Mooie douchewand en service

Het is een mooie stevige douchewand die wij hebben aangesloft voor een goede prijs. Alleen zat er geen beschrijving om de wand te plaatsen in het Nederlands bij en daarnaast was deze heel erg uitgebreid. Dit zou wel een verbeterpunt kunnen zijn. Hierdoor zal het plaatsen minder tijd kosten.

Snelle en goede levering.

Zeer tevreden met de douchedeur welke snel en probleemloos werd geleverd. Bij het installeren knapte een afdekdopje van een schroef, waarvan er helaas geen reserve bij zat. Contact opgenomen met Sanexo en ze hebben kosteloos 2 afdekdopjes opgestuurd.

Goede prijs kwaliteit verhouding, contact met medewerker uitstekend.

Prachtige ronde spiegels

We hebben 2 ronde spiegels bij Sanexo gekocht, zeer tevreden ermee. Telefonisch contact gehad, omdat we nog wat vragen hadden. Alle tijd werd er genomen om advies en tips te geven. Toppie!

Mooi en betaalbaar

Sanexo gebeld en telefonisch advies gekregen van Evi. Mooie ronde badkamerspiegel met verlichting en anti condens besteld, was snel binnen, stevig en goed verpakt. Alles netjes in orde.

GEWELDIG!

Zeer goede service, vriendelijk, meedenkend en vakkundig. Snelle levering. GEWELDIG! Aanbevelen? Jazeker.

Overzichtelijk website en personeel is vriendelijk

Website is duidelijk en overzichtelijk, voldoende informatie te vinden. Ik ben erg blij met onze bestelde producten. We hadden ze niet gelijk nodig, gelukkig konden ze die tijdelijk bewaren en een paar weken later afleveren. Uitstekende service, zeker 5 sterren waard!

Zeer tevreden, TOP service!

Een aantal artikelen (inloopdouche, drain, badmeubel, kolomkast, ronde spiegel, radiator en aansluiten) via de webshop besteld, nadat ik met een medewerker gesproken had. Die legde heel duidelijk uit waar ik rekening mee moest houden en gaf mij tips. Levering was snel, producten waren goed verpakt. TOP service!

Goede en snelle service

Medewerkers zeer vriendelijk, eerst via chat contact opgenomen, later via telefoon. Communicatie bevalt prima met dit bedrijf.

Wat een fantastisch ervaring, kan ik iedereen aanraden.

Sanexo en medewerkers zijn meedenkend, vriendelijk en oplossingsgericht. We misten nog een sifon (vergeten te bestellen) en is zelfs door een medewerker thuis bezorgd. Zo’n goede service heb ik lange tijd niet meer ontvangen. Kan iedereen Sanexo aanraden.

Fijne mensen, uitstekende service!

Mooie ronde spiegel

Ik zocht al een tijdje naar een ronde spiegel. Uiteindelijk ben ik bij Sanexo terecht gekomen. De Starlight Round Touch is goed geprijsd. De ronde spiegel maakt mijn badkamer compleet en modern. De spiegel geeft veel licht en de anti condens functie is super handig wanneer ik mezelf moet scheren. Bezorging van de spiegel ging trouwens uitermate soepel.

Niet goed

Vrijdag morgen bericht dat het pakje s’middags zou worden geleverd, dit kwam pas op maandag . Ik had een mat witte kraan besteld en kreeg een witte met zwarte stippeltjes. Alles bij elkaar dus geen goede ervaring.

Super Cabine! Goede service, mooie kwaliteit en snel geleverd

We zijn erg tevreden met de douche cabine. Hij werd snel geleverd en heeft een duidelijke instructie om in elkaar te zetten!

Snelle en goede leveringen

Ik was op zoek naar tegels die ik bij geen andere leverancier kon vinden. Jullie hadden ze wel en konden ze ook snel leveren, ging allemaal goed!

Geweldige service!

Zeer goed en persoonlijk contact! Er wordt alle tijd genomen om goed te adviseren en ook naderhand zijn ze zeer bereid mee te denken. Ik vind ze in 1 woord "Geweldig"!

Top service en after sales!

In een woord geweldige service, snelle bezorging, goed klant contact!

Prima en snelle levering

Prima ervaring snelle levering en als iets niet lukt kan je bellen en wordt het netjes uitgelegd

Goed geholpen. Men denkt ook zeker mee in mogelijkheden bij aankoop

Ik ben zeer tevreden over de leveringssnelheid, en de prijsk kwaliteit verhouding.

Jullie hebben een zeer duidelijke website met goede foto's, waardoor ik een goede indruk kreeg of het product de juiste was. Dat bleek te kloppen en ook de levering ging snel. Dus volledig aan alle wensen voldaan.

Helemaal top!

Snelle levering, goed product!

Tevreden met leveren

Snel en netjes geleverd. Voldoet aan de verwachtingen.

Goede klantenservice

Nette klantenservice die met goede oplossing komt bij problemen.

Good product variety with an amazing staff.

I found the shower cabin that I needed, and I was helped to find other items and solutions to my project in a very personalized treatment. Highly recommend a visit.

Zeer goed geholpen.

Fijne mensen daar. Ook voor garantie, had een spiegeldeur met kleine beschadiging , deze is een nieuwe geleverd. Zo doorgaan.

72 Wernhoutseweg

Wernhout 4884AX