Geweldig!!

Op tijd geleverd, zeer goed en netjes verpakt. Ondanks de buitenlandse beschrijving zeer duidelijk en makkelijk in elkaar te zetten en monteren. Fijne douchecabine waar mijn mams nog jaren plezier van gaat hebben!! (De reden van 4 ipv 5 sterren is vanwege de buitenlandse beschrijving)

Goed!

Bestellen ging er makkelijk. Gebeld voor het maken van een afleverafspraak en door de chauffeur een half uur vooraf. Beide waren netjes en vriendelijk.

Het product is buiten tegen de gevel aan gezet

Wij waren niet thuis, hebben zij het product tegen de voor gevel gezet :-(. Nooit meegemaakt.

Heel goed!

Internet werkte even niet helemaal mee maar gebeld met Sanexo en snel en goed geholpen en ook levering helemaal volgens afspraak.

Toppie!

Heel blij met onze nieuwe hangtoilet met softclose zitting. Werd eerst gebeld door vriendelijke dame om bezorg afspraak te maken, chauffeur was vriendelijk. Mooi product. Super goed geregeld!

Prima service product was niet op voorraad maar ben netjes gebeld dat het product weer leverbaar was. Afhandeling, bezorging en service zijn zeer goed.

Komen keurig de afspraken na !

De wijze waarop Sanexo te werk is gegaan is als heel prettig ervaren. Men denkt mee! Men komt de afspraken na! De IR-douche die ons tot hen leidde is ook geplaatst en we vinden deze heel erg prettig! Maar ook de andere producten zijn prima. Kortom een zeer aanbevelingswaardig bedrijf!!

Uitstekend snel goedkoop

Het is een top website. Goedkoop. Scherp op prijzen en kwalitatief producten. Personeel top aan telefoon communicatief en professionele personeel die echt weet waar het over gaat heeft mij goed geholpen. Bedankt.

Geweldige douchecabine

We hebben een douchecabine (vaste wand en een deur) bij Kiyoh gekocht. Deze werd snel en op de afgesproken tijd geleverd. Monteren was eenvoudig, maar de gebruiksaanwijzing kan beter (de leverancier moet eens bij IKEA gaan kijken). Voor 3 onderdelen was er een aparte handleiding. Maar als je ze goed leest en een beetje nadenkt, lukt het wel. Opmerkelijk: we hebben niet alle geleverde onderdelen hoeven te gebruiken (er zijn diverse configuraties mogelijk). Alle onderdelen passen goed, en maken een degelijke indruk. De klantenservice van Kiyoh was bijzonder. Een paar dagen na levering werd ik gebeld met de vraag of alles naar wens was verlopen, en of ze iets voor mij konden betekenen. Chapeau!

Helemaal tevreden

De prijs is passend voor het product. Snel levering. De douchecabine is groot en ziet er mooi uit. Ik kan er andere klanten over adviseren

Goede service, niet duur voor zo'n mooie spiegel.

De spiegel is prachtig, eigenlijk mooier dan ik had ingeschat! Het verwarmingsgedeelte zit precies opde goede plek. Het licht is zeker fel genoeg (daar maakte ik me zorgen over). Goede informatie over de bestelling en de bezorging. Hierna nog een keer gebeld door Sanexo om te vragen of alles naar wens was. Echt Service noem ik dat! Hieruit blijkt wel dat ze gewoon een goed product willen leveren en open staan voor feedback.

Keurig verpakt chauffeur belt van tevoren wanneer hij er is . Ook netjes na die tijd gebeld of alles naar wens was. Prima ervaring .

Goede, snelle service en vriendelijk

Wij hebben een douchedeur besteld. De deur werd erg snel geleverd door een hele vriendelijk meneer, goede service en mooie deur!

Mijn ervaring met Sanexo is geweldig !

Wij zijn zeer tevreden over het product en de service van Sanexo . De correcte levering - de wijze van levering (verpakking ) en de zeer vriendelijke bezorger hebben de renovatie van onze inloopdouche tot een feestje gemaakt . Het eindresultaat is Top !!! Wij zullen Sanexo zeker bij onze vrienden en bekenden aanbevelen . Met vriendelijk groet ,

Goed bereikbaar, heel behulpzaam en vriendelijk.

Super tevreden

Ben super tevreden vanaf moment van aankoop tot instalatie toe. Vriendelijke verkoper die alles goed demonstreerde en daarna vriendelijk en kundig team dat mijn cabine instaleerde. Product voldoet ook prima. Ik geniet meerdere malen per week van de stoom douchecabine en ook van de infrarood werking. Top

Waanzinnig mooi!

We hebben bij Sanexo een aantal TECE artikelen gekocht, o.a. de Douche WC TECE One, een mat zwarte TECEsquare bedieningsplaat en een TECE Drain. Waanzinnig mooie artikelen! We zijn er bijzonder blij mee. Super goede service van Sanexo gekregen en goed ontvangen in de mooie grote showroom. Top!

Toppie

Wij hebben voor ons nieuwbouwhuis alle wand- en vloertegels, divers sanitair, douchewand en douchedeur, alle kranen en diverse accessoires gekocht. Dit is een zeer servicegericht en betrouwbaar bedrijf waar je kundig wordt geholpen. Naast mooie materialen nemen ze de tijd voor je en zijn ze, wat een uitzondering is in de bouw, zeer oplossingsgericht. Het is fijn om te weten dat, als er eens iets is, ze niet wijzen naar een ander maar meteen het probleem oplossen. Absoluut een aanrader!

Amazing

I recommend it for everyone, so kind of people work there, helpful , so many chose of beautiful bath. Extremely perfect quality!! End everything happen so quickly. And I very happy with my new bathroom .;)

Goede prijs kwaliteit verhouding en service den top!

Onlangs mijn badkamer volledig laten renoveren door Sanexo. Vriendelijk en deskundig personeel, na het bespreken van onze wensen hebben we samen een tekening gemaakt en werd mijn bestelling geplaatst. Vanuit dit punt verliep alles snel en vakkundig, oude badkamer werd eruit gesloopt en de nieuwe badkamer werd geplaatst. Een enorm goede ervaring waar we eigelijk tegen opkeken. Het enige wat moeite kostte was keuzes maken! Wat een prachtig assortiment!

Super!!!

Heel goed geholpen, vriendelijk personeel. Als we weer iets nodig hebben voor de badkamer, dan gaan we zeker weer bij Sanexo bestellen.

Zeer goede service

Snelle levering, helaas beschadigd bij ons binnen gekomen. Dit is door Sanexo zeer goed en professioneel opgepakt. Samen tot een goede oplossing gekomen. Aan te raden bedrijf. Zou hier zeker ook weer een artikel aanschaffen.

degelijk, eenvoudige montage, duurzaam, mooi

Levering en aankoop kwaliteit zeer goed. De foto is wel iets misleidend, er is geen verstevigingsbeugel bij de het vaste deel van het badscherm zijdelings met de muur verbind. Het scherm kan pas na de volledige montage nagezien worden of het goed aansluit met de badrand. In de beschrijvingsmontage staat niet dat het verticaal juist 90° tov. het de badrand moet staan. Heb alles opnieuw moeten demonteren en monteren daar het beweegbaar deel niet overal op de badrand afsloot. Een regelbare deurhelling zou dit voorkomen.

Super tevreden. Een aanrader

Bestellen is eenvoudig, levering correct. Ben heel erg tevreden. Zou het iedereen aanraden

Correct en snelle levering

Kwaliteit van het goed is uitstekend

72 Wernhoutseweg

Wernhout 4884AX