uiteindelijke bezorg en montage service was al evenzo perfect. Alle onderdelen werden keuring op de eerste etage (zonder lift) afgeleverd en op de afgesproken datum gemonteerd. Een niet geheel correct werkende drukknop van de WC werd na 1 telefoontje een vervangend onderdeel toegezonden. Deze was eenvoudig zelf te vervangen, waarna de spoeling uiteindelijk prima werkte. Wanneer je goed advies, goede service, prima producten en vriendelijk geholpen wilt worden is Sanexo een aanrader.

Prachtige Spiegel

Na het plaatsen van mijn bestelling bleek dat het product (Badkamerspiegel Sunlight Rond Touch 120cm Met LED Verlichting En Anti Condens) niet op voorraad was. Deze werd in korte tijd besteld bij de leverancier. Tijdig ben ik geinformeerd over de loop van mijn bestelling en het product is netjes afgevelerd. Installatie is heel duidelijk en makkelijk gegaan. Bedankt voor dit prachtige product!

72 Wernhoutseweg

Wernhout 4884AX