Goede ervaring prima werk en snel geleverd

Mooi assortiment, goede service, supersnelle levering!

Ik heb meerdere keren kraamcadeau's besteld via Hip&Mama. De ontvangers van de cadeautjes reageren altijd erg enthousiast. Ik ben goed en vlot geholpen door een medewerker via de WhatsApp toen ik een specifiek verzoek had. Het assortiment is erg leuk, de boxen zijn mooi en de levering was binnen 2 dagen. Leuk om te geven en zeker aan te bevelen!

Snelle reactie op mijn vraag. Denken goed mee. Memory boxen werden snel geleverd. Aanrader

Slecht

Slechte kwaliteit, heb het mutsje 1x gewassen en er zit al een gat in.. Ook de letters zijn aan het los komen..

Goede communicatie. Kon mijn kaartje nog aanpassen direct na bestelling. Cadeau direct aan ontvanger afgeleverd.

Superleuke producten!

Ik bestel al jaren bij Hip&Mama Box. Erg leuke producten en een heel gevarieerd aanbod. Ik bestel niet alleen kraamkado's maar ook kado's voor mezelf. De communicatie en bezorging is ook fantastisch. Aanrader!

Hele fijne website met originele spullen.

Ik heb een leuke box besteld en die was heel mooi en snel binnen.

Super goed

Erg mooi en snel geleverd

Super leuke box, en een snelle levering

Ik ga er zeker nog bestellen.

Nadat wij zelf verrast werden met een hartstikke leuke opa & oma box, ben ik meteen op de website van Hip& mama gaan rondsnuffelen en heb daar voor de ouders leuke bekers uitgezocht en uiteraard ook 1 voor onze kleindochter. Levering was vlot. Ik zal iedereen de website aanbevelen!

uitstekende snelle service en zeer mooi product

ik zocht een cadeaudoos om een kraamcadeautje in te verpakken. op internet kwam ik al snel bij jullie terecht en had ik binnen een mum van tijd gevonden wat ik zocht. het werd een mooie opbergdoos met haar naam en geboortedatum die later ook nog gebruikt kan worden om dingetjes in te bewaren. makkelijk te gebruiken website en snelle levering van een super mooi product. blij mee!

Voor mijn ouders een aankondigingspakket en romper gekocht en een shirt “ik word grote zus” voor mijn dochter. Super tevreden over de kwaliteit en snelle verzending. Echter bij het shirtje zat een gat in de naad van de mauw. Hier heb ik een mailtje over gestuurd en had al spoedig een antwoord terug dat ze een nieuwe op zouden sturen en dat ik het kapotte shirt weg kon gooien. Zelfde dag is het shirt nog verstuurd en had ik t razendsnel in huis. Zeer tevreden en zou iedereen deze website/winkel aanraden!

Originele kwaliteitsvolle geschenkjes Zeer goede communicatie en levering

Erg mooi product en snel geleverd

Ik heb de oma tas besteld bij Hip&Mama Box en ben erg erg blij mee. De tas was als een cadeautje ingepakt en er zat een handgeschreven kaart bij. Ik kon hem zo cadeau doen. Aanrader!

Ontzettend leuke gepersonaliseerde cadeau’s

Gave cadeau’s waar iedereen wat aan heeft. Uitstekende service waar niks op aan te merken is.

Mooi

Correcte en snelle levering de producten waren mooi zoals ik in mijn gedachten had.

Mooie kwaliteit

Ik heb een logeerkoffertje gekocht met opdruk, hele mooie kwaliteit en echt leuk om kado te doen!

Snelle service, heel leuk ingepakt!

Snelle service, heel leuk ingepakt!

Hele mooie box en een lekker snelle levering

De memorie box is erg mooi gegraveerd en was snel geleverd. Heel leuk om onze belangrijke spulletjes in te bewaren! Kleine kanttekening: * Voor dit bedrag zou de kwaliteit van de box wat beter mogen zijn omdat de scharnieren wat fragiel zijn. * Ook jammer dat de grootste boxen tijdens de sale niet beschikbaar waren. Zodra de sale voorbij was, waren deze meteen weer beschikbaar.

Ik ben blij met de bestelde producten. Het was voor mij een gokje hoe het houten kratje eruit zou zien. Ik wist de afmetingen maar ik kon uit de foto's niet helemaal opmaken hoe het er uit zou zien qua afwerking, sluitsysteem etc. Het kistje was een beetje 'uit het lood' bij aankomst. De stukjes hout waren wat uit elkaar. Dit kon ik zelf makkelijk weer in elkaar drukken. Ik had iets meer degelijke kwaliteit verwacht.

Prachtig!

Mooie body laten maken met de achternaam voor de aankondiging van ons zoontje!

Blij mee!

Duidelijke webshop, en communicatie. Snelle levering en de herinneringen box is precies zoals je ziet. We zijn er blij mee.

Snelle reactie en leuk verpakt

Ik kreeg snel reactie terug en werd goed op de hoogte gehouden. Ook werd het goed en mooi verpakt. Erg leuk cadeau, blij mee

Vlotte afhandeling en mooie producten

Snelle verzending, en de inhoud van de box was dan ook nog eens gevuld met kwaliteitsvolle en mooie producten. Op de website kon ik makkelijk navigeren naar wat ik nodig had.

GEWELDIG

Ik wilde een gepersonaliseerde tas bestellen voor mijn vriendin in NZ en deze had ik, helemaal naar mijn zin, binnen 2 dagen in huis! Zo ontzettend blij met dit bijzondere cadeau en de juiste hulp. HIP&MAMA gaat naar zelfs mee naar de andere kant van de wereld! Hoe origineel en bijzonder is dat!

Kruiswijk 14 D

1761 AR Anna Paulowna

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Klein Groot Geluk maakt producten die passen bij alle momenten die je wilt koesteren, de momenten van geluk maar ook van verdriet & troost. Hip&Mama Box & Klein Groot Geluk zijn zusjes van elkaar. De productie, verzending en service worden door hetzelfde team verzorgd.