Fijne service

Ik wist nog niet helemaal wat ik wilde maar met hulp van de verkoopmedewerkers heb ik mijn badkamer mooi kunnen inrichten!

Ik ben perfect geholpen

Ik ben zeer tevreden over klantvriendelijkheid en goede kwaliteit materialen

Zeer goed geholpen

Onlangs heb ik tegels gehaald bij Sanexo voor een klant. Niet alleen de klant maar ook ik was zeer tevreden met het resultaat en de kwaliteit van de tegels. Ook ben ik op een zeer goede wijze benaderd door de medewerkers. Ik ben zeker een vaste klant nu.

Top kwaliteit! Zeer tevreden.

Top kwaliteit! Zeer tevreden. Snelle bezorging. Zeker een aanrader.

Zeer Klantgericht

Wij hebben onze designtoilet en badkamer bij Sanexo aangeschaft. Er werd meegedacht mbt design en over hoeveel m2’s er nodig zijn. Ook tijdens de installatie hoewel we dat extern hadden geregeld werden we bijgestaan met uitleg en advies. Alle spullen werden ook exact op gewenste datum geleverd.

Uitstekend geholpen naar mijn wens

Sinds kort hadden wij besloten om onze badkamer op te knappen. Zo kwamen wij in contact met Sanexo. Al gauw bij aankomst werden we warmhartig geholpen door de medewerkers van Sanexo. Daar kregen wij een rondleiding. Zo hebben we daar een douchecabine aangeschaft waar we dan ook zeer tevreden mee zijn. Door de respectvolle manier manier waarop we zijn verwelkomt en de zeer goede kwaliteit van de douchecabine, is Sanexo een zekere aanrader!

Top Bedrijf

Spullen netjes aangekomen, zeer goede service

Mijn badkamer meubilair. De regendouche is meer dan mooi en niet te vergeten de ronde spiegel. Alles op tijd en volgens afspraak geleverd. Aardig en behulpzaam personeel. Fijn dat het zo snel kon.

Harde werkers! Mooi bedrijf! Fijne service!

Mooie winkel met ruime keus badkamer meubelen. Wij werden goed geadviseerd en genieten nu iedere dag weer van onze droombadkamer!

Geweldige seevice

Zeer professioneel en kundig!

Goed geholpen

Klantvriendelijke, behulpzame personeel en ik ben heel tevreden over mn aankoop.

Goede service en advies

estelling was sneller binnen dan verwacht. Levering vlot. We kwamen erachter dat we nog aanvullende producten wilden hebben. Deze werden met behulp van een goed telefonisch advies de volgende dag nog bezorgd. Ik had aanvankelijk wat moeite om badkamer producten online te bestellen, maar door mijn ervaring met sanexo.nl kan ik het iedereen aanraden!

Goede kwalitijd

Ze zijn de beste en de enige echte.dank je wel sanexo

Zeer tevreden over Sanexo!

3 maanden geleden van Rotterdam naar Zwolle verhuisd. We waren opzoek naar een betaalbare en betrouwbare sanitair winkel, na een tijd op het internet gezocht te hebben, zijn wij uiteindelijk bij www.Sanexo.nl uitgekomen. Vanuit onze nieuwe woonplaats (Zwolle) in de auto gestapt richting Sanexo (Wernhout), éénmaal daar aangekomen na een behoorlijke reistijd (2,5uur), was het een walhalla aan sanitair. Wij voelde ons daar direct thuis, omdat de adviseur(s) ons in de winkel heel warm, feestelijk, gastvrij en met een lekker kop koffie onthaalde. Wij hebben onze totale badkamer aangeschaft bij deze professionals. Bij levering is alles netjes gemonteerd door de monteurs, deze waren zeer behulpzaam en correct. In het begin was er enige twijfel bij ons, omdat we niet eerder bekend waren met Sanexo. Maar achteraf gezien zeker een aanrader! Ze doen niets onder ten opzichte van andere “grote” sanitair winkels. Ik zou zeggen ga zo door mannen dan komen jullie er echt wel. Wij hebben onze goede ervaring gedeeld met al onze familie en vrienden. :-)

Mooie producten, goede prijs en klantenservice is top.

Top service en kwaliteit

Mooie producten , goede prijs, super service

Vriendelijkheid staat hoog bij Sanexo

We waren opzoek naar een leuke badkamer voor ons nieuw huis. Wij zijn uitstekend geholpen. Professionele begeleiding en vriendelijke medewerkers. En de levering was zoals afgesproken.

Goeie service. Vriendelijke medewerkers en levering was zoals afgesproken.

Professioneel!

Super service en professioneel ik raad dit bedrijf aan iedereen aan!

Klantvriendelijk

Ben super goed geholpen en wisten precies wat ik wou! Ben erg tevreden met de service en raad hun zeker aan!

Ik werd goed geholpen door de medewerkers.

Correcte service, komen meteen in actie als er iets is

Goede service, bellen enige tijd na ontvangst om na tevragen of alles naar wens is, heel netjes !

Hele goede klantenservice

Nog voor ik iets besteld had werd het product in goede vertrouwen al opgestuurd door een zeer vriendelijke dame van de klantenservice

prima , netjes en snel geholpen !

hier kunnen een groot aantal bedrijven nog wat van leren ! prima service , snel en een duidelijke website !

Top zaak

Ik had me twijfels over een douchecabine qua afmeting, gebeld met klantenservice en top geholpen en nu heb ik een prachtige douchecabine.

72 Wernhoutseweg

Wernhout 4884AX