Niet voor herhaling vatbaar

Online besteld en betaald. Levering na 8 dgn. Klantenservice niet bereikbaar .. 2 x meer dan 20 min in de wacht en dan disconnected. Om 3 uur is er een bandje voor voicemail waarbij er gezegd wordt dat het vanaf half zes is.

Netjes en komen afspraken na

Goede ervaring met Tuinmeubels. Ze zijn goedkoop en komen netjes op tijd en gratis afleveren. Helaas had de tuintafel wat kleine zaken die niet goed waren, maar dit werd adequaat afgehandeld. We hebben nu een mooie en betaalbare tuintafel staan en zijn tevreden over dit bedrijf.

Mooi product, maar slechte levering en communicatie

Levering duurde veel langer dan toegezegd, de klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Op een mail wordt wel gereageerd, maar weinig informatief. Het bestelde wordt door een ander bedrijf geleverd dan oorspronkelijk in de mail stond, ook die track& trace werkt slecht en uiteindelijk wordt de tafel op een foutief huisnummer in mijn straat geleverd. Het product is overigens uitstekend!

Prachtig tuinmeubel, nette levering

Site duidelijk, informatie correct, eenvoudig bestelproces. Prachtig tuinmeubel, nette levering. Levering kwam 2 uren eerder dan aangegeven, was gelukkig thuis.

Tevreden over de levering

We hebben een overkapping besteld en is goed geleverd… verder moeten wij deze nog plaatsen. Ook netjes geholpen aan de telefoon .

Lange wachttijd klantenservice

Ligstoelen slecht verpakt, vuil, beschadigd en incompleet ontvangen. Via contactformulier na dagen nog steeds geen contact, via telefoonnummer niet bereikbaar (na 10 minuten in de wacht opgehangen en via de winkel gebeld). Uiteindelijk contact gekregen, ontbrekend onderdeel snel ontvangen en gecompenseerd voor vuil/beschadigde levering. Eind goed al goed. Uitgaande producten graag beter controleren voordat ze verzonden worden en mensen niet tot in de treuren in de wacht houden als ze bellen dit doet afbreuk aan het gevoel dat je serieus wordt genomen.

Top bedrijf, ik mistte een veer van mijn bestelde hangstoel en per direct werd deze nagestuurd, super geregeld.

Tuinset online besteld, zeer goede communicatie, werd snel geleverd, er zat 1 verkeerde stoel bij, gebeld en het werd direct opgelost, Tuinset zit prima, mooie kwaliteit en degelijk materiaal! Wij zijn heel blij met de tuinset en zouden iedereen tuinmeubels.nl aanbevelen.

Goede levering van product

Geleverd volgens afspraak

Tuintafel besteld, keurig bezorgd op de dag en tijd die erbij stond en voor me naar de tuin gedragen. Gewoon prima service! Tafel is van een goede kwaliteit.

Goede levering

Artikelen netjes afgeleverd op tijd en een makkelijke website om te bestellen.

Zeer tevreden!

Ik ben 100 % tevreden over het product, de duidelijke afspraken en de correcte levering.

Mocht zelf alle spullen naar binnen tillen

Ik ben ontzettend blij met de kwaliteit van de stoelen die we gekocht hebben. Helaas ben ik slecht te been, dus hebben we ervoor gekozen om de stoelen niet uit de winkel mee te nemen, maar thuis te laten bezorgen. Echter toen het busje met de spullen aankwam, werd er wel aangebeld, maar vervolgens werd er niks anders gedaan dan dat de dozen naar het gat van het busje geschoven werd (busje stond aan de andere kant van een drukke straat). Ik heb nog even gewacht, maar ben toen maar zelf de 6! Grote dozen met de stoelen erin gaan verslepen. Ik heb nooit hulp gekregen en ben daar nu nog teleurgesteld over. Dus helaas zit een cijfer hoger dan een 4 er nu niet in.

Mooie tuintafel

Goed te monteren. Keurig bezorgd en zag er goed verzorgd uit.

snelle responsetijd

Top. Snelle response, zowel van klantenservice als levering

Mooie parasol voor de beste prijs

De kwaliteit en vooral de verstelmogelijkheden van deze parasol zijn prima. Dit was inderdaad de laagste prijs waar ik hem voor kon vinden. Levering exact volgens afspraak. Alleen om de bouten in de voet te krijgen was even puzzelen.

snelle zeer correcte service en bezorging

Uitstekend verzorgde levering

gewoon buitengewoon

hadden een hangstoel besteld, die werd geleverd via een koerier, wat direct opviel was het grote gat in de doos; bij het openen van de doos bleek de helft niet aanwezig, we hebben gelijk gebeld en ze hebben direct zonder problemen een nieuwe opgestuurd met eigen vervoer deze keer, ik noem dit gewoon buitengewone service

Uitstekende kwaliteit en service

De levering is snel en efficiënt en de kwaliteit van de meubels zijn boven mijn verwachtingen. Bovendien is de klantenservice vriendelijk en behulpzaam. Ik kan tuinmeubels.nl zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwalitatieve tuinmeubelen en uitstekende service!

Mooie spullen en mooie prijzen

Mooie spulletjes. De prijzen zijn goed. De service die ze verlenen is top! Helpen je vlot en netjes verder met een klacht.

Hele fijne service

Meedenkende service om het zsm op te lossen!

Mari

Uitstekende service! Netjes op tijd geleverd en vriendelijke chauffeurs.

Wederom prima!

Snelle levering van fijne tuinset, met kussens en bijzettafel met glasplaat, onbeschadigd aangekomen. Online juiste, voordeligste én veilige aankoop gedaan. Hou dit niveau vast!

Uitstekende service, informatie en uitvoering bestelling

Telefonisch contact gezocht voor meer info. Geen antwoord. Eigenlijk al afgehaakt, maar gelukkig werd ik teruggebeld. Correcte en volledige info vertrekt. Vervolgens besteld en opnieuw zeer correcte info over levertijd/moment.

Beste Jan, Bedankt voor je feedback. We streven ernaar om de service snel te laten verlopen. Hopelijk zien we je snel terug in een van onze webshops. Fijne dag gewenst. Groet, Nilay

top

Alles liep naar wens zoals bijv; terugkoppelingen, eigen vervoer en afspraken maken waar alle transporteurs een voorbeeld aan kunnen nemen.

Beste Jan, Bedankt voor je review. We doen ons best om de afspraken omtrent bestellingen vlot in te plannen en snel te kunnen leveren. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Hopelijk zien we je snel terug. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Nilay

Stokhasseltlaan 39

5049 TB Tilburg