Geweldig assortiment onderscheidende service

Zeer breed assortiment. Snelheid en klantenservice onderscheidend

super goed

Goeie site, duidelijk en makkelijk te bestellen, ga hier vaker bestellen. Ik zeg top! Product komt overeen met beschrijving.

Fantastische service

Schoenen besteld, vielen te klein. Alternatieven besproken en overlegt en uiteindelijk helaas alles teruggestuurd. Super vriendelijk afgehandeld en zelfs de retourzending vergoed gekregen. Aanrader om hier te bestellen!

goeie en correcte service

Goede producten

Mooie kleding en schoenen en snel geleverd.

Super fijn racket , een er snel aan .

Goed en snel geleverd , ga er veel plezier aan hebben .

Super mooie padel producten!

Laatst padel schoenen gekocht voor mijn dochters verjaardag. Ze waren afgeprijsd, dus super aankoop. De maat viel (te) klein uit; het was handig geweest als op de website vermeld had gestaan dat je beter een maatje groter dan je schoenmaat kon nemen. Maar terugsturen is geen probleem bij PadelDirect. Ook een coole padel tas aangeschaft. Dus gewoon een goeie webwinkel, ruime keus, snelle levering. Geen gedoe met retour zenden, gewoon snel geld terug.

Zeer goede service

Ondanks dat mijn pakket niet volledig is aangekomen (schuld DHL), zeer beleefd en professioneel opgelost door padeldirect, service zoals het hoort. Vanaf hier daarom een vaste klant erbij.

Snelle en keurige levering. prima product.

prima service

producten waren er snel over het algemeen tevreden

Goed bedrijf

Goed opgelost

Na geen levering, goede klantenservice

Mijn bestelling bij Padel direct werd niet geleverd door DHL. Door de goede klantenservice kreeg ik na onderzoek (weekje) een bericht met of ik de bestelling alsnog wilde of dat ik een terugbetaling wenste. De bestelling alsnog laten komen. Na een dag was het, nu wel, binnen en ben zeer tevreden.

Onvolledige levering

Ik heb reeds verschillende bestellingen gedaan bij jullie en steeds tevreden geweest. Bij de laatste levering liep het ergens fout en kreeg ik slechts 2 van de 5 bestelde en betaalde artikelen. Ik heb jullie hierover een mail gestuurd, maar tot op heden nog steeds geen antwoord gekregen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bestelling en (snelle) levering verliepen perfect!

Kan niets negatief bedenken. Bestelling kon vlot gedaan worden en het bestelde werd zeer snel geleverd en is bovendien van topkwaliteit!

Snelle levering van goeie producten

Snelle levering van goeie producten

Helaas zeer teleurgesteld

Ik heb een duur product gekocht, namelijk de Slinger Bag Padel. Het product is niet goed samengesteld, het schietonderdeel zit los in de machine, waardoor ik het niet kan gebruiken. Ik wacht al meer dan een week op duidelijkheid hoe dit wordt opgelost.

tevreden

Elke bestelling verliep correct en vlotte afhandeling

padelschoenen

Noortje van Padeldirect heeft er voor gezorgd dat mijn schoenen alsnog geleverd werden.

Good

Good

Altijd goed en op tijd

Goede deal en snelle levering

De schoenen die ik heb gekocht bevallen me perfect en ze zijn snel geleverd. Ook waren ze scherp afgeprijsd.

niets ontvangen

nog steeds geen bestelling ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snel!

Bestelling geplaatst. Vervolgens met de klantenservice contact gehad over de levering. Pakketje was volgende dag geleverd!

Overzichtelijk website

Ik ben een beginner op het gebied van padel en de site hielp in het maken van de juiste keuze van de materialen. De bestelling was de volgende dag en goed verpakt geleverd.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk