Top service tot aan de tuin waar die moest staan aardig gast en de grill guru xl helemaal in orde

Zeer behulpzaam en prettige ervaring

Had een Kamado besteld, na enige tijd kreeg ik telefonisch te horen dat hij kapot was gevallen bij transport. Dezelfde dag zijn wij er onderling uitgekomen en ben nu de trotse eigenaar van een mooier model. Dank voor de service en klantvriendelijkheid.

Prima product maar de levering duurt lang

Het product en de prijs was goed. Alleen duurde zowel de levering van het product als de reactie van de klantenservice op een vraag van mij vrij lang. Ik bestelde de barbecue op dinsdag en kreeg hem pas de maandag erna. Ik zou het daarom de volgende keer toch ergens anders bestellen of in een winkel halen.

Goede levering en fantastische deals!

Weber barbecue besteld bij BBQkopen tegen een fantastische prijs inclusief de accessoires. Helaas bleek er een reinigingsspatel niet te zijn geleverd bij de bestelling. Via e-mail contact gezocht en binnen een paar dagen heb ik deze nog nagestuurd gekregen. Duidelijke site, prima levering en duidelijke communicatie.

Niet geleverd wat je wel verwacht

Een volt kamado besteld met gratis onderdelen, maar op foto’s en video in de advertentie staan meer onderdelen die je erbij krijgt. Zoals coal basket en multilevel cooking deze waren niet geleverd. Heel jammer dit

BBQ werd snel geleverd, en het was een hele mooie aanbieding. BBQ werkt geweldig! Nog nooit zo’n goede bbq gehad, maar dat mag dan ook wel voor die prijs. Vooral temperatuur beheersing is prima te doen.

Levering na 10 dagen

De levering vond pas plaats na 10 werkdagen, wil je dus nog snel een BBQ (accessoire) voor het weekend, dan bestel je best voldoende op voorhand. Ik nam contact op met de klantendienst maar kreeg als antwoord: je kan het product retourneren.

Slecht!

BBQ Rooster besteld in maat 37 cm doorsnee, paar dagen later bezorgd gekregen maar rooster is 27 cm en daar heb ik dus niks aan. Heb mails gestuurd en paar keer geprobeerd te bellen maar na 30 min heb ik maar opgehangen want dat gaat nergens over. Nu is de aankoop van mij geen groot bedrag maar wel vrij irritant dat het dan niet opgelost kan worden en n contant krijgen ho maar. U raad u aan hier niks te bestellen want als niet goed is zit je ermee!

Slechte service

Hoewel de prijs van het aangekochte product zeer scherp was, was de service dat helemaal niet. Na 2 weken nog steeds geen mail ontvangen met informatie over bezorging. Op email ook geen reactie gehad. Na gebeld te hebben kwam de vraag of ik wel in mijn spamfolder had gekeken (ook hier zat natuurlijk geen mail van bbqkopen.nl in). Uiteindelijk is de BBQ 2,5 week na bestellen wel netjes bezorgd.

Snel en netjes geleverd

Ik heb gebeld hoe lang de levering duurde en de barbecue was er sneller dan verwacht. Alles zit netjes ingepakt. Mooie barbecue .

Moeizaam

Weber bbq besteld. Mooie prijs en gevraagd of het snel kon. Wel bevestiging dat de bbq gekocht was maar niet wanneer het geleverd zou worden. Na mijn eerste mail krijg je als antwoord “tussen 2-5 werkdagen”. Prima, maar wanneer dan. Weer een mail na 4 werkdagen en zelfde antwoord. Even bellen. Na 20 minuten wordt je eruit gegooid maar werd teruggebeld. Krijg je weer hetzelfde antwoord. Wel gevraagd wie de transporteur was en die dan maar gebeld. BBQ was niet aangemeld. Hij zou gaan bellen met de verkoper en ik zelf belde weer om na 30 minuten eruit gegooid te worden. Transporteur belt mij op dat bbq niet was aangemeld en kreeg ik een mail, helaas zonder excuus. Na 9 dagen uiteindelijk de bbq. Daar zijn we heel blij mee maar niet met de klantenservice verkoper.

Prima en teleurstellend

Communicatie was goed. Helaas kreeg ik een dag voor de levering van de bbq het bericht dat deze was stuk gegaan bij het inladen. Dat kan gebeuren echter was er geen nieuwe voorradig en er werd ook geen alternatief geboden. Beetje jammer want daardoor zelf op zoek gegaan naar een andere bbq bij een andere leverancier.

Product nog steeds niet ontvangen, geen reactie op mail.

Maand geleden besteld (COBB bbq) maar niets ontvangen. Zou (tel. info ) binnen 5 werkdagen bezorgd moeten worden. Afgelopen week gemaild, nog steeds geen antwoord.

Onbetrouwbaar

Op 24 juli een Kamado Joe besteld die pas geleverd kon worden buiten het aantal dagen dat zij adviseerden op hun website oftewel 1 augustus. Vervolgens een dag voor de geplande levering te horen gekregen dat het niet ging lukken en dat ik 2 augustus zou horen wanneer dan wel. Einde middag zelf maar gebeld en na 18 minuten wachten maar opgehangen ondanks de gemiddelde wachttijd van 5 minuten. Begin avond toch nog gebeld dat zij niets kunnen zeggen over de levering. Woensdag, 7 augustus, zelf maar weer gebeld en je raadt het al 6 minuten wachten terwijl men doodleuk aangeeft dat de gemiddelde wachttijd 2 minuten is. Wel iemand gesproken en zonder enkele garantie wordt er 17 augustus geleverd. Ik ga het zien. Volgende keer maar gewoon bij de grote jongens als Cool Blue bestellen. Die leveren de werkdag na bestellen.

Super!!

Na het plaatsten van de bestelling kregen wij een mail waarin wij onze bezorgvoorkeuren konden aangeven. Op de dag die wij hadden aangegeven kwam Gijs naar ons toe. Op een gegeven moment gebeld omdat ik dacht dat ik Gijs had gemist en werd hier super vriendelijk geholpen. Gijs werd gebeld en 25 minuten later was hij er. Met zorg is onze bestelling geplaatst en kunnen wij heerlijk genieten van onze bbq!

Verkeerd product geleverd

Verkeerd product geleverd en geen reactie op mail Pas na dagen later bellen zelf met persoon geregeld om terug te sturen maar kost mij verzendkosten welke niet terug gestort worden

Prima levering en uitstekende prijs

Via de site makkelijk te bestellen en ook de levering word je goed op de hoogte gehouden. BBQ was al in elkaar gezet.

Gemengde gevoelens

Minpunten: -Chatbot geeft niet de juiste info over wat er precies geleverd gaat worden. -Tekst op de site was ook niet correct (is inmiddels aangepast) -Kamado werd "op zijn kop geleverd" Chauffeur heeft niet de juiste materialen voor een vlekkeloze levering. Geen hydraulische laadklep en geen palletwagen. Dit valt niet de chauffeur maar wel de bedrijfsleiding te verwijten. Telefonische bereikbaarheid is moeilijk. Pluspunten: +Geduldige en begripvolle medewerkers +Als ze beloven terug te bellen doen ze dat ook +Klachten worden serieus opgepakt en een oplossing wordt overlegd +++ Dikke plus voor Yvonne en Roan, dit zijn de medewerkers die de deal gered hebben, zonder hun had ik de koop geannuleerd.

Bezorger vriendelijk

Plus punt de bezorger was vriendelijk. De rest valt reuzen tegen. Veel misleiding op de website. De dame van de klanten service heeft denk ik veel last van de maandelijkse problemen. Die doet niet veel goed voor het bedrijf. Alleen al door zo iemand bestel ik al niks meer daar. Al zou het misschien de goedkoopste zijn dan bsstel ik het product toch ergens anders.

Cobb barbecue besteld, daarbij werd een gratis tas geleverd. De Cobb tas werden binnen enkele dagen netjes geleverd.

Tevreden klant

De bestelling is afgeleverd geweest zoals afgesproken, echter de wachttijd is wat langer aangezien ze zelf leveren wat eigenlijk geen meerwaarde was voor mij.

Op veel punten net niet..

Ik had een Kamado Joe 2 fully loaded pakket besteld, maar dat ging niet helemaal goed. Ik kan er een lang verhaal van maken waarom ik net een voldoende geef maar dat gaat een te lang verhaal worden. In grote lijnen gaat het hier mis: *Bestelling niet compleet zonder een bericht vooraf *Van de 2 vergeten / niet op voorraad items 1 nagestuurd gekregen de andere moest ik zelf achteraan bellen. Het was niet bekend dat ik dit item nog moest krijgen. Ik heb deze alsnog nageleverd gekregen. *Zak met kolen was aan de bovenkant al voor de helft open. *Zonder overleg ander (veel goedkoper en minder ) rookhout ontvangen dan dat afgebeeld staat in de advertentie. Na nogmaals contact met de klantenservice alsnog de juiste ontvangen. *Klantenservice slecht of niet bereikbaar bijvoorbeeld wordt de verbinding verbroken als ik al 20 min in de wacht sta. Helaas hebben deze ervaringen er voor gezorgd dat ik met een minder prettig gevoel een mooie en dure aankoop heb gedaan. Wel moet ik zeggen dat de klantenservice top is als je eenmaal contact hebt. Ze zijn vriendelijk, denken mee en doen hun best om de problemen op te lossen. Maar als het bij de verkoop, levering en communicatie wat beter georganiseerd was dan had de klantenservice het wat minder druk gehad en hadden jullie wat meer tevreden klanten en betere reviews. Beveel ik jullie aan? Nog niet, de prijs en klantenservice zijn top. Maar dat is niet waarom ik een online aankoop doe. Ik koop iets en wil het dan ook graag krijgen. Nu betaal je een goede prijs, maar je weet niet of en wanneer je iets krijgt en hoe vaak je de klantenservice daar voor moet bellen. Waarschijnlijk gaat het anders als ik bij jullie in de winkel de aankoop had gedaan. Maar daar kan ik geen oordeel over geven.

Heel slecht geregeld allemaal

Ik bestel op 3 juli een reinigingsset voor de bbq. De bestelling komt keurig op 5 juli, echter het is een heel ander artikel en veel duurder. Gelijk gemeld en men was blij dat ik zo eerlijk was geweest. Foutje in de uitvoering. Artikel op 8 juli teruggestuurd en het op 9 juli bericht dat het ontvangen was. Krijg op 11 juli een mail dat mijn artikel klaar staat voor verzending op 12 juli. Gemaild waarom het niet meteen verstuurd was. Verder hoor ik niets en op 16 juli maar eens gebeld waarin ik nog steeds niets ontvangen heb. Na veel gepraat zou het dezelfde dag nog verstuurd worden en ja hoor! Op 17 juli eindelijk mijn bestelling ontvangen. Heel slecht geregeld allemaal.

TOP SERVICE!!

Op de google zag ik een aanbieding van de Napoleon Rogue SE 425 RSIB bij BBQkopen. Even een telefoontje gepleegd wat de actie leek er op de website niet te zijn. Nick ging het even voor ons uitzoeken. Helaas was de actie voor gratis accessoires er niet meer aangezien er een nieuwe actie was met 10% korting. Nick ging ook nog even met de transporteur bellen om te kijken wanneer hij geleverd kon worden. En dat was gelukkig al erg snel. Hij belde zelfs nog even terug of alles gelukt was. Dat noem ik nou TOP SERVICE. De dag na levering de BBQ aangestoken en heerlijk genieten deze zomer!! Dankjewel BBQKopen.nl en Nick in het bijzonder.

Mijn bestelling werd gewoon niet opgestuurd

Na een week gewacht te hebben en niets ontvang, toch maar keer gebeld. Dit was s’woensdags. Er werd mij verteld dat het gewoon op voorraad lag in het magazijn en dat het verstuurd zou worden. Vrijdagmiddag nog niets ontvangen, dus weer gaan bellen. Ik zat nu al 9! dagen op mijn bestelling te wachten. Na twee keer bijna een half uur in de wacht te hebben gestaan en dan tot twee keer toe de verbinding wordt verbroken, was ik helemaal goed over de zeik. Dan nog eens diverse keren opnieuw gebeld, maar een ander nummer gevonden om te bellen. Daar kreeg ik dus wel iemand aan de lijn en die vertelde mij dat het product wat ik had besteld nog steeds niet was verstuurd. Er wordt van jullie uit niets gemeld. Ik krijg niets te horen in al die tijd dat ik op mijn pakketje aan het wachten ben. Er komt geen mail met de mededeling dat het pakketje vertraagd is niets. Ik heb alles geannuleerd. Vindt het van de zotte hoe jullie met klanten op gaan!

Stokhasseltlaan 39

5049 TB Tilburg