Top ‼️

Binnen de 24 uren geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima bezorging mis racket tas

Ik zou een racket tas erbij krijgen heb ik niet gehad. Voorderest een prima bezorging en goeie kwaliteit

Vlotte levering

Vlotte en correcte levering van racket en schoenen.

Snel en goede prijs

Zoals altijd wordt het bestelde artikel snel geleverd en dat alles voor een concurrerende projs

Prima aankoop gedaan

Prijzen zijn goed, klantenservice is uitstekend, snelle reactie op mails en juiste oplossing geboden.

Beschadiging racket

Ik heb al meerdere dingen besteld bij jullie en nooit echt een probleem gehad. De racket die ik nu bestelde was licht beschadigd, waardoor ik deze terugstuurde.

Super ervaring

Top service. Test rackets ontvangen. Teruggestuurd en binnen 1 dag nieuwe racket binnen. De kortingscode werkte niet maar slsnog goed geregeld door terugboeking.

Top support team

Reaction time of the aftersale department is really reactiv. The goods a very well packed I will continue ordering at them. Thank you the team

Snel en efficiënt

Goede communicatie over de status van de bestelling en kwalitatieve producten volgens verwachting die gecreëerd werd online.

Bestelling niet tijdig binnen

Bestelling niet tijdig binnen ondanks servicebelofte "bestellen voor 21.30 op werkdagen, morgen in huis". In de avond 19.30 besteld.

Site overzichtelijk en levert snel . Blij mee

Snelle verzending super service

Compleet assortiment, snelle verzending en super (klanten) service bij vragen en of problemen!

Zeggen wat ze doen & doen wat ze zeggen!

Goede service!

Goede service, snelle levering. Ga hier zeker vaker bestellen

Top schoenen in 1 dag geleverd !!!

Eindelijk schoenen die ook halve maten hebben ... perfecte pasvorm en stabiliteit!! Zeer snel geleverd ! Ben er superblij mee .

Snelle levering en duidelijke website

Duidelijke website waar je gemakkelijk om n de verschillende categorieën kan zoeken

Retour gratis ,

1,95€ betalen om een retour te bearbeiten , nog nooit mee gemaakt .

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede prijs

Goede service en snelle levering

Verzending helaas met DHL

Fijne webshop. Groot assortiment. Helaas verzending met DHL. ALTIJD weer gedoe en k*t ervaring, waardoor ik wederom mijn spullen pas drie dagen later heb. Laatste keer geweest dus.

Geleverde padelracket beschadigd.

2 Padelrackets besteld. Bij levering was één van de rackets beschadigd. Beschadigde racket werd retour gestuurd en nu hopen dat we het geld terug gestort krijgen. Momenteel nog niks vernomen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Makkelijk, snel en goede prijs

Leuke site met goede aanbiedingen en snel geleverd

Snelle service en goede producten

Snelle service en goede producten

Positief

Prijs, service en levering snelheid zeker een 8 waard !!

Alles volgens afspraak verlopen

Artikel voldoet aan beschrijving. Levering gebeurt volgens richtlijnen die je ontvangt via mail met bijhorende tracking. U kan uw pakket op de voet volgen. Al meermaals besteld geplaatst zonder problemen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en top produkt

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk