Mooi product en compleet geleverd

Goede prijs, snelle levering

Zoals verwacht.

Slechte communicatie

Geen bevestigingsmail ontvangen bellen lukte ook niet dus ook slecht bereikbaar.

WAARDELOOS

Telefonisch niet bereikbaar. Bestelling betaald en wel ....nog steeds niet ontvangen. Wacht nog 2 dagen en dan vorder ik geld terug via Creditcard systeem

Snel

Op woensdag mijn 2 regentonnen met plantenbak besteld en dinsdag waren ze al bezorgd. Het zijn mooie degelijke tonnen en brengen een mooie uitstraling met zich mee.

Alles zoals afgesproken

Mooie tuinbank en alles volgens afspraak. bezorging ook goed geregeld.

Goede levering

Bestelling goed ontvangen. Levertijd wat langer maar goed op de hoogte gehouden

goede kwaliteit

Volgens t boekje

Gurugrill besteld , goede prijs . Op de website stond vermeld dat deze niet op voorraad was , levering half juli.....bestelling in aug gedaan , dus even gebeld. Was gewoon op voorraad. Leveringsdatum zelf in te vullen dus gemakkelijk te plannen. Vriendelijke chauffeur en neergezet waar ik wilde. Verpakking goed . Zeer tevreden

Zeer degelijke kwaliteit

Tuinstoelen zitten zeer comfortabel. Ze zijn van zeer goede kwaliteit. Levering ging vlotjes. Als ik nog iets nodig heb voor de tuin zal ik zeker hier opnieuw bestellen.

super snel en goede kwaliteit tafel

zoals hier boven vermeld

Lange levertijd

Extreem lang geduurd voordat ik artikel ontving. Na een mail te hebben gestuurd de volgende dag geleverd.

Keurig geholpen, wordt altijd Keurig teruggebeld Bezorging op tijd Super!

Grill Guru echt top geregeld

Alles is goed geregeld en afgehandeld Enigste wat ik wel jammer vond is dat de chauffeur die de grill guru XL kwam brengen in zijn ééntje de zware grill guru was niet te tillen. ik was op me werk en me vrouw moest helpen die last van haar heup had. Jullie moeten er voor zorgen dat de chauffeur dit kan leveren met goed gereedschap zodat de chauffeur niet hoeft te trekken en duwen. Dat is het enige min puntje

100% correct!

Bestelling, betaling, levering, en de producten zelf waren volledig in orde. Verpakking was heel degelijk. Heel content!

Niet doen

Kamado besteld Ze sturen je voorstel datums van levering Dan kies je 1 uit en vervolgens komt de dag dichterbij en heb je nog niets gehoord hoelaat ze komen zelf maar contact opgenomen waarin ze vertellen dat het product nog binnen moet komen bij hun en dat ze de datum niet halen En daar heb ik dan 2 voor niets op zitten wachten

Snel geleverd en goed aangekondigd wat betreft het tijdstip. Gewoon heel tevreden.

Goede service.

Zaterdag een grote vaas besteld. Kreeg snel een bericht op welke dag het uitkwam om te bezorgen. De avond ervoor een tijdslot wanneer het werd bezorgd. En ook binnen die tijd bezorgd tot in huis.

Op internet gezocht en zo bij Tuincentrum gekomen. Daar gevonden wat ik zocht, vrouw tevreden en daardoor ik dus ook. Snelle levering met een duidelijke handleiding voor de montaqge.

Waardeloos! Nog niets op 6 augustus besteld en heb nog niets in huis.

Wanneer wordt bestelde eindelijk geleverd? Hoor het graag!

Beste Diana, Mijn excuses dat uw bestelling zo lang open heeft gestaan. Helaas is er aan onze kant iets fout gegaan. Wij gaan onze uiterste best doen, zodat u zo snel mogelijk de bestelling ontvangt. Met vriendelijke groet, TOQ webshop

Gebruikt product gekregen

Ik heb een gebruikt product gekregen, dat is al heel vreemd. De klantenservice gemaild, kreeg een reactie alsof het heel normaal is dat een klant dat krijgt. Dus nee, bestel niet nog een keer hier.

Beste Francis, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht. Mijn collega heeft per mail aangegeven het vervelend te vinden dat u het product in een gebruikte staat heeft ontvangen. Uiteraard leveren wij normaliter uitsluitend nieuwe producten. Wij hebben deze situatie dan ook graag met u willen oplossen. U gaf alleen zelf aan liever het geld retour te ontvangen dus hebben we ook geen aanbod gedaan om een nieuwe barbecue op te sturen. Met vriendelijke groet, Team TOQ webshop

Goede werking tuincentrumoulet

snelle levering en bedankt voor de goede telefonische hulp alvorens we de bestelling geplaatst hebben. Dank U wel!!

Slecht

Veel te laat geleverd. Verpakking zwaar beschadigd. Incompleet (er ontbreken bouten en moeren omdat de doos kapot was. Bovendien zat er een (lees)bril in de doos!

Beste Miya, Wat vervelend om te horen dat de verpakking beschadigd is en ook nog incompleet. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij lossen dit dan ook graag met u op! Wilt u ons een e-mail sturen met de ontbrekende onderdelen naar [email protected]. Wij maken dit graag voor u in orde. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, TOQ webshop

Gewoon perfect!

De kwaliteit van het product zoals verwacht maar de prijs veel lager dan bij alle andere verkopers. Levering was ook heel vlot en goedkoop tegelijk.

Drama, het bedrijf is zeer slecht telefonisch bereikbaar.

Zeer slecht telefonisch bereikbaar, en de medewerker heeft volgens mij nog nooit een telefoon gesprek gevoerd. Lange stiltes als ik vragen stelde, deed loze beloftes, en je wordt aan het lijntje gehouden. Nadat er meer dan een week overheen ging uiteindelijk een dame aan de telefoon gekregen die het uiteindelijk binnen een dag had geregeld. Pakket was toen met een dag binnen, was wel beschadigd echter ga ik niet nog eens proberen contact op te nemen, helemaal klaar mee. Nooit weer daar iets bestellen, helemaal klaar mee, zeer slecht klanten service, en nog slechter telefonisch bereikbaar.

Beste, Wat vervelend om te horen dat u ons slecht kan bereiken per telefoon. Momenteel is het erg druk, waardoor wij inderdaad lastiger te bereiken zijn. U geeft aan uiteindelijk de bestelling toch ontvangen te hebben, maar wel beschadigd. Dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn. Wij ontvangen graag uw klacht per mail op [email protected]. Wij willen dit natuurlijk graag met u oplossing. Met vriendelijke groet, TOQ webshop

Stokhasseltlaan 39

5049 TB Tilburg